Tomb Raider Underworld

Remalia
Verfügbare Informationen zu "Tomb Raider Underworld"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: Thinker_ - fotonios - verginsteel
  • Forum: Remalia
  • Forenbeschreibung: Official forum of Remalia (Ntk & Friends)
  • aus dem Unterforum: Games
  • Antworten: 11
  • Forum gestartet am: Samstag 02.09.2006
  • Sprache: englisch
  • Link zum Originaltopic: Tomb Raider Underworld
  • Letzte Antwort: vor 15 Jahren, 8 Monaten, 13 Tagen, 5 Stunden,
  • Alle Beiträge und Antworten zu "Tomb Raider Underworld"

    Re: Tomb Raider Underworld

    Thinker_ - 18.07.2008, 00:58

    Tomb Raider Underworld
    Πρό 7 ωρών, η Eidos έδωσε σε κυκλοφορία ένα σύντομο ρεπορτάζ που αποκαλύπτει τον σχεδιασμό του εν λόγω game, καθώς και σκηνές από το gameplay που δεν είχαν αποκαλυφθεί μέχρι πρότινος. Σήμερα (18/7), οι απανταχού φίλοι του παιχνιδιού περιμένουν το official trailer σε απευθείας μετάδοση από την E3, η οποία ρίχνει αυλαία τις επόμενες ώρες στο Los Angeles.

    Link

    Το παιχνίδι αναμένεται στις 21 Νοεμβρίου 2008, όπως είχε ανακοινωθεί προ ολίγων ημερών, και όλα δείχνουν ότι η Eidos ενδέχεται να τηρήσει ευλαβικά το deadline που η ίδια επέβαλε. Feast your eyes, και όσοι πιστοί... προσέχετε!

    Υ.Γ. @ psolid_snake : Κώτσο, μην αφήσεις να σε επηρεάσουν τυχόν συγκρίσεις μεταξύ Tomb Raider / Metal Gear που βγήκαν τελευταίως στην επιφάνεια! Είναι όλα κακεντρεχή σχόλια! :)



    Re: Tomb Raider Underworld

    fotonios - 18.07.2008, 13:17


    Ποτέ δεν έκατσα να ασχοληθώ με ολόκληρο παιχνίδι tomb raider και δεν ήμουν ποτέ fan αυτού του τίτλου. Βέβαια ποτέ δεν απέφυγα να παραδεχτώ οτι το gameplay του είναι φοβερό και η κινησιολογία της Lara αποτελεί απλά το ανεκπλήρωτο όνειρο αρκετών άλλων προγραμματιστών και σχεδιαστών σε άλλους σχετικούς τίτλους adventure οι οποίοι παρά τις προσπάθειες τους δεν κατάφεραν να κάνουν και πολλά σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με το Tomb Raider.

    Αλλά ρε Thinker_ κολλάω σε μια μαμημένη λεπτομέρεια η οποία με χαλάει απίστευτα. Τα τοπία είναι μαγικά με φοβερά γραφικά και σίγουρα σε ταξιδεύουν μακρυά από το δωμάτιο στο οποίο τυχαίνει εκείνη τη στιγμή να βρίσκεσαι και να παίζεις το παιχνίδι, αλλά...
    ...πως γίνεται ρε γαμώτο να υπάρχουν (όπως είδα και από το trailer) ακόμα αυτές οι ηλίθιες 2D λεπτομέρειες στα υπέροχα αυτά 3D γραφικά. Βλέπεις δηλαδή μια υπέροχη 3D αρχαία κολόνα που καλείσαι να την ανέβεις και καθώς ανεβαίνεις παρατηρείς από κοντά πλέον οτι τελικά είναι ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο το οποίο είναι σαν να κόλλησαν ένα επίπεδο αυτοκόλλητο με τις λεπτομέρειες της κολόνας (φυτά αναρριχώμενα, φθορά του βράχου και δεν συμμαζεύεται). Εντάξει ρε λούστη μου πρέπει να είμαι και εγώ υπερβολικός και ίσως μάλλον λάθος το οτι τα παρατήρησα όλα αυτά σε ένα trailer αλλά ρε γαμώτο μου χαλάει την εικόνα του παιχνιδιού αυτό το πράγμα. Thinker_ περιμένω απάντηση γιατί μάλλον κάνω λάθος.

    Υ.Γ. Πάντως όσον αφορά τη σύγκριση με το metal gear απλά ουδέν σχόλιο.



    Re: Tomb Raider Underworld

    Thinker_ - 18.07.2008, 18:20


    fotonios wrote: ...πως γίνεται ρε γαμώτο να υπάρχουν (όπως είδα και από το trailer) ακόμα αυτές οι ηλίθιες 2D λεπτομέρειες στα υπέροχα αυτά 3D γραφικά.

    Αν και αυτό που λές δεν φαίνεται στο εν λόγω trailer (μόνο στην low-resolution έκδοση του youtube), δεν έχεις άδικο. Εγώ δίνω την εξής εξήγηση:

    Το franchise απαιτεί, όπως είναι γνωστό, οι κυκλοφορίες των sequels να διαδέχονται η μια την άλλη σε ένα διάστημα δύο χρόνων το πολύ.
    Αυτό, αφ'ενός σε συνδυασμό με το κόστος του ανθρώπινου δυναμικού για την Eidos, οδηγεί σε έναν αγώνα ταχύτητας μέχρι την επόμενη Ε3 (οπού γίνεται παρουσίαση -τουλαχιστον- της beta έκδοσης του παιχνιδιού), καθώς και το deadline της κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Αφ'ετέρου, για να δημιουργηθεί ένα 3Δ αντικείμενο, τα στάδια αποτελούνται απο το σχεδιασμό του σκελετού του (σχήμα), και από την σχεδίαση textures που θα εφαρμοστούν στο πρώτο. Και πρέπει να σημειωθεί, ότι η πολυπλοκότητα σχεδιασμού του σχήματος του αντικειμένου προκαλεί εκθετική αύξηση στην δυσκολία σχεδιασμού του texture που θα ταιριάξει σε αυτό. Αυτό, σε συνδυασμό με τον περιορισμένο χρόνο των developers μπορεί να τινάξει την διαδικασία στον αέρα, και από ότι φαίνεται από τις συνεχείς καθυστερήσεις στα τελευταία sequels, ήδη έχουν αναλάβει περισσότερα από όσα μπορούν να καταφέρουν.

    Επίσης, η Crystal Dynamics έχει δηλώσει επανειλλημένα ότι την αφορά το gameplay περισσότερο από οτιδήποτε άλλο (loading times, learning ease etc.), και επομένως φαντάσου πόσο δύσκολο θα ήταν να σχεδιάσεις και να επιχειρήσεις ένα άλμα αν η επιφάνεια προσγείωσης δεν είναι σχετικά ομαλή. Παρόλα αυτά, η εταιρεία έχει αποδείξει πως, αν και σχετικά καινούργια στο χώρο, κάνει ότι μπορεί για να βελτιώνει την μηχανή της, επομένως ενδέχεται στο μέλλον να ικανοποιήσει αυτό που θίγεις.

    Σε προσωπικό επίπεδο πάντως, λόγω της λατρείας μου στα πρώτα sequel, πιστεύω ότι αυτό το παιχνίδι προήγαγε τότε μια αναλυτική, και πολλές φορες μαθηματική σκέψη, καθώς κάθε κίνηση έπρεπε να υπολογιστεί ανάλογα με την επιφάνεια όπου πραγματοποιείτο (κλίση, απόσταση κλπ.), και πιστεύω ότι με την βελτίωση των γραφικών αυτό έχει απαλειφθεί, καθώς με τόση πολυπλοκότητα, κανείς δεν θα μπορούσε να πιάσει την πετρούλα στον απέναντι τοίχο, αν δεν το έκανε η ίδια μόνη της, αρά συμφωνώ με την CD, αλλά διαφωνώ στο γεγονός πως έχει φτιάξει ένα παιχνίδι που πλέον απευθύνεται σε αρχάριους.


    Επισυνάπτω τα πρώτα renders της νεας Lara, σε 1280x2490, και 5182x9754 αναλύσεις, όπως δημοσιεύτηκαν από το tombraiderchronicles.com. Οι ίδιες εικόνες θα κοσμήσουν και το πακέτο του παιχνιδιού.

    Y.Γ. Το trailer διατίθεται και προς download εδώ σε ΗD αναλύσεις, για όποιον ενδιαφέρεται! Χθές γινόταν της κακομοίρας στα mirrors, αλλα νομίζω οτι σήμερα τα πράγματα είναι καλύτερα



    Re: Tomb Raider Underworld

    fotonios - 18.07.2008, 20:30


    Thinker_ wrote:
    Το franchise απαιτεί, όπως είναι γνωστό, οι κυκλοφορίες των sequels να διαδέχονται η μια την άλλη σε ένα διάστημα δύο χρόνων το πολύ.
    Αυτό είναι το θέμα ρε εσύ. Στη δημιουργία και τη φαντασία δεν χωράνε τα όρια. Βέβαια η άποψη μου είναι πολύ "ρομαντική" και δεν συνάδει με τον κύκλο και τον ανταγωνισμό που καλείτε να μπει το παιχνίδι, καθώς πρόκειται για ένα προϊόν και όχι για ένα έργο τέχνης. Αλλά από την άλλη ο τίτλος έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήρια του και έχει ένα διψασμένο κοινό (βλέπε Thinker_) που ίσως να το ενδιαφέρει περισσότερο η ποιότητα και λιγότερο η συνέπεια οπότε αυτά τα χρονικά όρια εμένα με βρίσκουν αντίθετο, αλλά να μου πεις στα αρχίδ*& της και η Eidos και η Crystal Dynamics αν είμαι εγώ αντίθετος.



    Re: Tomb Raider Underworld

    Thinker_ - 19.07.2008, 11:13


    Σήμερα, κατά τας πρώτας πρωινάς ώρας εδώθη εις κυκλοφορία το πρώτο teaser trailer όπως αναμενόταν. Επειδή παίδες, από το youtube δεν βλέπεται, παραθέτω αξιοπρεπέστερο link. Το παρόν δεν διατίθεται ακόμα προς download.

    #1 Teaser Here

    Στο trailer, για τους φυσιολογικούς ανθρώπους που δεν έχουν το κόλλημα που απαιτείται για να το αντιληφθουν, παρουσιάζεται η Lara να ανατινάζει την έπαυλη της (Croft Manor). Το πως και το γιατί, μάλλον θα εξηγηθούν στις 20 του μήνα, οπότε και αναμένεται το επόμενο, και πρώτο ολοκληρωμένο, trailer. Πιστεύω ότι τότε θα είναι και η σωστή στιγμή για να δώσω περαιτέρω πληροφορίες όσον αφορά την πλοκή.


    Υ.Γ.: Αν και καθόλου αντικειμενικός, λόγω της συμπάθειας, νομίζω ότι η μουσική τα σπάει, αν και το OST του παιχνιδιού, όπως είχε ανακοινωθεί προ μηνών θα είναι το εξής (από τον Troels B. Folmann):

    Link

    Τα γραφικά δεν θα τα σχολιάσω καθόλου :)



    Re: Tomb Raider Underworld

    fotonios - 19.07.2008, 17:32


    Thinker_ wrote:
    Τα γραφικά δεν θα τα σχολιάσω καθόλου :)

    Βασικά και καλά θα κάνεις γιατί το βίντεο που παρέθεσες δεν περιέχει σκηνές από gameplay του παιχνιδιού οπότε τι να σχολιάσεις;

    Δεν με λες, αν κάποιος θέλει να παίξει το καινούριο Tomb Raider και δεν έχει παίξει τα άλλα, θα χαθεί στη μετάφραση; Θα βγάλει καμία άκρη από την πλοκή ή απλά θα παίζει ένα παιχνίδι με άψογο gameplay;



    Re: Tomb Raider Underworld

    verginsteel - 21.07.2008, 17:45


    Μην αγχώνεσαι ρε Φώτη, έτσι κι αλλιώς κάθε τίτλος της σειράς είναι μια ξεχωριστή περιπέτεια, όπου η Λάρα βρίσκει μια αρχαιολογική ή εξωγήινη μαλακία και ο κόσμος κινδυνεύει να καταστραφεί, και στη συνέχεια τρέχει στου διαόλου τη μάνα για να τον σώσει...



    Re: Tomb Raider Underworld

    Thinker_ - 16.08.2008, 02:43

    Tomb Raider Plot
    Προ ολίγου "διέρρευσε" το πρώτο ολοκληρωμένο (gameplay) trailer του παιχνιδιού στο Internet μέσω του GameSpot.Com. Το παραθέτω και ακολουθούν κάποια κατατοπιστικά σχόλια:
    Προσωπικά συνιστώ ακράδαντα να το δείτε από εδώ, σε full screen

    Link

    Το εν λόγω trailer μας είχαν πει ότι θα το δούμε στις 20, αλλά από ότι φαίνεται τα τελευταία έξοδα της Eidos για διαφημιση του τίτλου (1 εκ. λίρες μόνο για το αγγλικό κοινό), δεν επιτρέπουν περαιτέρω καθυστερήσεις στο franchise. Στο trailer σκιαγραφείται η υπόθεση που είχαμε προ μηνών "προβλέψει" στα forum, οι καμμένοι του community. Μαγκιά, βέβαια, των CD και Eidos, που συμπεριέλαβαν όλα τα στοιχεία που χρειαζόμασταν για να επιβεβαιωθούμε στο trailer.

    Όπως φαίνεται κ από το trailer, (Φώτη αυτό είναι για σένα που ζήτησες το background για να καταλάβεις τι γίνεται), το νέο παιχνίδι θα αποτελεί ένα έντεχνο δέσιμο των δύο φαινομενικά άσχετων υποθέσεων των προηγουμένων τίτλων που αναπτύχθηκαν από την CD. Όπως είχε γίνει γνωστό, η CD από το Legend και μετά αποφάσισε να δώσει νέα πνοή στο παιχνίδι, ξεκινώντας την υπόθεση του "πρακτικα" από την αρχή.

    Ακολουθεί η νέα υπόθεση, και ενδεχομένως spoilers για όσους δεν έχουν παίξει τα Legend και Anniversary (μαζί με τις πληροφορίες του trailer):
    Από το 1996 κιόλας γνωρίζαμε ότι κάτι είχε συμβεί στα Ιμαλάια, που άλλαξε τον ρου της ζωής της Lara, και την μετέτρεψε στην ψυχρή ηρωίδα του τίτλου που προτιμά να εξασκεί το επάγγελμα της αρχαιολόγου ερευνώντας πανάρχαιους μύθους. Το 2006, η Eidos προσπαθεί να ανανήψει τον τίτλο, ο οποίος έχει πάρει την κάτω βόλτα μετά το Angel of Darkness, και αποσύρει το franchise από την Core Design, δίνοντας τα αντίστοιχα δικαιώματα ανάπτυξης στην "νεοσυσταθείσα" τότε Crystal Dynamics. Η υπόθεση, αν και φαινομενικά ανύπαρκτη στα προηγούμενα παιχνίδια, αποκτά τώρα τον κύριο ρόλο, και ένας νέος κύκλος επεισοδίων ξεκινά.
    Σύμφωνα με το Legend, η Lara ήταν 5 ετών όταν το αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε με την μητέρα της πέφτει κάπου στα Ιμαλάια. Επιζώντες είναι μόνο οι δύο γυναίκες, οι οποίες στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν, βρίσκουν τα ερείπια ενός αρχαίου βωμού. Ο βωμός δεν είναι μοναδικός στον κόσμο, ενώ αυτός και οι όμοιοί του χρησιμοποιούνταν από διάφορους λαούς για να επικοινωνούν με κάποια άλλη διάσταση. Κάθε λαός έχει περάσει αυτή την διάσταση στην κουλτούρα του διαφορετικά. Έτσι το Αγγλοσαξονικό Avalon, το Helheim (ένας από τους 9 κόσμους της Νορβηγικής μυθολογίας) των Βίκινγκς κλπ. αναφέρονται όλα εκεί. Σύμφωνα με την υπόθεση, η μητέρα της Lara ενεργοποιεί τον βωμό, και μετά από κάποια συνομιλία με όντα της πύλης, περνά χωρίς την θέληση της στην διάσταση αυτή, αφήνοντας πίσω την κόρη της. Η μικρή διασώζεται κ μεγαλώνει με τον πατέρα της.
    Στο Anniversary αποκαλύπτεται ότι ο πατέρας της, ο οποίος ασχολείτο με την αρχαιολογία, δεν ερευνούσε τυχαία αρχαίους μύθους, αλλά με απώτερο σκοπό την εύρεση της γυναίκας του. Στο Legend γίνεται προσπάθεια από την Lara να ενεργοποιήσει ξανά τον βωμό, ενώ στην μέση μπλέκεται μια παλιά γνωστή και συμφοιτήτρια της, ονόματι Amanda, με την οποία υπήρχε κάποια προστριβή στο παρελθόν. Η εύρεση της μητέρας τελικά αποτυγχάνει, και η Lara διαπιστώνει ότι ο λόγος που συνέβει το λάθος με την μητέρα της είναι πως η τελευταία συνομιλούσε με την ενήλικη Lara μέσω της πύλης όταν συνέβει το ατύχημα (χωροχρονικές λεπτομέρειες, άλλη φορα!), και μέσω κάποιας παρέμβασης της Amanda δώθηκαν λάθος καθοδηγήσεις, οι οποίες οδήγησαν τελικά την μητέρα της, πιθανότατα, στην άλλη διάσταση.
    Στο Anniversary τώρα, που αποτελεί απλό remake του πρώτου τίτλου, μια γυναίκα ονόματι Natla, ιδιαίτερα επιτυχημένη επαγγελματίας, προσλαμβάνει την Lara για να βρει για αυτήν ένα αρχαίο αντικείμενο. Στην συνέχεια αποκαλύπτεται πως αυτό το αντικείμενο είναι μέρος του Scion, ένος αρχαίου μέσου "αποθήκευσης", το οποίο περιλαμβάνει την γνώση των τριών Ατλάντειων Ηγεμόνων, και κατ'επέκταση την ιστορία της Ατλαντίδας. Η Lara ανακαλύπτει, πως μέσω αυτής της γνώσης ήλπιζε ο πατέρας της να βρεί πληροφορίες για την άλλη διάσταση όπου βρίσκεται η μητέρα της. Στην πορεία όμως τα πράγματα δεν πηγαίνουν κ τόσο καλά, και η Lara διαπιστώνει πως η Natla ήταν η μια εκ των τριων ηγεμόνων της Ατλαντίδας, η οποία προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την γνώση του πολιτισμού προς όφελός της, με αποτέλεσμα τον εξορισμό της από τους άλλους δύο ηγεμόνες, Qualopec και Tihocan (αν δεν με απατά η μνήμη μου). Αυτοί την εξόρισαν στην αιωνιότητα, κλείνοντάς την σε ένα είδος κρυογενετικής φυλακής. Το "κλουβί" αυτό καταστρέφεται περίπου το 1950-60, μετά απο πρόσκρουση σε κάποιο σημείο του Μεξικό. Από τότε, η Natla χρησιμοποιεί τις γνώσεις της για να αποκτήσει την κοινωνική δύναμη που χρειάζεται για να επιτύχει τον αρχικό σκοπό της. Για να μην τα πολυλογώ άλλο, η Lara την "εξουδετερώνει" καταστρέφοντας το Scion.
    Και ερχόμαστε επιτέλους στο παρόν, όπου Amanda και Natla ζουν και βασιλεύουν, τελικα (συμφωνα με το trailer), και η Lara προσπαθεί να χρησιμοποιήσει την Νορβηγική μυθολογία για να βρεί κάποια άλλη διέξοδο προς την άλλη διάσταση. Το Underworld ξεκινά στην Ελλάδα, και αναμιγνύει μυθολογίες όπως αυτή των Maya και των Vikings, για να καταλήξει στο σφυρί του Thor. Και σταματώ εκεί, για να μην χαλάσω το suspence για όσους αποφασίσουν να μυηθούν στο παιχνίδι. Μετά από πρόχειρη έρευνα που έκανα πάντως, το Meta-Earth Hypothesis που αναφέρεται ότι σχετίζεται με το παιχνίδι είναι η εξέλιξη που υποστηρίζεται, σύμφωνα με τους Maya, πως θα συμβεί στη γη (ακριβέστερα: στο ηλιακό μας σύστημα) το 2012... Περισσότερα τον Νοέμβριο! :D


    Υ.Γ.: Ξέρω πως η υπόθεση έτσι όπως την περιέγραψα ακούγεται γελοία, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να συνοψίσω δυο παιχνίδια τόσο πλούσια σε υπόθεση. Τα προηγούμενα 6 δεν τα αγγίζω καθόλου, γιατί θα μπλέξουμε τα μπούτια μας με την πλοκή.

    Υ.Γ.2: Α, ρε Φώτη, για πάρτη σου το ξενύχτησα μπροστά στην οθόνη... (αλλά δεν πειράζει, γιατί όλο και κοντεύει το νέο εξάμηνο και πρέπει να εξοικειωνόμαστε)



    Re: Tomb Raider Underworld

    fotonios - 16.08.2008, 11:17

    Re: Tomb Raider Plot
    Thinker_ wrote:
    Ακολουθεί η νέα υπόθεση, και ενδεχομένως spoilers για όσους δεν έχουν παίξει τα Legend και Anniversary (μαζί με τις πληροφορίες του trailer):
    Από το 1996 κιόλας γνωρίζαμε ότι κάτι είχε συμβεί στα Ιμαλάια, που άλλαξε τον ρου της ζωής της Lara, και την μετέτρεψε στην ψυχρή ηρωίδα του τίτλου που προτιμά να εξασκεί το επάγγελμα της αρχαιολόγου ερευνώντας πανάρχαιους μύθους. Το 2006, η Eidos προσπαθεί να ανανήψει τον τίτλο, ο οποίος έχει πάρει την κάτω βόλτα μετά το Angel of Darkness, και αποσύρει το franchise από την Core Design, δίνοντας τα αντίστοιχα δικαιώματα ανάπτυξης στην "νεοσυσταθείσα" τότε Crystal Dynamics. Η υπόθεση, αν και φαινομενικά ανύπαρκτη στα προηγούμενα παιχνίδια, αποκτά τώρα τον κύριο ρόλο, και ένας νέος κύκλος επεισοδίων ξεκινά.
    Σύμφωνα με το Legend, η Lara ήταν 5 ετών όταν το αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε με την μητέρα της πέφτει κάπου στα Ιμαλάια. Επιζώντες είναι μόνο οι δύο γυναίκες, οι οποίες στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν, βρίσκουν τα ερείπια ενός αρχαίου βωμού. Ο βωμός δεν είναι μοναδικός στον κόσμο, ενώ αυτός και οι όμοιοί του χρησιμοποιούνταν από διάφορους λαούς για να επικοινωνούν με κάποια άλλη διάσταση. Κάθε λαός έχει περάσει αυτή την διάσταση στην κουλτούρα του διαφορετικά. Έτσι το Αγγλοσαξονικό Avalon, το Helheim (ένας από τους 9 κόσμους της Νορβηγικής μυθολογίας) των Βίκινγκς κλπ. αναφέρονται όλα εκεί. Σύμφωνα με την υπόθεση, η μητέρα της Lara ενεργοποιεί τον βωμό, και μετά από κάποια συνομιλία με όντα της πύλης, περνά χωρίς την θέληση της στην διάσταση αυτή, αφήνοντας πίσω την κόρη της. Η μικρή διασώζεται κ μεγαλώνει με τον πατέρα της.
    Στο Anniversary αποκαλύπτεται ότι ο πατέρας της, ο οποίος ασχολείτο με την αρχαιολογία, δεν ερευνούσε τυχαία αρχαίους μύθους, αλλά με απώτερο σκοπό την εύρεση της γυναίκας του. Στο Legend γίνεται προσπάθεια από την Lara να ενεργοποιήσει ξανά τον βωμό, ενώ στην μέση μπλέκεται μια παλιά γνωστή και συμφοιτήτρια της, ονόματι Amanda, με την οποία υπήρχε κάποια προστριβή στο παρελθόν. Η εύρεση της μητέρας τελικά αποτυγχάνει, και η Lara διαπιστώνει ότι ο λόγος που συνέβει το λάθος με την μητέρα της είναι πως η τελευταία συνομιλούσε με την ενήλικη Lara μέσω της πύλης όταν συνέβει το ατύχημα (χωροχρονικές λεπτομέρειες, άλλη φορα!), και μέσω κάποιας παρέμβασης της Amanda δώθηκαν λάθος καθοδηγήσεις, οι οποίες οδήγησαν τελικά την μητέρα της, πιθανότατα, στην άλλη διάσταση.
    Στο Anniversary τώρα, που αποτελεί απλό remake του πρώτου τίτλου, μια γυναίκα ονόματι Natla, ιδιαίτερα επιτυχημένη επαγγελματίας, προσλαμβάνει την Lara για να βρει για αυτήν ένα αρχαίο αντικείμενο. Στην συνέχεια αποκαλύπτεται πως αυτό το αντικείμενο είναι μέρος του Scion, ένος αρχαίου μέσου "αποθήκευσης", το οποίο περιλαμβάνει την γνώση των τριών Ατλάντειων Ηγεμόνων, και κατ'επέκταση την ιστορία της Ατλαντίδας. Η Lara ανακαλύπτει, πως μέσω αυτής της γνώσης ήλπιζε ο πατέρας της να βρεί πληροφορίες για την άλλη διάσταση όπου βρίσκεται η μητέρα της. Στην πορεία όμως τα πράγματα δεν πηγαίνουν κ τόσο καλά, και η Lara διαπιστώνει πως η Natla ήταν η μια εκ των τριων ηγεμόνων της Ατλαντίδας, η οποία προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την γνώση του πολιτισμού προς όφελός της, με αποτέλεσμα τον εξορισμό της από τους άλλους δύο ηγεμόνες, Qualopec και Tihocan (αν δεν με απατά η μνήμη μου). Αυτοί την εξόρισαν στην αιωνιότητα, κλείνοντάς την σε ένα είδος κρυογενετικής φυλακής. Το "κλουβί" αυτό καταστρέφεται περίπου το 1950-60, μετά απο πρόσκρουση σε κάποιο σημείο του Μεξικό. Από τότε, η Natla χρησιμοποιεί τις γνώσεις της για να αποκτήσει την κοινωνική δύναμη που χρειάζεται για να επιτύχει τον αρχικό σκοπό της. Για να μην τα πολυλογώ άλλο, η Lara την "εξουδετερώνει" καταστρέφοντας το Scion.
    Και ερχόμαστε επιτέλους στο παρόν, όπου Amanda και Natla ζουν και βασιλεύουν, τελικα (συμφωνα με το trailer), και η Lara προσπαθεί να χρησιμοποιήσει την Νορβηγική μυθολογία για να βρεί κάποια άλλη διέξοδο προς την άλλη διάσταση. Το Underworld ξεκινά στην Ελλάδα, και αναμιγνύει μυθολογίες όπως αυτή των Maya και των Vikings, για να καταλήξει στο σφυρί του Thor. Και σταματώ εκεί, για να μην χαλάσω το suspence για όσους αποφασίσουν να μυηθούν στο παιχνίδι. Μετά από πρόχειρη έρευνα που έκανα πάντως, το Meta-Earth Hypothesis που αναφέρεται ότι σχετίζεται με το παιχνίδι είναι η εξέλιξη που υποστηρίζεται, σύμφωνα με τους Maya, πως θα συμβεί στη γη (ακριβέστερα: στο ηλιακό μας σύστημα) το 2012... Περισσότερα τον Νοέμβριο! :D

    Πω τι είναι αυτά ρε παιδί μου? Που είσαι ρε Φώσκολε με τον μινιμαλισμό στις υποθέσεις σου?

    Υ.Γ.
    Thinker_ wrote: Υ.Γ.: Α, ρε Φώτη, για πάρτη σου το ξενύχτησα μπροστά στην οθόνη... (αλλά δεν πειράζει, γιατί όλο και κοντεύει το νέο εξάμηνο και πρέπει να εξοικειωνόμαστε)

    Ευχαριστώ ρε, ούτως ή άλλως δεν είχες να κάνεις τίποτα καλύτερο το βράδυ σου ή κάνω λάθος?



    Re: Tomb Raider Underworld

    Thinker_ - 16.08.2008, 12:37

    Re: Tomb Raider Plot
    fotonios wrote: Ευχαριστώ ρε, ούτως ή άλλως δεν είχες να κάνεις τίποτα καλύτερο το βράδυ σου ή κάνω λάθος?

    Τι χολή είναι αυτή ρε που**η μου σ'αυτό το forum? Jesus... Εγώ φταίω, μάλλον, που κάθομαι και ασχολούμαι



    Re: Tomb Raider Underworld

    Thinker_ - 18.08.2008, 16:09

    Re: Tomb Raider Plot
    fotonios wrote: Thinker_ wrote: Τι χολή είναι αυτή ρε που**η μου σ'αυτό το forum? Jesus... Εγώ φταίω, μάλλον, που κάθομαι και ασχολούμαι

    Πες μου οτι κάνεις πλάκα? Γιατί εγώ για πλάκα το είπα ελπίζω να το κατάλαβες.

    Αν σε πείραξε τότε sorry.

    Κάλα, δεν παρεξηγήθηκα κιόλας, αλλά αυτό δεν είναι αυτό ακριβώς το χιούμορ που με διασκεδάζει... Anyway, what's done is done. Νερό κι αλάτι.



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum Remalia

    Since I woke up... - gepostet von Kid am Samstag 19.05.2007
    problem with Ubuntu feisty... - gepostet von twin am Dienstag 05.06.2007
    Metallica Live in Terra Vibe - gepostet von Karvouniaris am Freitag 16.02.2007
    Pasxaliatikes Eyxes - Join Freely! - gepostet von parsifal am Freitag 30.03.2007
    Tutorial: Eksomalynsh entashs se avi me mp3 hxo - gepostet von parsifal am Sonntag 11.03.2007
    For selling - gepostet von tasosos am Freitag 09.11.2007
    Flash Games - gepostet von Karvouniaris am Mittwoch 01.11.2006
    merikes foties akoma... - gepostet von twin am Donnerstag 26.10.2006



    Ähnliche Beiträge wie "Tomb Raider Underworld"

    Tausende WM -Tickets von FIFA Vice verkauft - Claus (Donnerstag 14.09.2006)
    MK-Log San Francisco - ZD (Freitag 02.12.2005)
    San Francisco - bigboi (Montag 05.06.2006)
    Vollkontakt Mixtape (mit Kaisa & Bogy) - Anonymous (Donnerstag 05.06.2008)
    OSTERWOCHE LOCKT TAUSENDE DOMINIKANER AN DIE STRÄNDE - domrep (Donnerstag 05.04.2007)
    Taliban: Tausende Attentäter bereit - Hausdrache (Montag 02.04.2007)
    D/L 1999 Rare Mel C San Francisco THE SHOW interview OFF - littleangel (Mittwoch 14.09.2005)
    Pro7 San Francisco - Drungelboy (Sonntag 24.09.2006)
    Die Strassen von San Francisco - sasch (Dienstag 12.06.2007)
    5.14- San Francisco träumt - balthasar0051 (Dienstag 28.11.2006)