GAME, am SA den 26.05.2007

[SKY] !!
Verfügbare Informationen zu "GAME, am SA den 26.05.2007"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: [SKY]neweden21 - Anonymous - [SKY]Murer - [SKY] Greg - Oli - Suhr - [SKY]B.t.K. - [SKY]Sentax - Pool - [SKY]smokjail - [SKY]FishMac - Raffi - [SKY]Daniel - yoshi - [SKY]truubezucker - saraH - [SKY] her0 - Chavez - Comander Colt - [SKY] Linx
  • Forum: [SKY] !!
  • aus dem Unterforum: Events
  • Antworten: 49
  • Forum gestartet am: Dienstag 10.08.2004
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: GAME, am SA den 26.05.2007
  • Letzte Antwort: vor 16 Jahren, 10 Monaten, 27 Tagen, 1 Stunde, 17 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "GAME, am SA den 26.05.2007"

    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 12.05.2007, 22:40

    GAME, am SA den 26.05.2007
    THE GAME in Tuggen

    Der Imperator sass bei seiner Spinnenzucht und zog seine kleine Spinnen auf. er fütterte ein besonders schönes exemplar mit dem fleisch seiner feinde. "lass es dir schmecken"
    Ein edler Krieger des Sahvooahs tratt an ihn heran und sprach zu ihm:
    "Oh holder Imperator, ich grüsse euch und eure Spinnenzucht!"
    "Seid gegrüsst edler Krieger aus dem tiefen des Tugaen, welche Kunde bringed ihr mir?"
    "Nun den, ich habe euch eine Einladung zu überbringen! Unser Volk der Sahvooahs laden euch Krieger der SKY ein, um mit uns eine Kampagne des Lichtes zu führen!"
    "ÖÖÖh wasn ne Kampagne des Lichtes?"
    "Jahh weis isch ned, hat man mir einfach so gesagt"
    "Ah, ja klingt gut, wir kommen, wenn wir wieder ein Taxi bekommen, aber keines von diesen halsabschneiderischen verbünteten aus dem AaahAes Zuuch, die haben unsere Schatzkammer geplündert für die lächerlichen Transport dienste"
    "Dieses Pack... doch nun, drängt sich mir die frage aug: können wir auf euch zählen?"
    "Der Zorn des Imperator soll auf alle niederregnen die sich ihm in den Weg stellen."


    Hintergrund:
    Tuggen ih 2 Weeks!! g0il!!

    Termin: 26.05.2007

    Anmeldung:
    Bei jo, bei mir, per MSN, per pm oder am besten hier im Thread.

    Anmeldeschluss:
    Fr Abend, 25.05.07

    Treffpunkt:
    12:15 am Bahnhof Uznach

    Gelände:
    Tuggen

    Spiel:
    Big Game (und wehe es verchrücht sich eine hinderen Stei und wartet det en Tag lang...)


    Dauer:
    12.00 Bis 18:30 Uhr (früher gehen gibts nicht, kommt ganz oder kommt NICHT)

    Spezielles:
    Das Spiel finded bei jedem Wetter statt!

    Regeln:
    STD, wie immer?

    FPS und Supervisor:
    Chrony Anwesend

    Mags:
    Real, Low, Mid, Hic, Boxmag in MG's

    Angemelded von SKY seite: 12/40

    [SKY]'s:
    her0
    jerom -gw + sack bb
    suhr
    yoshi -sack bb
    dani -sack bb
    smokjail -sack bb
    fishmac
    trubezucker -sack bb

    m16 team of DOOM:
    greg
    muurer
    jo

    real deal:
    boffi

    gbb fetishiste:
    oli



    SPIEL ist Geschlossen. Wenn ihr aber denkt, ihr seid es wert, unter der werten Flagge von SKY für uns zu dienen, so schreibt mir eine PM mit:

    -Lebenslauf
    -Bewerbung
    -Foto
    -20 fr in Baar

    bb seck vorig:

    0 vo 5



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 12.05.2007, 22:40


    jede sky wo nöd chund isch kein richtige sky



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Anonymous - 12.05.2007, 22:59


    Herre, ich chume au. :ja:

    @ joel: gib mer dure, wo, wie, wenn und welle Zug du nimmsch. (bitte per PN)


    Falls ich churzfristig weg em Dienst ned chönt, würd ichs dir sofort mälde. aber momentan gsehts ned schlächt us. :) :cool:

    Läbeslauf, Bewerbig etc bruchsch ja chum. Kännsch mi ja. Und chemt eifach als einzelspieler. :)



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]Murer - 12.05.2007, 23:52


    BI DEBI :D



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY] Greg - 13.05.2007, 00:35

    Re: GAME, am SA den 26.05.2007
    mUReR:
    M16 ACTION ISCH AHGSEIT^^

    UND DAS MICH NIE MEH ÖPER DIE SCHLUCHT DES TODES ABEBALLERED *zu jo guck* :D



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Oli - 13.05.2007, 08:22


    Ich weiss ja jetzt wos Gländ isch (persönliches Memo: Haltestelle Kapelle...) Weri also höchstwahrschinlich au derbie. ;)



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Suhr - 13.05.2007, 16:53


    Stefan isch awesend :D



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]B.t.K. - 14.05.2007, 22:06


    muhohahahahhahaaaaaaaaaaaaaa

    jaaaa de BTK isch au debiiiiiii... harr harr...

    unter einere Bedingig, ich han denn en Kolleg zbsuechm dörf ich de mitneh? ich Bürge au für ihn, gear chunnter alles vo mir über.. etc...
    Isch en gamer, hanen anere Lan mitem AS virus aagsteckt...


    Und usserdem hani denkt, wennscho SKY, denn RICHTIG... harr harr...

    also ebe unter vorher genanntem vorbehalt bini debiiii, bis keine meh staht...



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]Sentax - 14.05.2007, 22:13


    chume au ;)



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 14.05.2007, 22:22


    Zitat: unter einere Bedingig, ich han denn en Kolleg zbsuechm dörf ich de mitneh? ich Bürge au für ihn, gear chunnter alles vo mir über.. etc...
    Isch en gamer, hanen anere Lan mitem AS virus aagsteckt...


    mmmmh muen das sie?

    chöntsch jah das weekend anes spiel mitneh. zu de savos wöti eigentlich nöd mit no0obs.... bzw lüt wo ich nöd kenne....



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Pool - 15.05.2007, 07:31


    fukc! de Softair Zug het a dem Datum d Generalversammlig. Somit muess ich üse ganz Huffe abmälde!



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Suhr - 15.05.2007, 11:17


    @ BTK: Du hesch gseh was obe staht s'spiel isch gschlosse. D'savos sind würkli herti sieche und ich chan de jo verstah wenner kei neuling will mitneh wel sie seglet den under üsere flagge und wens scheisse baued bechömed mir shit. Aso ned das ich dir ned vertraue würd wen du seisch er isch clean aber ja... nimm en doch mal anes normals namitagsspiel mit das wird au intressanter für in wel das grosse game isch nix für noobs :D ;)

    ische ogge? Ische oggeeeejjj!!!



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]B.t.K. - 16.05.2007, 08:02


    hehehe scho klar.... keis problem... hehe...
    :D



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]smokjail - 16.05.2007, 21:49


    also ich chum au sät dä jo ja wüsse
    @suhr isch denn mini gun wieder gut?



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]FishMac - 19.05.2007, 18:46


    also jo so wiä mir gestert besprochä händ chum ich am 26.

    also mer gset sich am mitwuch;o) am 6i ihn winkel



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 23.05.2007, 17:19


    ich han chlie wenig ahmäldige?

    jungs?? han ich eu erlaubt nutzlos und fuul am sa dihei umezhänge? weniger oder? :D :ja:

    trubi, raffi, mrcl? wo stecked er?

    hetti aunah bb's zum verkaufe

    20fr das pack



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Raffi - 23.05.2007, 18:25


    He Sry chan ned cho.
    Erscht wider nach de Sb bi UNC. Beidi AEG`s kapput.
    Und han no Bsuech :tot:



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]Daniel - 23.05.2007, 19:54


    d sibner chömed



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    yoshi - 23.05.2007, 20:08


    ich au

    @ jo ich brücht i sack BB's



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]Daniel - 23.05.2007, 20:12


    sack for me, naja :juggle:



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 23.05.2007, 20:30


    dani bisch du nöd nöd z ängland? häe??

    naja jedefals 2x säck für d siebner :) ausgezeichend das eus d siebner division unterstützt!



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]truubezucker - 23.05.2007, 20:40


    ogge... chumä au! :D
    und jo... bruchä au no än sack bb's susch gsehni zimli alt us so fascht ohni muni :ja:



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]Sentax - 23.05.2007, 22:15


    @dani: bringsch du no dis svd mit???



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]truubezucker - 23.05.2007, 22:19


    stimmt d'besammligszit vo 12.15 am uznachär bahnhof no?



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 23.05.2007, 22:34


    jop =) ich bstell den mal de taxi uf die ziit



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    saraH - 23.05.2007, 23:05


    [SKY]neweden21 hat folgendes geschrieben: jop =) ich bstell den mal de taxi uf die ziit
    aber aber herr bühler, siiiiiie sind doch chrank :juggle:
    wer muss den e liich am SO und MO erträge hmmm?? WEEER .. naa?


    *grosse jungs beim spielen nicht gern stör* :D



    oke oke ich bi ja scho still ^^



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY] her0 - 24.05.2007, 07:35


    SaraH: :eek: ebe.. da ine wird keh offtopic gschnurrt.
    usserdem muss ich am DI und am MI immer am jo sini trägheit erträge. Er schlaft dä ganz Tag duur dä fuul Sack. ;D und userdem isch dä jo nur Chrank nöd Chrank.

    Jo: Seisch am Taxi wieder er söll miteme Grosse Bus cho. Sust hemer definitiv keh Platz.



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 24.05.2007, 09:26


    ts! ruben lah doch mis arme fürsorgliche fründin in rueh! :) *sarahdrück*
    du biesch fies! :ja: *schützend mich vord sarah stell* *pruscht*


    Zitat: usserdem muss ich am DI und am MI immer am jo sini trägheit erträge.

    ........... :zzz:

    Zitat: und userdem isch dä jo nur Chrank nöd Chrank

    wühs?? hä?


    Zitat: Jo: Seisch am Taxi wieder er söll miteme Grosse Bus cho. Sust hemer definitiv keh Platz.

    ogge



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 24.05.2007, 13:33


    Treffpunkt fur eus alli isch:

    Rapperswiil:
    12:00 uf gleis 2 bzw grad im zug
    oder uf die

    12:14 in uznach!

    alles klar?

    :)



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY] her0 - 24.05.2007, 13:37


    sötsch vielicht na erwähne wo dä treffpunkt am 12.00 isch!!? aso ih wellem zug :D



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 24.05.2007, 13:54


    immer nörgeled er.. nüd chasch em rächt mache.. er hät immer öpis zum ussetzte.. büdbüühühühü

    :D


    du tussie =)

    aber messi für de hiewiis



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY] her0 - 24.05.2007, 14:05


    ja super.. mimimimmimim :D
    went der schod müeh machsch en treffpunkt z veribare und den nöd mal agisch wo bringts das genau nöd! Und ime Event Thread bruchts jetzt hald eifach emal kenn kommentar wie müed du den nechst wuche wieder bisch!



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 24.05.2007, 14:23


    ts lah doch sie doch.. =)

    mir sind jetzt genau so OT

    :) treffpunkt verbessert



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Chavez - 24.05.2007, 19:42


    mir geischteret gad d idee im chopf ume am samschtig ou welle AS z zogge, also, oh heilige Imperator JO von Jo-hausen, wärs müglech no e 4er delegation NWATler z empfah? sisch noni sicher das d jungs o wei aber wenn, denn..!?!



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Comander Colt - 24.05.2007, 22:47


    Hey

    Ich chumä au am samstig bitte au na en BB Sack
    :)



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY] her0 - 24.05.2007, 22:52


    Chavez: Da dä Jo mit sinere Schnegge beschäftigt isch, sprich ich für ihn und denke das ihr Wilkomme wäred. ;) Egal ob ÖV oder Auto Bahnhof Uznach wäri en glägene Treffpunkt. Ihr mösted am 12.00 det stah. Andernfalls chasch ja zur sicherheit na dini Natelnr per PN am jo schicke.



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY] Linx - 24.05.2007, 23:09


    Ich wäri uusnahmswiis au wiedermal debii, wenn das in ordnig gaht? :D



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 25.05.2007, 09:49


    dave ich han kei normali säck meh, nurnah sötig für 30 fr =(

    süscht frög doch GAAAANZ lieb de rubi öb er für dich nah in tmt gaht =)



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]Murer - 25.05.2007, 15:57


    @dave ich han susch no 0.20bb's ;) 18fr. 3000



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]neweden21 - 25.05.2007, 19:17


    taxi isch organsieiert =)

    ali nah gnueg gäld mitneh zum taxi zahle

    dangöö



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]truubezucker - 25.05.2007, 19:59


    wirds mär märkä...
    achja... wänn susch no öppär mit dä s5 dur dä halb kanton züri fahrt... chänt mär mich au det scho träffä :ja:



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]Sentax - 25.05.2007, 20:06


    ich wirde in wetzike oder uster id s5 istige ;)



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]truubezucker - 25.05.2007, 22:26


    mal schaun öb i di gsehn.... :D



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY] Greg - 26.05.2007, 09:25


    Ja ich glaub in Wetzike sind denn scho es paar wo sich treffed... :ja:



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]truubezucker - 26.05.2007, 09:55


    weeeee... :D dämfall cya



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    Chavez - 26.05.2007, 12:52


    mir chöme de nid, isch chlei spät worde geschter ;)



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]truubezucker - 27.05.2007, 23:04


    sacht mal... hät eigäntli öppär bildär gmacht vo geschtär? :juggle:



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]Daniel - 27.05.2007, 23:18


    de fischmac



    Re: GAME, am SA den 26.05.2007

    [SKY]FishMac - 01.06.2007, 16:56


    Ja SaveZonä bilder ich dänk ned das mer bsunders schaf isch uf diä....
    sind ehner so bilder oni ackton mit meh Ruä sind hald vo mir :P

    aber wer sie undbedingt will söl sich per MSN mäldä :rolleyes:


    :juggle:



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum [SKY] !!

    V: Lens Protectors, HG-Pouches, M4 Shingle - gepostet von Boffi am Samstag 28.04.2007
    Frage - gepostet von nicesniper am Mittwoch 11.04.2007
    GAME, am SA dem 02.09.06 - gepostet von Shorty am Freitag 01.09.2006
    Was haltet ihr vu... - gepostet von [SKY] Shadow am Freitag 17.11.2006
    Und nah meh! - gepostet von [SKY]neweden21 am Sonntag 19.03.2006
    19. Februar, Möhlin - gepostet von Shadow am Montag 06.02.2006



    Ähnliche Beiträge wie "GAME, am SA den 26.05.2007"

    T-Rex 700E Mechanik + Align 3G 2.1 *Preisupdate* - Deluxe1 (Montag 30.08.2010)
    New Game - Orion (Freitag 28.05.2004)
    Frankfurt IAA 2007 - SileZ (Montag 08.10.2007)
    Ski Challenge 2007 - Sanguinarius Senex (Dienstag 19.12.2006)
    Ausstellung in KÖLLE, am 10.02.2007 - Loewchen (Samstag 10.02.2007)
    Stänli Cöp 2007 - Kilik (Mittwoch 04.04.2007)
    Backdraft 12. Mai 2007 - Anonymous (Sonntag 01.04.2007)
    Am 18.02.2007 grillen? - FU-fan (Donnerstag 15.02.2007)
    April 2007 - Toben (Sonntag 01.04.2007)
    Probenbeginn 2007 - Susanne (Freitag 05.01.2007)