GAME, am SA dem 22.04.06

[SKY] !!
Verfügbare Informationen zu "GAME, am SA dem 22.04.06"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: [SKY]neweden21 - knutti - [SKY]Taylee - [SKY]smokjail - [SKY] her0 - Möbe - Anonymous - [SKY] Greg - Infi - Limitless - Bachmä - yoshi - [SKY]Daniel - ruzd - [SKY]Marcel
  • Forum: [SKY] !!
  • aus dem Unterforum: Events
  • Antworten: 75
  • Forum gestartet am: Dienstag 10.08.2004
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: GAME, am SA dem 22.04.06
  • Letzte Antwort: vor 17 Jahren, 11 Monaten, 16 Tagen, 18 Stunden, 17 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "GAME, am SA dem 22.04.06"

    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 17.04.2006, 00:48

    GAME, am SA dem 22.04.06
    Operation: [SKY] GAME III

    Liebe Jungs und Mädels und alle dazwischen. Das SKY game !3! steht vor der tür! :D diesmal an einem Samstag! ich hab genug von SO bättels :D

    Anmeldung: Bei jo, per MSN oder am besten hier im Thread, wie schon das letzte mal solltet ihr hier rein schreiben was ihr so benötigt...
    vielleicht, unter umständen, nimm ichs auch mit. oder jemand anderst, oder gar niemand,
    BWÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!

    Es werden keine BB's mehr verkauft!

    hehe mit dem gelände haben wir voll das Wunschkonzert! :)
    es macht ja schlicht und begreifend keinen unterschied in welches wir nun gehen.. die qual der wahl!
    und IHR könnt wählen wohin es gehen soll!
    soll es ins FUCHS-Gläänd gehen? oder doch ehr ins TODES-Gläänd?
    Alle die sie sich anmelden sollten noch in den thread reinschreiben was sie den gerne hätten. ich starte keine umfrage, da man sonst auf die x-treme dumme idee kommen könnte zu voten wen man gar nicht kommt.

    Anmeldeschluss:
    2min davor

    Treffpunkt:
    Treffpunkt um 11:00 in Küsnacht. bitte seid pünktlich da um 11:06 unser bus fährt

    Gelände:
    DES TODES

    Spiel:
    TDM und CTF

    Termin: 22.04.2006

    Spezielles:
    Sollte das Wetter stimmen gibts danach eine Grillparty bei Jo, im Bermuda oder bei mir zuhause, je nach dem ob das Bermuda frei ist, die brättel sachen spendier ich nicht, ihr solltet also was mitbringen. :D FLEEIIISCH mampf!!

    Angemelded: 13/40


    ACM:

    joshi
    dani
    marcel

    SKY:
    lääncer
    knutti
    fox
    smokjail
    taylee
    ruzd
    hero
    möbe

    SEF:[/b
    -

    [b]TAT:
    -

    HAAC:
    bächmeh
    -


    Einzelspieler:
    tim
    -

    Benötigt Liste:
    Lauf

    nach dem spiel gibt es wie gesagt die ultimative [SKY] PIMP your BRATWURST!! action :)

    für das flambiere angemelded ist:

    smoki
    jo
    hero
    bächmäh
    möbe
    stocki
    michi




    BWÄÄÄÄÄÄHHHH!!!!!!!!!!!!



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    knutti - 17.04.2006, 10:14


    ich chumä mit mim brunftruäf au chli dä funk cho störä BÖÖÖÖÖÖÖH!!!!! gländ weisi nöd wiäs heissäd. ich wett das mit em bach und nöd das mit dä schiiterbiig. verchaufsch jetz für immer kei bb's meh?. aso für das game ischs mär glich aber mini .50 kaliber muni chischtä isch langsam jetz denn au leer.


    mitnäh: min lauf bitteeee dasmal müämers äntlich schaffä ;)


    knutti over and out



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]Taylee - 17.04.2006, 10:56


    Mir sind debiii :-)


    Taylee und Fox

    :D



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]smokjail - 17.04.2006, 11:40


    jo danke das das organisiert häsch äbä wie so gseit wenn öbis bruchsch seisches einfach gäll
    juhuu
    und ich chan au cho endli juhuuu
    isch e güti idee gsi gäll^^



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 17.04.2006, 11:53


    @pirmin

    ja weisch, im zug hends ebe gseit: ja du, wer sind eigentlich die wo uf de sky site ufglischtet sind, aber nie chömed? den hani es bizli über es paari lüt abkotzt ABER den gseit: aber bim pirmin isches verständlich und han vo alte ziite verzellt wies früener gsie isch: kein spiel ohne ihn! :) :D
    ja früner isch halt geil gsie:
    "youw de mantel suxx, mached mer kei ufzgie.. was mached mer? gönd mer in rebberg!" "wer isch det go game???" "das isch de pedri und die ganz saubandi gsie!!!" ;) ische geil das wiedermal chunsch, den schüssisch eus hoffentlich derb in arsch ine mit de m700 :)

    @fox + isa:
    sehr guet, so ghört sichs, nach nöd mal 12h wos im forum staht ahgmelded, das gsehni gern!

    @knutti:
    hehe ebefals genius :) ich hoffe ich döf den au mit em brunft ruef mitmache :)
    lauf: ja wend den party bi mir weri, isch eineweg easy :)

    weis öpert shco wies wetter ufs weekend wird?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]smokjail - 17.04.2006, 11:58


    die gutä altä anfangszitt *schwärm* das isch aber sscho so lang her gsi
    och ich chum mit allem^^



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] her0 - 17.04.2006, 12:16


    Meld mich au mal ah! was segeder zumene SKY biliarde am fritig?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Möbe - 17.04.2006, 12:16


    @ Her0 wo?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 17.04.2006, 12:20


    erm...

    was haltet er vonere rundi ali zeme ihd chile z gah??? :juggle: :rolleyes:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] her0 - 17.04.2006, 12:23


    ok überredet



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Möbe - 17.04.2006, 12:23


    Machen wir bereits Sonntag Jo du bist Natürlich Herzlich Willkommen!


    Gruss

    Kirche Sonntag:

    -Möbe
    -Rubi
    -Beni
    -Isa
    -Cyril
    -Shorty -->Glaubt sei was Besseres und kommt nicht
    -Whisky6 :D


    Wer noch?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 17.04.2006, 12:28


    am fr! nöd am so!!

    mann!!!



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Möbe - 17.04.2006, 12:33


    Sry Fritig chunt nid guet!

    Mir gönd am SO!



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] her0 - 17.04.2006, 12:34


    Whisky6 :rolleyes:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 17.04.2006, 13:16


    First: Am sunntig bin ich in Marokko am AK-Ballere.


    Second: Wer seit das ich eurem Glaube aghöre? :cool:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] Greg - 17.04.2006, 15:02


    Ketzer! Verbrenned en! :)

    Ehm ich bin no recht unschlüssig öbich chan cho, ich meld mich den schono gnueg früeh... gang ebe am so zimlich früeh uf R0m. :ja:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 17.04.2006, 16:10


    bin au wieder emal debi. :) also für's game. nöd für d'chile (han angst vom biechtstuehl)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 17.04.2006, 16:13


    arg o fuck. ne sry bin doch nöd debi -.-

    :nein: han nöd richtig uf's datum gluegt.



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 17.04.2006, 20:22


    stocki! was lauft mit dir? =(



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Infi - 18.04.2006, 08:17


    hey, lüüts

    ich mäld mich susch au no ah. :ja:
    ääh.. han aber @ teh moment chli wenig muni. :tot:
    nur na öpe 3k. und das langet definitiv nöd für mis MG. :nein:
    chönnt mir öper na öpis a muni vertigge?
    ich zahle:
    für 2k -> 10.-
    für 4k -> 20.-
    für 6k -> 30.-
    meh chani momentan eh nöd bruche.

    gruess, dä blüemli

    €dit: am sunntig i'd chile? wo? katholisch, reformiert, oder evangelisch? ;)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] Greg - 18.04.2006, 14:45


    [SKY]neweden21 hat folgendes geschrieben: am fr! nöd am so!!

    mann!!!

    :rolleyes: FREESTYLE CHILE ;)
    Ich muen no luege öbi wenigstens det chan cho..



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 18.04.2006, 18:15


    boaah aarg grr!! das nervt jetzt. ihr gönd mal wieder i mis lieblingsgländ und ich chan nöd cho :(

    Fuchsgländ rulet!!!!



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 18.04.2006, 18:25


    @infi..

    yeah dude, geil dasd aunah chunsch! fröged mer nah de bäächmehh! den wirds ULTRA :)

    he ich heti da nah ganz gheimi ultra kontäkt.. hehe
    wilsch du haben.. er hät öpe nah 36 seck bb's zum verscherble..

    @greg

    es git nüd anders als FREESTYLE CHURCH!! YEAH! =) de wo schreit: sekte, bechund eini gfuschtet :)

    @stocki: duuuuuuuuuuuuuu suuuugsch!! :) was gasch nutzloses und viel weniger fünnys go mache als go game? =)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    knutti - 18.04.2006, 19:45


    ich han dä bächmehh gfrögt. er het gseit er überleit sichs no



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Infi - 18.04.2006, 21:07


    hey, jo

    wär hüren fridlich, wänn'd mer chönntisch 4k organisiere... ;)

    gruess, infi



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 18.04.2006, 21:22


    @ knutti:

    danke viel mal fürs frege! tretted mer ihm in arsch damit er sicher chund :)

    @infi: hehe vilicht giz den gar para double action =) aber isch gucke was ich mache chan..



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 18.04.2006, 22:02


    gane biz mit em schwizer sturmgwehr go ballere. muni au mal versueche. isch au ner de samstag. versproche.

    :)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Limitless - 18.04.2006, 23:18


    WÜRDE AUCH KOMMEN...juhuu... habe nur ein kleines organisationsproblem, da meine gesamte ausrüstung über die schweiz "verstreut" ist :nein:
    das einzige was ich habe ist meine Steyr AUG und ein hi cap dafür (die jetzt funktioniert, weil sie immer noch bei Jo ist :D ) einen TAZ hätte ich auch und mein funk kommt auch :D
    ich brauche:
    -Akkus 9,6v mit möglichst viel mAh und klebeband um das teil zu befestigen (insider) ... WICHTIG
    -schutzbrille ... WICHTIG
    -BBs (ca. 0,2 - 0,25 gramm) ... WICHTIG (bezahle natürlich auch dafür)

    -Irgend eine optik + mounts, da meine steyr nur eine 20mm rail hat und keine iron sights besitzt :nein: ... Wenn Möglich
    -TM Steyr AUG Mags ... Wenn Möglich

    Spielfeld: ich wähle Todes

    danke viel mals für eure hilfe :) :) :)

    (wer hat mir letztes mal gesagt, dass er ne weste zu verkaufen hat? hier. ein interessent!!)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 18.04.2006, 23:23


    @ stocki: ich riss der de arsch uf den so en blöde real stealer wirdsch ;) nei quatsch, isch easy, bruche das au mal, darf ich auch mitkommen? =)

    ja aber den chötnisch ja ahd grillparty cho!

    :)

    @tim..

    höhö



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 19.04.2006, 18:01


    grillparty! ich hasse insekte!! wenn wär denn die grillparty?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Bachmä - 19.04.2006, 18:09


    Der herr Bachmann meldet sich nun definitiv AN. don knuttoni nimm no kontakt uf wiemer gönd und wege de sache wo du no vo mir hesch.



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 19.04.2006, 20:31


    Ich chan leider nöd as game cho will ich au wieder emal gahne go schüsse miteme "richtige Gewehr" mit rückstoss :D .

    @ LIama: Mir sind nöd per zuefall im gliche Schützeverein? oder?

    @ Jo: Aber ad grillparty chönti scho cho :)

    @All: Ich wünsche eu allne viel spass dänn bim game ;)

    MFG

    Michael



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    knutti - 19.04.2006, 21:26


    @bachi: jiiihaaa ;D ähm ich nim där din grümpel mit und bou där d mp zämä

    @jo: gsehn ich das richtig das mär erscht 6 sind. dörftäd ächt d sam's au cho?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 19.04.2006, 21:58


    säms hani scho gfröged.. aber jo fröged ali wo er nur chönd! =)
    isch halt so, das ih de ferie immer ehr wenig chömed..

    @michi: yeah weri geil wend am abig nah cho chöntisch

    @stocki: im moment häts praktisch kei insekte..

    @all: chöntet die wo definitiv ahd grillparty cho würded nah da ineschriebe dases chömtet?

    ich chan kei gnaui ziit hieschriebe wil ich ja nöd weis wend mer fertig sind, zudem gönd mer direkt ihd grillparty lacation. ihr chönd alles mitneh :)
    zudem: todesgländ staht ab jetzt zu 100% fescht =)

    location wird übrigens sie: BERMUDA!

    :)

    ohjäääää



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    knutti - 19.04.2006, 22:14


    ich chumä ad party. ja du dä sände het hüt aabig aber no nüt vom game gwüsst. ich sägs em nomal.



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 19.04.2006, 22:19


    Also ad grillparty chönt ich scho cho. Userd ir höred grad am 5i uf mit game, aber das glaub ich isch nöd de fall :D oder?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]smokjail - 19.04.2006, 23:53


    ich bi natürli au a dä grillparty dabie hmm ich weiss glaub scho wer hinterem grill statt......



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Infi - 20.04.2006, 13:35


    Ooo, schihat! :tot:

    Es tuet mer hüren leid!! ich chan am sammschtig nöd a's game cho.. ;(
    sorry! ;(

    gruess, dä blüemli



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    yoshi - 20.04.2006, 19:38

    ...
    2 ACM's sind debi!!... mindistens

    :cool:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    yoshi - 20.04.2006, 19:49

    ...
    genauer gseit roman & manuel



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]Daniel - 20.04.2006, 20:19


    De lieb ACM man chunt au :D
    Jo bitte mis funki mitne, wot au mal funkspamme :rolleyes:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Möbe - 20.04.2006, 20:20


    @ The Märchler:

    Höfe wird euch Zerstören!


    Ganz wichtich kann mir jemand ca. 4k 0.2 BB's verticken?

    Gruss



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Möbe - 20.04.2006, 20:53


    ähm sry was isch Bermuda? Bröttle emr jetzt den Holli morn no es Todes steak und muessi selber es Fass bier mit näh oder händer? Gruss



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Bachmä - 20.04.2006, 21:21


    Chumme nach em spiel auno go flammbiere :D ich liebe das wort



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 20.04.2006, 21:36


    sehr schön!! :)

    und nomal für alli: nämed mit zum flambiere was er nume chönd :)
    hehe



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 20.04.2006, 21:39


    @ bb bsteller:

    bitte jede wo nah schüss wet da dire schriebbe, gsehne de michi morn

    wend ihr aso das zspaht da ineschriebed isch z spaht..

    aber ich bstell mal vorsorglich 3 seck bi ihm..



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    knutti - 20.04.2006, 21:41


    du wo isch eigentlich Bermuda? bi dir dihei?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    ruzd - 20.04.2006, 23:06


    moi... ich bruche ein sack bbs!!!!
    merci joel! ;D



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 20.04.2006, 23:10


    WAS? du weisch nöd wod [SKY]feschtig isch? ;)
    nei ich weis nödnmal meh öb das jetzt [SKY]burg, oder d [SKY]feschtig isch.. ah waht ver.. isch in herrliberg...
    münd mer nah 2 statione zug fahre.. aber es lohn sich.. 100m breites restaurant am see nur für eus! =)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Möbe - 20.04.2006, 23:16


    FRAGE 1. Krieg ich BB's 4k?

    FRAGE 2. Hat es einen Grill dort?

    Frage 3. Muss ich das Bier selbst mit Bringen oder kann man das dort
    kaufen?

    Frage 4. Wath the Fuck und wens Bier warm wird?

    Frage 5. Chum ich BB's über?

    Frage 6. Jo bitte einmal MP5 Akku laden wie versprochen!

    Gruss



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 20.04.2006, 23:20


    Antwort 1
    ja

    Antwort 2
    jah

    Antwort 3
    mitbringe

    Antwort 4
    hät küühlaggregat

    Antwort 5
    jah

    Antwort 6
    hä? aber dadevo händ mer gar nüd gseit!!!
    naja waht ever.. ok
    akku für de:
    tImM
    mÖb3

    hey chaufed meh akkus!! :)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Möbe - 20.04.2006, 23:30


    han 3 nur es defekts lade grät^^

    Danke don Jo?
    Ach ja nu so zur info wie viel Bier ich chaufe Betrinke mir eus oder Trinke mer eifach zum esse?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 20.04.2006, 23:39


    nix betrinken da.. süscht chotzed er mer wieder d stege volle..
    und uf das staht d todesstraf :)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Limitless - 20.04.2006, 23:43


    eigenes bier und grill-züg, ok. muess nur no luege ob ich cho chan.

    danke no für akku; klebband chan ich selber mitneh ;)

    söt au no es kilo BBs ha und no en schutzbrille, gaht das?

    danke



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 20.04.2006, 23:47


    es kilo = NEI!! han kei bpck dir einehalb seck z geh...
    4k = JA!

    ok ich gibs nah am michi dure..

    weg de brüle: bim zum kurs laufe hät de ruben gmeint du chönisch ruhig chlie eigeintiative zeige und inen migro baumarkt oder coop baumarkt oder süscht so öüis gah und der eh brülle zieh, ich teile sini meinig. zudem koschtet das nöd alles und zwei schutzbrüllene het jede profesionelli as spieler. ;)

    söti das nöd gah, oragisier ich jedeoch nah was..



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Limitless - 20.04.2006, 23:57


    Zitat: eigeintiative zeige und inen migro baumarkt
    easy, wird scho irgend wie gah. susch nimm ich en sunnebrille ;D

    weg de BBs (han gmeint sie chömed in 1kilo seck)... demfall 4 kilo gern :ja:

    han kört es regnet am samschtig :rolleyes: :rolleyes: isch das so



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]smokjail - 21.04.2006, 00:16


    jo bitte 2 säck wenn mögli^^



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] Greg - 21.04.2006, 00:41

    Re: GAME, am SA dem 22.04.06
    [SKY]oldeden21 hat folgendes geschrieben: Es werden keine BB's mehr verkauft!!!

    nei chunsch nöd über ;)



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Limitless - 21.04.2006, 00:53


    @ Gr3g: Neweden hat auch folgendes geschrieben ;) : Zitat: es kilo = NEI!! han kei bpck dir einehalb seck z geh...
    4k = JA!



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] Greg - 21.04.2006, 11:26


    ebe, segi doch :unknown:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    yoshi - 21.04.2006, 18:48

    ...
    @ [SKY]'s


    :juggle: Yoshi schribt mer mit Y!!!! :< ;D



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]Marcel - 21.04.2006, 19:30


    Manuel vo dä ACMs usä nä chunt nöd :nein: :/ :tot:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 21.04.2006, 23:52

    Re: ...
    yoshi hat folgendes geschrieben: @ [SKY]'s


    :juggle: Yoshi schribt mer mit Y!!!! :< ;D

    fang doch ah hüüle! :D

    @marcel: okkk



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] her0 - 23.04.2006, 14:02


    isch wiederma geil gsi! :P bin allerdings vo zeckebiss nöd verschont worde..



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Anonymous - 23.04.2006, 15:40


    omg zecke...



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]Daniel - 23.04.2006, 17:40


    Isch cool gsi. Zum glück han ich so en cooli zecke pinzette. Wen chömed d bilder?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Möbe - 23.04.2006, 18:54


    @ Jo du bsich krank die sganze magazin uf mis Isch cool gise

    Positiv:
    -Nette Leute
    -Daniel muss eine Buse der SBB bezahlen
    -Super Grill Party
    -Hail to the Brüelle *olum* olum* chhhhhhh
    -Hali to the Gebet
    -cooles game

    Negativ:
    -Fuss sit Blau angelaufen kann kaum mehr gehen Unterkühlun! auch ejtzt noch stark Blau!!!!!!!!!!!!
    -Habe viele Treffer eingesteckt @Beni du trottel mis gsicht :D @ Jo du bsich krank die sganze magazin uf mis Bei z Bölze!^^



    Gruess



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]smokjail - 23.04.2006, 19:50


    jo is geil gsi mir hends gseh^^
    wer suächt eigentli no en Wanderschuh und äh bei magi holster???
    bitte melden^^



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Bachmä - 23.04.2006, 20:13


    het fun gmacht wie immer aus sgrillä.
    Bilder?



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Limitless - 23.04.2006, 22:18


    yep, hat spass gemacht

    blieb zum glück von zecken verschont, allerdings nicht von den dornen :nein: :n21:

    grillparty und natürlich auch das tischgebet ;) waren geil... nicht zu vergessen die kleine 3-mann sniper OP

    :D freue mich jetzt auch ein SKY zu sein :D

    hoffentlich bin ich nächste woche auch dabei... ich freue mich jetzt schon auf die bilder



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY] her0 - 23.04.2006, 22:37


    Bilder stehen bereit! sie müssen nur noch hochgeladen werden!

    hrm jooell mach entlich :eek:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 24.04.2006, 01:32


    ja isch würklie mega geil gsie!

    :)

    hät mi gfreut mit eu z game!

    s möbe tier isch au ganz geil gsie!
    warum hät de dani müse zahle?

    :(

    gwitter isch au anderscht abgange :D

    @her0
    duens doch bitte grad uf din space ufelade.. den munis nöd zu mir lade und den uf din space.. das würdi nöd so sinn mache..



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    Infi - 24.04.2006, 16:19


    hey, sorry, dasi nöd debii gsi bin. :tot:
    aber s'nöchscht mal bini debii. :D
    mached eifach bald es [SKY] Game IV, (am beschte sunntig) und dänn sind mini para und ich extrem gern wider debii! :D

    Aber so wie's töönt, isch es fett gsi?

    Gruess, infi



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    knutti - 29.04.2006, 09:43


    soo da weräd no äs paar impressionä vo dem game und voralem em danach. :D


    dä beni chunnt bi dä doktorspiele vom möbä grad paar streicheleinheitä über :rolleyes:


    s möbäschizogollumbrüllätiär (nehmt euch in acht :P )


    mär hend äs neuis mitglied bi dä funky funkers...Willkommä!!!


    was het den dä gha? :/


    freeclimbing


    diä beidä füürtüüfel. dankä das hender toll anäbracht :top:


    wazzuuuppppppppp


    original gangsta :respekt:



    Re: GAME, am SA dem 22.04.06

    [SKY]neweden21 - 29.04.2006, 11:51


    danke knutti! =)

    für die wos nonig wüsed: bilder sind online



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum [SKY] !!

    Die höhere Kunst des STYLES - gepostet von [SKY]Fox am Donnerstag 25.05.2006
    V: Molle-Täschli in OD - gepostet von Boffi am Mittwoch 11.04.2007
    Hallen Masters 2006 - gepostet von [SKY]neweden21 am Dienstag 28.02.2006
    Ausrüstungs Liste Delta - gepostet von [SKY]neweden21 am Donnerstag 26.10.2006
    Ich han wieder emal e vision gha xD - gepostet von [SKY]Sentax am Montag 11.06.2007
    UNC-SB-Oktober - gepostet von Boffi am Freitag 15.09.2006
    [V] M733 Custom - gepostet von Santo am Montag 22.05.2006
    Chiesgruebe Spiel Dörflingen 1 April - gepostet von [SKY]neweden21 am Montag 26.03.2007



    Ähnliche Beiträge wie "GAME, am SA dem 22.04.06"

    T-Rex 700E Mechanik + Align 3G 2.1 *Preisupdate* - Deluxe1 (Montag 30.08.2010)
    New Game - Orion (Freitag 28.05.2004)
    Game, als Gangster Boss - nici2280 (Montag 15.08.2005)
    Jay-Z disst The Game - Bigg Dan (Mittwoch 09.02.2005)
    Game: 'Game over for G-Unit!' - nici2280 (Mittwoch 28.09.2005)
    Ein PC Game für die freunde des schlechten geschmacks! - Shlomo (Donnerstag 19.10.2006)
    Klick-Game - Dark_Pilot (Mittwoch 18.07.2007)
    3 Worte - Game - aenne (Dienstag 08.08.2006)
    Lebensmittel Game - Bills Lollie (Samstag 13.01.2007)
    GAME, am SO dem 16.07.06 - [SKY]neweden21 (Dienstag 11.07.2006)