Tijdsplanning

Ihr-Domainname.de
Verfügbare Informationen zu "Tijdsplanning"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: Tessa - Jorrit
  • Forum: Ihr-Domainname.de
  • Forenbeschreibung: Beschreibung Ihres Forums
  • aus dem Unterforum: Ideeen
  • Antworten: 2
  • Forum gestartet am: Mittwoch 19.10.2005
  • Sprache: englisch
  • Link zum Originaltopic: Tijdsplanning
  • Letzte Antwort: vor 18 Jahren, 5 Monaten, 4 Tagen, 23 Stunden, 21 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "Tijdsplanning"

    Re: Tijdsplanning

    Tessa - 14.11.2005, 21:31

    Tijdsplanning
    Een soort van begin:

    (voor dinsdag 18 oktober)
    Op de eerste vergadering zijn de namen en telefoonnummers + emailadressen uitgewisseld, zodat we goed contact met elkaar kunnen houden.

    Nora is als projectleider gekozen.

    20 oktober:
    Iedereen heeft gebrainstormd over het project paardpop.
    Er is een forum aangemaakt.

    27 oktober:
    We gaan bezig met de subsidie, want die moet voor 1 november geregeld worden.
    Ook gaan we bezig met de begroting en een globale tijdsplanning.

    10 november:
    Er is een plan opgesteld (een all art festival)
    We hebben een lijst met bandjes gemaakt.
    Deze maand houden we ons bezig met geld, want dat is de prioriteit nu.
    Begin december willen we weten welke bands we kunnen verwachten, zodat dit meegenomen kan worden in de promotie.
    De sponsoring moet duidelijk zijn voor midden december.

    14 november:
    Naar studentertainment met de gemaakte lijst met bedrijven en de opgezette brief.

    15 november:
    Bezig de brief uit te werken (het persoonlijke gedeelte) voor alle verschillende bedrijven.

    16 november:
    Alle brieven worden verstuurd.
    De begroting is af.
    Nora heeft een afspraak bij Studentertainment.

    In week 48 bellen we naar de betreffende bedrijven wat ze van de brief vinden en of ze ons eventueel willen sponsoren (hiervoor vragen opstellen, hoe en wat, en verder)

    In week 49 of 50 contact opnemen met Bart via Nora over de acts die al bekend zijn.
    Als het goed is hebben we nu ook een goed beeld van hoeveel geld we tot onze beschikking hebben.

    In week 51 kunnen we ons dan richten op de PR/promotie.
    Hoe komen de flyers eruit te zien? doen we dit zelf? Schakelen we iemand in? Oplage? Kosten? Waar verspreiden? Wanneer?
    Ook moeten we bezig met de programmering. Wie speelt wanneer en op welke verdieping?
    Wie wil er mee naar het stadskantoor op 20 december om info in te winnen over vergunningen enzo?

    Week 52 en 1 is kerst.

    In week 2 gaan we bezig met de vrijwilligers.
    Hoeveel mensen hebben we nodig, waar halen we die vandaan? Welke informatie krijgen ze etc etc..
    Wat hebben we allemaal nog meer nodig, qua licht, geluid etc...

    Week 3:
    Catering regelen (of eerder?)

    Week 4 is trainingsweek in de Ardennen.

    In week 7, op woensdag 15 februari vind Paardpop 2006 plaats!

    ~

    Jullie mogen natuurlijk van alles toevoegen/veranderen etc.
    Het moet denk ik ook meer in schema dan hier staat.
    Misschien ook wel wie wat precies doet enzo.
    En ik bedacht me tijdens het maken nog wat, maar weet niet meer wat dat was :?



    Re: Tijdsplanning

    Jorrit - 21.11.2005, 13:23


    Ik heb de laatse tijdsplanning net uitgeprint en het ziet er goed uit, maar weer hard verder werken deze week!!



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum Ihr-Domainname.de

    notulen vergadering 14-12-2005 - gepostet von Tessa am Donnerstag 15.12.2005
    Films - gepostet von Tessa am Dienstag 27.12.2005



    Ähnliche Beiträge wie "Tijdsplanning"

    Tijdsplanning - Kar|n (Dienstag 15.11.2005)