Matura .... und dann?

Maturaball 2005
Verfügbare Informationen zu "Matura .... und dann?"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: darksinister - minorswing - Lisi - Anonymous - Asile - Ede - winnie pooh - Simmy - elliofant - Geierwally - schnaubi - wayne - FuFighter - 4771 - DasNichts
  • Forum: Maturaball 2005
  • Forenbeschreibung: Der Ball der Bälle im Herbst 2005
  • aus dem Unterforum: Off Topic
  • Antworten: 227
  • Forum gestartet am: Samstag 22.01.2005
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: Matura .... und dann?
  • Letzte Antwort: vor 18 Jahren, 11 Monaten, 15 Tagen, 21 Stunden, 46 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "Matura .... und dann?"

    Re: Matura .... und dann?

    darksinister - 21.02.2005, 19:18

    Matura .... und dann?
    tjo, wie der Titel schon sagt, was macht ihr nach der bestandenen Matura? Auszeit, Bundesheer/Zivi, studiern (wenn ja wo udn was?) oder doch lieber gleich arbeiten?

    :)


    ich mach gleich mal den Anfang: nach der Matura zuerst amal Bundesheer (jaja, es ist schon fast alternativ aus Überzeugung NICHT Zivi zu sein, man glaube es kaum :roll: ) danach Richtung Graz studiern, mit ziemlicher Sicherheit BWL+Jus

    lg
    f

    PS: für die Übersichtlichkeit lade ich gerne ein, an der Umfrage teilzunehmen :)



    Re: Matura .... und dann?

    minorswing - 22.02.2005, 16:44


    Ich werd auch nach der Matura zum Bundesheer gehen und dann in Wien studieren. Was ich genau studiere weiss ich noch nicht genau....ich hab aber schon ein paar Gebiete eingegrenzt !



    Re: Matura .... und dann?

    Lisi - 23.02.2005, 15:20


    haidihouuuu! geiles thema! mhm mhm es soll ja tatsächlich leute geben, die schon ganz genau wissen was sie nach der matura machen.

    also ich hab mir 2 möglichkeite ausgedacht.

    1.ich bin wenn ich die matura endlich habe ungefähr 45 und wohne unter der murbrücke mit meinen 25 kindern und einem einkaufswagerl. nicht unbedingt die schönste sache der welt ABER immerhin hätt ich ein dach überm kopf und ein maturazeugnis. :roll:


    die 2.möglichkeit ist PÄdak und dann vs-lehrerin

    aber die erste erzählt sich viel schöner *g*



    Re: Matura .... und dann?

    Anonymous - 24.02.2005, 20:20


    bei mehr isses eigentlich schon fix:
    mit der elly gemütliches hausen in der wg und studieren in wien, dann auswandern und nie mehr in den lungau zurückkehren (außer vielleicht zum schwammerlsuchen in den sommerferien :lol: )



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 24.02.2005, 20:22


    ah!! warum vergiss i imma das einloggen?
    (hab eigentlich gedacht, es geht automatisch....)



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 25.02.2005, 17:55


    kannst ja auch einstellen liebe lisa...:)

    was mach ich nach der matura ( dauert ja noch *seufz*)
    weg aus dem lungau, in graz die wohnung besetzen und mal schaun was zum studieren günstig ist. natürlich auch das leben genießen ( sex, drugs & rock'n roll:)).
    schauma, dann auswandern und weg aus österreich, ich hoff es jedenfalls...



    Re: Matura .... und dann?

    winnie pooh - 25.02.2005, 18:50

    mhm...
    ich hoff doch lieber ede , dass du doch einige male in den
    Lungau zurück kommst (wenn du in graz die wohnung besetzts) und mich besuchst :shock:
    weil immerhin sitz ich ja hier (wenns gut geht) noch gesamte 2
    jahre bis ich endlich den lungau verlassen kann... :D
    aber darauf freu ich mich schon extremst



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 27.02.2005, 16:40


    ich wär schon für so ein nettes auslandsjahr, australien, oder so...
    aber, vorerst wär ich schon froh, wenn ich überhaupt die matura schaff :roll:



    Re: Matura .... und dann?

    elliofant - 04.03.2005, 17:53


    hallo leute!

    Hab's jetzt endlich auch mal geschafft, den Fleiß aufzubringen und irgendeinen beitrag zu verfassen.
    Was ich nach der matura mach wisst ihr ja schon da das unsere liebe lisa (nette Alliteration, nicht wahr?) schon gesagt hat. Freu mich schon soooooooooooooooo auf unsere WG :!:
    :) :D :D :D :D

    Und was ich studieren will, wisst ihr ja sowieso schon alle, nämlich medizin, und dann werd ich chirurgin und werd euch allesamt aufschneiden, haha..... :P

    find's jedenfalls echt spaßig dass ich dann endlich mal aus unserem "wunderschönen" lugau fort bin....



    Re: Matura .... und dann?

    Geierwally - 05.03.2005, 13:49


    Tja, bei mir kann man sich ja das "Was nach der Matura?" eh schon an den Fingern abzählen. :?
    Logischerweise werd ich halt in den Sommerferien in meinen dunklen Löchern herumkriechen und im Herbst dann Richtung Leoben aufbrechen. Sollte ich dann (wohlgemerkt: Konjunktiv II!) die fünf Jahre "Angewandte Geowissenschaften" geschafft haben, wird es wohl eine Geologin mehr auf dieser schönen Erde geben.
    Wenn ich Pech hab und die schöne Mathematik mir mein Studium versaut, gibt's immer noch tolle Optionen: die Betriebsleitung im Bergwerk. - Und wenn's das Bergwerk aufgrund finanzieller Probleme bis dahin nicht mehr gibt: Lehrer kann man ja immer noch werden!!! :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    schnaubi - 06.03.2005, 19:32


    tja ich denke mal dank verschiedenster professoren und meiner neigung für maden im kopf ist mittlerweile jedem bewusst,dass ich auch medizin studieren möchte (in graz). Falls sich die prophezeiungen (stimmt das so???!!) von unserer ach so beliebten und geliebten Chemie-Tante bestätigen und ich wegen chemie nicht durch das studium kommen werde, habe ich vor germanistik und theaterwissenschaften zu studieren damit ich irgendwann eine arbeitslose dramaturgin sein kann :D
    uuuunnnndddd falls das alles aus irgendeinem grund gar nicht funktioniert hab ich sogar eine dritte idee *stolzbin*: ich werde irgendwas im bereich tourismus machen. Ok ich gebe zu diese idee ist noch nicht wirklich durchgedacht aber ich hoffe, dass es nie soweit kommen wird/muss!
    UUUNNNDDDD um das auch noch zu erwähnen: ICH FREUE MICH SCHON SOOOO AUF GRAZ UND AUFS STUDIEREN UND AUF ALLES WAS NICHTS MIT DEM LUNGAU ZU TUN HAT!!! :oops: sorry, kleiner ausbruch



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 06.03.2005, 22:17


    wieso wisst ihr alle schon so genau was ihr tun wollt?? bin ich die einzige, die noch überhaupt keinen plan hat?? :cry:
    elli, falls du mal chirurgin bist, stell ich dir vielleicht sogar mal meinen daumen zum aufschnipseln zur verfügung :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 22.03.2005, 18:08


    wo zur hölle is die option "poly"?



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 13.04.2005, 15:53


    Also, i werd wahrscheinlich mal Management studieren und im Office-Bereich arbeiten. Na, im Ernst, genaueres weiß i noch nit oba i werd jetzt moi schaun, dass i es überhaupt in die Achte, dann die Matura schoff und dann vielleicht in Graz studieren.



    Re: Matura .... und dann?

    Anonymous - 19.04.2005, 21:50


    wenn ich mit der matura mal fertig bin, werd ich glaub ich ganz kommod zivildienst gehn und so nebenbei producn und auflegen wie sow. dann in wien studieren und auflegen :D nur so nebenbei wie immer halt. was ich studier: sicher nix wo man viel chemie -kotz- physik mathe und latein braucht. in 2 monaten ist die 7. hoffetnlich vorbei



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 19.04.2005, 21:52


    zerverdammt wie ging das. würde sicha aber jeder auskennen denk ich dass den vorigen entry ich verfasst hab3.



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 21.04.2005, 15:10


    warst du das atti?



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 21.04.2005, 15:25


    ach, du packst das schon in latein.
    Wir packen das und dann gemma aber sowas von saufn. da steigerma dann auf 2 flaschen vodka ( aber nicht 2 liter!) pro abend und dann lalalala, funny :D



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 21.04.2005, 18:29


    hab grad mitn nikolaus telefoniert....
    es gibt 2l-flaschen wodka =D
    davon 2, na guade nocht



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 21.04.2005, 21:19


    latein . . . is * * * * * und * * * * und * * * * und * * * aber french . . . is GEIL -träum-. jaja wenn mas gschafft habn gehn ma trinkn *g* u dann seng ma uns unterm tisch wieder ^^



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 21.04.2005, 21:55


    ich wett, dass du den spruch nit hinschreiben kannst...also kyrilisch ( oder wie man das schreibt, mir auch f****** egal :) )



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 22.04.2005, 12:57


    Под столом мы увидимся!
    (Pod stalom mey uwidimsja!)



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 24.04.2005, 16:26


    alter . . . . ? oba des host nit ohne nochschaun hingschriebn oda? naja wea weiß stimmz übahaupt *gg* wal i konns jo nit amol lesn :D :D auf olle fälle woas i dass des a russ. trinkspruch is des is des wichtigzte



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 24.04.2005, 16:28


    Aha und wos hast der übersetzt?



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 24.04.2005, 16:30


    eeeexakt :)
    Wochenende war funny, du hast was verpasst !
    Hast den shop noch gefunden in sbg?

    :edit:
    was ich so mitbekommen hab heißt das soviel wie "auf dass wir uns unterm tisch wieder sehen" oder so



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 24.04.2005, 16:31


    Danke, werd i ma merken



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 24.04.2005, 17:05


    noe ede den gigasport hap i nicht gefunden dafür haz aba was beim intersport gegayben ;)



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 24.04.2005, 17:10


    paaasst.
    Und jetzt bist schon wieder do...i hob ma docht du schreibst des jetzt! ;)



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 24.04.2005, 17:13


    looool soweiso *gg* im fred (^^) HÜen hab ich eh geschreiben dass ich nebenbei online radios anhöre und auch nebenbei chatte und auch nebenbei im forum spamme o. so *gg* das muss so gehen ! ^^ jez hab ich eh schon mehr als die hälfte und der inhalt ist so peinlich dass ich die arbeit"" nicht einmal meinen kleinen kusö "lesen" lasse der noch nicht einmal lesen kann ^^^



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 25.04.2005, 16:59


    ja, zugegeben: ich hab nachgschaut.... :wink: und damit du´s lesen kannst, hab ich dir extra die lateinischen buchstaben drunter geschrieben.
    und ede: perfekt übersetzt!

    bin echt erstaunt, dass du in french so ein wunder geworden bist, atti, wo du doch sooo abgelenkt HÜ etc. machst, du bist echt erstaunlich.
    wahrscheinlich wärst ein überdrübergenie, wennst immer ohne nebenbeschäftigung lernen tätst :P



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 19:06


    lol jez woll mas mal nicht übertreiben *g* die sprache is geil. u mi haz einfach ongranzt dass i an fleck im halbjahr kopt hob und jez wollt is ihm zeigen dass das so nicht geht :lol: so nur noch in latein vorgehen und passta ^^



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 25.04.2005, 20:37


    ich hab heuer ein gutes mittelmaß gefunden find ich...
    bis auf mathe wo es mich a bissl reingfickt hot, aber irgendwie find ich die situation jetzt lustig; schularbeit positiv, prüfung negativ :)



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 20:40


    joa wie gesagt muss hinhaun de 7. i moan jez hiommmas eh schon fost nit ?



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 20:40


    joa wie gesagt muss hinhaun de 7. i moan jez hiommmas eh schon fost nit ?



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 20:41


    jo lol woa koa obsicht *gg* i bin nua momentan a büssü im stress oiso hob i a büssü zu oft klickt :D



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 25.04.2005, 20:46


    bah jo de siebte is fost vorbei, de por tog vor rom gengan a no, und i bin WIRKLICH erstaunt, dass i in mathe an 4er hob, in french an 3er, in latein an 2er...
    kann ma das irgendwer erklären?
    und french is definitiv a geile sproch, der ärgsten fehler den ma mochn konn is si des von an eventuell orschloch-tendenziösen lehrer verhaun lossn und den hass gegen die sprache anstatt gegen das tier zu richten.



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 20:50


    stimmt :) nua guat dass wr in domik hobn -freu- french ko echt wos



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 25.04.2005, 20:53


    Wenn ma donn schon 7 jahre in der verdammten schule sind dann lass ich mir das letzte auch nicht noch künstlich verlängern das sag ich dir.....
    PROST!



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 25.04.2005, 20:57


    geht mir auch so wenn ich MoP anhör :)



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 20:57


    jo sobiso ÄdÄ :D lol hoid bin ich übadraht oba get goa nit ondas wonn ma mea ols oa stund MoH onhört :D :D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 21:11


    ma warum schreibz ia ol,le entweda goa nix oda nua so lonmgsom * gg* solltez mi mol in an chat ealebn *gg* boah rofl *gf* fett *f* G *f jo *g* ma ia schreibz ma zwenig (bua saug au ) :D :D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 21:19


    lol es lebe der spam *gg* eich übatriff i noch mit meine posts *gg* wenn ich öfta so in spam laune bin wie heid joar *gg* heid hob imin. 30 posts gschriebn und zwoa innaheub weniger stundn :D: D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 21:20


    olta iagendwie red i do jez scho a büssü mit mia alleine ota *ggg* nya dann lass ichs mal bis mir wieder wer zulesen kommt ^^ :F D: d



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 25.04.2005, 21:25


    i hob heite a scho 21 posts gschriebn, so vü wie noch nie an am Tog.
    Bin jetzt sogoa scho "Alte Bekannte". I was, nix gegen Ede oda Wayne oba wos solls?
    Äh, hob die Übersicht valorn, wos ist des hiaz für a Fred?



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 21:28


    i hob keine ahnung mea wie oda wo oda wos i wo oda wie oda wos i wo oda wie oda wos i wo einischreib :D jo lol kA ebn *ggg* na i hob echt den plan total * + valoan :d :D woa i glab lossas jez liaba *gg*



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 25.04.2005, 21:29


    Da Franz werd si üba unsa Schreiblaune gfrein!!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 21:32


    jojo i hob eh east heid zum eastnmol so a laune *gg+ oab wonn des jez jedn tog so is ja dann wead i woi beud iagendso a beschränkung hinehman miasn :d na lol kA



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 25.04.2005, 21:35


    Egal, Hauptsoch a amol so richtig gspämmmmmmmmt!!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 21:38


    lol sowieso *gg* jajja ich hab mich jez eh wieder beruhigt weikl das zuerst mit dem schztngrm war ja nur mehr übel *gg*



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 25.04.2005, 21:39


    OK, jetzt oba wieder amol wos zum Thema: Iwürd gern-wie bereits geschrieben- in Graz oder in Hagenberg studieren oba am geilsten wär sicha gutbezahlte, freischaffende Künstlerin zu sein, hätt sicha wos!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 21:43


    jo lol nua bled dass sowos - denk i - extrem schwer is zu kriegen. leida opa wos solls *gg* ah jez woas i wida in welchen fred mia sind :D so lol i glab i loss as jetzt eansthoft (glab i nit) oba egal . . .g . . na kA kA wo na wos i woasas nimma :f blub 5p4M Ru735



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 25.04.2005, 21:44


    Ko da nur zustimmen oba jetz is echt gscheiter i post nix mehr sunst werd Franz böse!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 25.04.2005, 21:53


    jo lol stimmt i glaub i moch des fensta jez zua sunst weaz nu übla :D bis moagn



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 25.04.2005, 21:58


    ciao, bis morgen!



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 26.04.2005, 07:30


    jo geil wär saxophon studiern, nur donn stehst am schluss do und wast genau wie vorher nit wost tuast... berühmt werden is a ziemlich klane chance.
    najo, obwohl, lehrer geht donn a, oba ob des des wahre is o_O ?



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 26.04.2005, 15:09


    jaaaaaa moe, du studierst saxophon und bist dann der ultimative hubi nachfolger........ :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 26.04.2005, 15:12


    jo wär eh lustig...
    nur...
    an scheissjob hat er schon eigentlich
    naja obwohl
    es geht eh



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 26.04.2005, 15:31


    naja, eigentlich is musikleher doch voll der langweilige job..... da kannst dich tag für tag mit total untalentierten gschroppn abplagen, die noch dazu viel zu faul zum üben sind.... :evil:
    ich schätz, ich würd da regelmäßig ausflippen..... :oops:



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 26.04.2005, 15:34


    Zum Glück gibts für die gelangweilten Leut ja die regelmäßig stattfindende Musiprob am Freitag, gö Simmy :D



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 26.04.2005, 15:37


    awa, wennst a gaudi an deinem job host dann wirst das wohl aushalten können.
    Außerdem find ich Musiklehrer echt nit übel, da kannst dich wenigstens irgendwie austoben, find ich halt :)



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 26.04.2005, 15:38


    Jippie, endlich bin ich auch StammPERSON!!!



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 26.04.2005, 18:05


    jo schon...
    vielleicht hob i eh genug phlegmatische charaktereigenschaften dass es ma wurscht is wenn die gschroppn untalentiert sind und noch dazu viel zu faul zum üben und nur saufn ba da musä im schädl habn :P
    nja, wenn mir sonst gar nix anderes einfallt werd ich halt liftwart am obertauern ^^



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 26.04.2005, 19:12


    bwah, wird mich das ewig verfolgen? :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 26.04.2005, 19:27


    sieht fast so aus....

    nach alter hase kommt sicher skiliftgesellschaftsbediensteter :)



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 26.04.2005, 20:48


    iris: loss die anspielungen auf freitag!!!!! :evil:
    also, das sind ja wieder mal die typischen klischees: als ob man bei der musi nur saufn würde..... :) alles was wir freitags machen, ist total ernsthaft proben und dann gaaaanz schnell heimfahren und schlafen gehn.... :lol:

    skiliftgesellschaftsbediensteter klingt doch gar nicht blöd...., da wäre ich voll dafür..... :D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 26.04.2005, 21:59


    lol genauso denkt jeder feuerwehr = brand(t) löschen *gg* na stimmt eig. eh *lol* ja *g* ok wieso sag ichs dann kA blub *g* ^^ spam jawoll



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 26.04.2005, 22:20


    @Simmy: Eigentlich wor jo die Zeit noch da Musiprob gemeint :D :D



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 27.04.2005, 13:58


    FuFighter: Was hat die Moni gmacht?!? Will alle schmutzigen Details wissen, man erfährt ja nix..... Ist was mitm Pontifex (was Neues??)
    Oder hat sie sich so angesoffen, dass sie unterm Tisch rumgekugelt is?
    Feuerwehr & Musi = Saufvereine!! (sag i eh schon imma :D )



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 27.04.2005, 14:03


    hey, da simone glaub ich das, die is ja grad mal alle heiligen zeitn im pub, und da bin ich schon öfters drin als zuhause ;).
    aber musi is schon ein saufverein, da hast recht
    und von da feuerwehr wollma garnit reden...



    Re: Matura .... und dann?

    DasNichts - 27.04.2005, 14:10


    jo, mei, losst's doch die arme meisi (simmmy) in ruhe.

    sie kann doch nichts dafür, dass sie dem alkohol und dem hubertus pontifex erlegen ist!!!

    :twisted:

    PC forever!!!



    Re: Matura .... und dann?

    DasNichts - 27.04.2005, 14:13


    jo, mei, losst's doch die arme meisi (simmmy) in ruhe.

    sie kann doch nichts dafür, dass sie dem alkohol und dem hubertus pontifex erlegen ist!!!

    :twisted:

    PC forever!!!



    Re: Matura .... und dann?

    DasNichts - 27.04.2005, 14:13


    jo, mei, losst's doch die arme meisi (simmmy) in ruhe.

    sie kann doch nichts dafür, dass sie dem alkohol und dem hubertus pontifex erlegen ist!!!

    :twisted:

    PC forever!!!



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 27.04.2005, 14:14


    @Ede: wer sagt, dass i nur ins pub gehen, i bin jeden freitag und fast jeden samstag irgendwo in tamsweg, nur eben mit der musi....
    @lisa: wie kannst uns nur auf die selbe ebene wie die feuerwehr stellen, des is nämlich echt a saufverein, geh atti..... :lol:
    @asile: die pontifex- story vergessn ma bessa... außadem weißt eh was war..... und jedes detail musst ja auch wieda nit wissn.... :D :oops:
    lg, hab jetz info....... :(



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 27.04.2005, 14:16


    Würd ma oba gern :D



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 27.04.2005, 15:25


    jop. das will jeder wissen.
    aber wenn wir schon alle im pub sind kannst ja mal vorbeischaun, klassengemeinschaft und so ;).
    na, mir is des eh egal, was ihr machts, is ja eure entscheidung :)



    Re: Matura .... und dann?

    DasNichts - 27.04.2005, 15:42


    Sorry, dass ich das da oben dreimal geschrieben hab, aber mein geliebter Computer zu Hause ist leider im A.... und jetzt muss ich von den alten klapprigen schulcomputern aus schreiben. Mein schul-PC war so extrem langsam, dass ich ungeduldigst mehrmals auf "Absenden" gedrückt habe, weil des teil nix gemacht hat.

    Viele liebe Grüße an alle!!!!! (boah, bin ich aber nett!!!!)



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 27.04.2005, 15:53


    Danke und liebe Grüße zurück! Ach, an alle anderen natürlich auch und einen schönen, nicht allzu anstrengenden Nachmittag noch!!



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 27.04.2005, 16:08


    wer is da hubertus pontifex?
    und
    viel wichtiger
    was machma als geburtstagsfeier? daheim is nix, alle da...
    also morgn is ja klar pub und jamsession und saufn und so... seids übrigens ALLE herzlich eingladn =D



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 27.04.2005, 16:14


    wieso überhaupt jamsession?
    morgen wird gesoffen :D; zuerst sponsoren gesucht, dann zu unserem letzten ziel, das pub und da bleibma sicher sitzen wie ich mich (und uns) kenne :).
    Dann ab nach Hause, in Psycho wegpennen, den Vortrag garnit interessant finden, dann Schulung ( nur ich), dann wieder ins pub, dann feiern, dann schlafen, auf, lernen, pub, heim, pennen, dann is sonntag *freu* und aus.



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 27.04.2005, 16:27


    Es wird morgen knapp oba vielleicht gehts sichs aus, dass i nach DG, Essen, Haare Nachfärben und BE-Referat Fertigstellen um 7pm auffischau. Wenn dann kann i leider nit so lang da ja am nächsten Tag schui is und si meine Eltern sichha weigern werden, mi nach Mitternacht noch abzuholn.
    I frog noch DasNichts wies ausschaut, vielleicht losst sichs organisieren.



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 27.04.2005, 16:30


    jo, morgen is vinyltime ( na kreschi, des is nix zum trinken!).
    des wird sicher ultrafett, darauf freu ich mich schon!
    und bier gibts sowieso immer :D

    so long
    Ede



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 27.04.2005, 17:04


    *hehe* ALLE vereine sind nur zum saufen da. sie sind eigentlich nur ein vorwand um regelmäßig dem alk fröhnen zu können.
    außer vielleicht der jungfrauen-verein (dessen mitglied ich mal war und deshalb über insiderwissen verfüge), die machen wirklich nix anderes als blumen pflücken, schmücken und eis essen bzw. bankerl sitzen und über enorm interessante themen quatschen.
    außerdem noch die zeugen u. andere religiöse gruppierungen.
    BUT: sogar der priester trinkt während der messe wein....



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 27.04.2005, 17:11


    Asile hat folgendes geschrieben: jungfrauen-verein

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    naja jamsession im rahmen der vinyltime, dj foxhill hat gsagt dass man instrumente mitnehmen soll
    tom is glaub i dabei, flo is fix dabei... wird lustich
    und i bin sehr dazu geneigt, davor vorzuglühn und lang im pub zu bleiben. hoffe es findn sich gleichgesinnte :!:



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 27.04.2005, 17:36


    woa euda eig. tet i so gean mitgeh med eich vinyltime heat si so geil on oba joar de wöata instrumente und jo *g* mog i hoit donn neama so gean moi schd MoH i wäar gean dabei oba pub woast eh . . . -<ehschowissn< vl. foit donn in psycho wida wea aus"" ^^ wäa geil *gg*



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 28.04.2005, 17:25


    @ wayne: ALLLES GUTE ZUM GEBURTSTAG!!!
    da hubertus pontifex (oder hp) is a freund von mia...
    @asile: jungfrauen??? ich hab mir gedacht die gibs schon ewig nimma???? aber wir wissn eh, dass sie in lessach noch a bissi hinten sind... :lol:
    @ede: klar komme ich auch ins pub... ihr seits ja alle total nette leute, die ich total gerne treffe..... :)



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 28.04.2005, 20:06


    vo mir natürlich a!
    @ moni: geben tuts die schon noch, aber sie sin am aussterben
    &: hp "a freund von mia" ?!? :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 28.04.2005, 20:24


    Jo i hob mi a scho gewundert!



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 30.04.2005, 12:06


    vielleicht solltma da moni zuliebe die hp gespräche in diskreteren umgebungen fortsetzen, und nit do, wo´s jeda lesn kann....
    *netteundhumanephasehab* :)
    aber interessant sin sie allemal und i will ja nit, dass unsere quelle so verärgert is, dass sie uns nix mehr erzählt! 8)



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 20:26


    jaja, euch tratschtanten werd ich nichts mehr erzählen.... nein scherz.... jezt war ja wieda wochenende und i muss schon wieda voll viel loswerden... :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 20:37


    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    -chchch- kronk



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 20:40


    he, i hab echt was dagegen dasst mich ständig kronk nennst.... von dir gibts ja sicha viiieeeel mehr nette gschichtln wie von mir.... :lol: :wink:



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 20:42


    joar sowieso keat jo ar dazuah. wissn eh olle olles ota ? nua i find nit di kronk sondan den üblen vehreihn dehr do eksistiert -muhaha-



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 20:46


    da muss grad eina von der feuerwehr reden.... :lol: :lol:
    oiso: i hab heute extrem viele total primitive typen von der feuerwehr gesehen + einer total besoffenen feuerwehr marketenderin.......
    sowos kammat bei der musi nit vor :)



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 20:48


    a nit ? -lol- i woas bay da FF san vü soiche spezialisten. . . drum geh i a nit gean hi. eig. eh nua wonn i de sirene hea und sunst holt monchmoi. oba ungern. de muse und FF san 2 so jo *lol* lustige org.s. oba den größten bierverbrauch im lond hot imma noch des hotel strucker und co. :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 20:50


    warum schreibz ia eig. alle so langsam ?? oda liegt euch nit viel dran das forum zuzuspammen wie sow ??



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 20:52


    jaja, der liebe atti geht nur zur feuerwehr wenna grad in der schui is und a stund schwanzn will.... wissma eh :D
    oh ja... strucker.... :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 01.05.2005, 20:54


    jawoll, atti, passt scho, i hüf da sufurt! musi und ff is sowos wo i wirklich nit dazuagehn mog

    scho gor nit die musi

    bwah

    wie beim militär
    1 2 3 4 1 2 3 4, jawoll wir ham uniformen an und sind stolz darauf, 1 2 3 4 1 2 3 4 und täteräää jawui fuchsgrobnpuika täteräää bum bum



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 20:55


    jo lol ko i wos dafia wonn sie in da ll klass de sirene oblossn :lol: :lol: na ernsthoft mia hobn uns echt docht die sirene geht echt ob. trotzdem homma uns untam zur FF laufen gfrogt ob des jez echt woa oda doch nit :?: ois ma wida in da schui woan hommas ebn dafrogt nua tatsache is dass um 12:20 de sirene echt obgongan is und dass an genau dem tog an dem mia do in da schui vaoascht woadn san de sirenen im lungau glap i öfta ois 40 moi gongan is :D also woar des so a oat vorwarnung . . . . i woa an dem tog noch ca. 6 stund echt im einsozz bay da FF . . . zufall hä



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 20:56


    es gaht ja nit um die ausrückungen sondern um die zeit danach.... :lol: :wink:
    und um die lustigen partys die ständig irgendwo stattfinden... :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 01.05.2005, 20:56


    jawoll atti! hots di einigschissn! wieder a bauernhof worm obtrogn wordn?



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 20:58


    1ooo1 guada MoH na an dem tog is da lungau förmlich unta wossa gstonden nua obgepumpt homma do :D

    jaja ein einsatzbier muss sein oda nit liebe herr frau simone? ois mit moß und zü und ob und zua a weng zfü ;D des geht schon ;)



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 01.05.2005, 21:00


    des is ned vo mir des is anscheinend lungauslang



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:00


    chihi; "worm obtrogn" is a geiler ausdruck! kompliment moe!
    ps: a ellypse ongspüt am dienstag?



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:03


    herr frau simone????
    ps: bier is absolut ranzig und ungenießbar.....



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:03


    vom woam obtrogn hob i oba a nu nix keat
    guada MoH :D :D :D



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:07


    Na mit Cola gmischt gehts (shit, mit so ana Aussage moch i ma sicha Feinde)!



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:07


    nein, bier is echt abartig... warum bier trinken, wenns extrem viele andere nette und vor allem gute getränke gibt???



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:07


    "männer trinken bier, frauen sekt" (unterweger - oder so *gg*)



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:08


    joar oba wonns echt heiss is und des bier kalt donn is des so gmiadlichst und du reisst da de heube obi dass oafoch nua mea guad is :D muast a amoi probian *g is echt geil - ernsthoft kenan sicha de ondan männlichn user bestätign :)



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:09


    joar des is jo eh a geil oba bier muas a sei i moa jo hob i eh scho xogt wonns bsundas guat is



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:10


    Und manche Frauen trinken Malibu Orange und Puschkin Bull!!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:10


    wie get des dass mei post voa dein post is wonn i mein post ois ontwoat auf dein post gschriebn hob dein post oba scho xegn hob befoa i mein post dea ois ontwoat auf dein post meinem hirn entsprungan is vafosst hob???



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:11


    sowieso ;D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:11


    und warum is jez wida mei post den i ois ontwoat auf dein post gschriebn hob wida noch dein? entweda mei pc is schnella oda do is wos hi kA sma wuascht *gg



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:12


    oiso wenn i a hoibe trink, is ma donn so schlecht, dass goa nix mehr geht.. i vertrag den geschmack echt nit...
    @4771: ia ba da FF hobts marketenderin die a hoibe auf ex trinkt... i hab ma doch i sieg nit richtig....



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:12


    und noch amoi des söbe i glab i spinn *gg*



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:12


    Stimmt, Bier is es erste und donn werds imma no a bissl bessa!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:12


    und noch amol des gleiche alta ??



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:13


    joar lol liebe herr frau (meine ideen . . . . ) du untaschätzt de FF doch a büssü . . . . :D



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:13


    stimmt, des is voll verwirrend...



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:15


    I glab des hängt davon ob, wie die Uhr vo deim PC gstellt is



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:15


    des kunnt eventuell sei wal i hob jez grod xegn dass da simmy ia post da grund vüa dei ontwoat woa und dass du den nit ois ontwoat auf mein post vafosst host. gonz sche kronk wonn ma in ana minutn 6 posts schreibt *gg* neue si - einheit : 1p/h
    und mia san mit 6p/h untawegs :D :D



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:15


    keine ahnung... immer schon???



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:15


    de gibz glaub i imma schon *lol* na i hob kA



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:16


    Und, seit wann gibts ba da FF Marketenderinnen???



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:16


    lol ma is des übel wonn eichare posts east sig nochdem i mei ontwoaqt auf an post dea goa nit ois ontwoat auf mein vorign post gedocht woa schreib ma he *gg*



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:16


    lol anreiz zu an neuem thread muharr



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:16


    he...geniale erfindung: 1 p/h... klingt patent verdächtig :D



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:18


    do sag i jetz nur eins: st. lorenzen :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:18


    Neue SI-Einheit, hert si guat on 6p/h



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:19


    Ba uns gibts nämli kane Marketenderinnen ba da FF, nur ba da Musi



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:21


    wie war das iris: du verarscht mich nicht????
    ne wennst gaaaanz lieb bist, stell i dan mal vor....



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:22


    i sog nur Hubertus Pontifex :D



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:23


    jetzt erklärt mir amal bitte wer den schmäh mit dem hubertus fuck irgendwie?
    des wü i jetzt wissen!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:25


    jo i oba a !



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:25


    jo lol ädä wonns uns amoi zat so bam hoamgeh vo iagendwos richtung tullnberg wird sie schon moi ausgfrogt weadn :D



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:27


    @fufighter: er is zwar nit der aller intelligenteste abre total nett und voll fesch... und was will man mehr???



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:27


    @Ede: am besten du nervst die Simmy ganz lang bis sie das endlich erzählt!
    @Simmy:Jo i bin eh scho gsponnt



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:28


    der hp is nua a freund von mia...
    iris! stachl die nicht auch noch auf!!!!!
    @4771: oja... lustige heimgeh gespräche... hattn wir schon lange nimma... :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:29


    Jo oba nit lockerlossn!!



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:30


    a wiesa... i will ja nit mit ihm zomsein...



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:30


    Najo, vielleicht doch a bissl Intelligenz, weil sunst vazweifelst glab i schnö amoi!



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:31


    na oida, wann schau ich schon mit euch heim? eh so gut wie nie;
    simone geht nie ;) furt, atti geht imma woanders furt; jetzt auf mich bezogen :D
    naja, werma schon noch irgendein festal finden wo ma uns alle zammen heimschleppen; und dann nimmstn mit! donn gemman a bissl ausfrogen



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:31


    lol -ehschowissn- oiso jo es woa jo schu long koa "event" mea wo viele leute aus unsara klass woan de donn a nochher noch fähig woan zusammen heimgetragen zu werden oda so oda gehen :D



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:31


    A jo jo na klor, nur a Freund :wink:



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:32


    jo sowieso oiso i wäa eh gonz stoak dafia dass ma uns jez beud amoi olle (7B) wo treffn und spaß hobn ? GEHT DAS ^^



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:33


    naja... lena geburtstag am samstag... die frage is nua ob da noch alle gehen können :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:34


    ja iris: nua ein freund
    i fürcht am si wirds nit gehen... i kann höchstens später nachschauen... so um 11???



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:34


    jo, schauma; ich werd in nexter zeit nit so viel trinken, das am donnerstag war mir eine lehre.



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:34


    Wir könntn die Simmy zwingen, am Di no mit ins Pub zu kemman, donn spendierma ihr a bissl wos :D und donn werd des scho gehn!!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:34


    jo na lol i moa lena geb. wead i woi a keman won nscho de meistn duat onzutreffn san deaf i ois tamswega a nit föhn. oba i moan voahea so am DI oda so kA vl. hot jo wear stuamfrei oda so *



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:35


    du warst soooo lieb am do, ede....



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:35


    wer hot sturmfrei?
    oida, des is jo zach mitn nachkommen beim posten



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:36


    es wär zu geil dass amoi da großteil fuatgeht joa oida es wär echt zu geil moch mas holt amoi wos spricht dagegn ?



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:36


    so weit i weiß hat lena sturm frei und i auch



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:37


    liebe simone, ich wär am donnerstag fast übern haufn gefahren worden!
    wennst as genau wissen willst!



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:37


    Sa is a große Feier? san do olle einglodn oda wie? wär nämli total lustig moa als Klass furtgehn!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:37


    i sig ima wida posts de auf oamoi voa mein post londn und i hob kA vo wo *gg*



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:38


    Jo stimmt, und meine posts rutschn imma noch hintn, do kenn i mi boid nimma aus!



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:39


    i glaub wir überlasten das forum :D



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:39


    irgendwie haut das nimma so ganz hin mit dem posts....
    naja, wir schreim einfach zu viel



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:42


    egal, weitergschriebn wird, i kumm heute noch auf die 300



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:42


    ja fett dann nur weiter so ^^



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:42


    joar lol ädä i oba a *gG*



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:43


    jo, atti hats drauf
    schön langsam werden meine finger warm :D



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:44


    Oberchecker bin sowieso noch ich :D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:45


    lol des woast jo eh scho foist des goa nit mitkriagt host :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:46


    Jo des geht si aus und die Simmy werd HC-UserIn!



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:47


    Am anfang hat da mike immerhin noch mitgezogen, jetzt is der weg, moe is mir knapp dran :D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:48


    na woat na +gg* ^^ jojo da mike is jez nimma do hm bloed



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:50


    rofl i spam so geil wie noch nie in meinem leben ^^ wonn ma öfta soiche session onreissn wirz echt kritisch mit dem forum ^^



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:51


    i glab fost i bin zu longsom für de Wöt!!



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:51


    der is anfoch nua zdeppat der komische hintertullnberger;
    du kannst posts editieren, dann fällt dein spam nit sooooooooo ( wenn er das jetzt noch nit tut, wann dann:)) auf :D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:52


    sma wuascht *gg*



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:52


    nit nua du...
    oba i hob a gute ausrede... i moch nebenbei mei d- referat...



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:53


    hast du das etwa morgen?
    das wär ja zu geil



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:55


    1oooooooooo1 moagen deitsch referat in englisch oda ^^^^^



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:55


    ja i hab morgn.... und i hab mittlerweile schon voll die krise....



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 21:55


    do bist jo fria dron, reSPECKt!!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:57


    jo nua gonz sche bled dass ma moagn englisch schularbeit in deitsch hobn und jo lol wonn wüst as denn mochn in da E stund wonn de hälfte bam garasch is ?? ^^



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 01.05.2005, 21:58


    dann wird wohl monsier garaaaaaaaasche nit kommen!



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 21:59


    ne wir tauschn morgen e und d stunde und habn gar keinen gary... dafür ein referat, dass bis jetz no nit fertig is.... :cry:



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 21:59


    joar nu geila oiso pennen in da letztn stund lol -scherz ich doch nicht-



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:00


    auwe jo donn tet i jez des referat featig mochn wal in deitsch is des nit so guat ^^ nua guat dass i heid nua mea mathe mochn muazz



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:00


    sowieso ^^



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 22:02


    also das referat wir total spannend, da kannste gar nit einpennen :lol:
    naja, i verlass mi auf die tina....



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:02


    eh kloar!
    jo mathe muass i a mochn



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:03


    1o1 des wird imma so geilstens long aussizögert bis sichs donn leider doch nimma ausgeht ^^^ schade °°°!1



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 22:04


    eben... ohne tina wär ich voll aufgeschmissn...
    i bin eh schon fast fertig.... mir fehlen nur noch ein paar ergänzungen...



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:04


    auf die Tina is (wenn sie kommt) Verlass



    Re: Matura .... und dann?

    Simmy - 01.05.2005, 22:07


    ciao leute!
    wenn i heute noch pennen gehen will, muss i jetzt echt mal gscheit weita tun...
    bis morgn



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:07


    a so nennt ma des, na egal



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:08


    joar kk n8
    i werd mich auch mal bald zu mathe zubihaun ^^ -hm - bäh - - aja fuck de iphigenie is jo kk blunzn i lies nix



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:10


    1o1 i hob eig. koa ahnung wos des is wos i do aufgschreibn hob i glaub des san de vabessarungan bay mia a noch de i do dazuagschreibn hob i qwoas nit wie fü du do scho gmocht host und wie fü nit oiso k-A i glab i schoff nit ois bis moagn inkl. vabessarungan ergänzungan und richtigstellungan . . . naja 2 stund amthe miasn nu geh voam rom foan ^^



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:11


    Wie vü is M-HÜ ungefähr? geht si des mit ana STLB-Zugfohrt aus?



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:11


    nya mathe is a nit lustig . . . . -mah-



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:13


    Ciao Simmy und vüüüüü Spaß no!! :D



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:13


    i denk schu moagn mussi hoit heftigt deitsch und latein (na mia hobn koa HÜ oda bessa xogt kA ^^^) lernan und donn jo lol rome



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:14


    Jo des werdn mia a no übastehn, hoffentlich jedenfalls!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:14


    i glaub i geh noch auflegn und moch des a nit i mog am obnd oanfoch nimma . . . . na oba echt nid . . . .



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:15


    Suppa, hiaz hob i die Uhr umgstöt und des geht trotzdem ni!
    Die M-Verbesserungen moch i heit oba sicha nimma, mia wurscht!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:16


    jo i hob ealich xogt a kA weos do nit geht bai de posts vl. homma des forum echt übafoadat . . .. heid hob i glaub i mea ois 60 posts gschriebn ^^^



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:18


    lol auflegn is sowieos imma geil *gg* nua latein jo *gg+ i lean jez mim sepp donn imma obz as glabz oda nit . . in 20 tagen is der kack schu voabei . . . . . . -fürcht----



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:18


    Ajo, jetzt scho amoi vü Glück ba da Lat_Prüfung und vü Spaß bam Auflegn!!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:19


    wär zu geil ^^ jo ll i glab i bin heid a um 2 ränge oda kA wie ma do sogt aufgstiegn ^^ zu geil :D



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:20


    Jo und i bin zum alten Häschen worn!



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:21


    A i bin ma sicha dass du des schoffst!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:22


    jo des muast a schoffn . . . . häng di extremst eini bam leanan füa de letzte SA ! heia deaf koana mea bay uns duachfliagn des wa oafoch zu gschissn !1



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:22


    Najo i hoff ba mir geht heia no wos in mathe sunst schauts düster aus

    Oba auf Rom gfrei i mi scho extremst, des werd so geil!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:26


    lol ajo dankwe füas erinnan i muas a nu schaun u wonn i des nit kriag wo i scho gfrogt hob donn kack i drauf und moch ma 2 kommode monat dahoam und suach ma a frau ^^ is a nit so schlecht



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:27


    Jo i werd mi extremst einistrabern, nur hob i des letztzmoi (?) a scho gmocht. Und sunst werd üba die Summerférien während des Arbeitens im Freibod glernt!



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:28


    aso na nua so im sinn vo freindin gmoat *gg* woa shice he des is jez seite 15 ^^



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:29


    Du suachst da a Frau? Heat si komisch on oba vü Glück dabei :wink:



    Re: Matura .... und dann?

    4771 - 01.05.2005, 22:30


    vo77 a noch naya oba i glab i geh jez a. . . . kost jo aloa weidaspammen :D gn8 bis moagn



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:31


    Hob i ma eh gedocht, boa der Fred is jo explodiert!



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 01.05.2005, 22:34


    jo guade Nocht!



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 02.05.2005, 15:40


    woa ihr verdammtn freaks...................................

    wer von den 11 leuten macht die mathe hausübung bis morgn nicht nach? außer mir?



    Re: Matura .... und dann?

    wayne - 02.05.2005, 15:41


    fuck der atti is 32 posts vor mir! o_O
    nur weil i essn muas verdammt ihr pennerpunks



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 02.05.2005, 18:22


    was bitte is ein/e "YggdrasilIn" ?!?

    Und: seids ihr irre? mittlerweile samma schon auf seite 15



    Re: Matura .... und dann?

    Ede - 02.05.2005, 18:24


    ygdrassil is die weltesche!
    ihr banausen ;)



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 02.05.2005, 18:26


    Aha, und ba welchem PC-Spiel kommt die vor?



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 02.05.2005, 18:37


    die weltesche!
    natürlich!
    das erklärt alles!
    warum bin i nit früher drauf gekommen?
    :roll:
    :D



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 02.05.2005, 18:39


    Jo also wirklich Asile, die Weltesche kennt ma doch!! :D



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 02.05.2005, 18:41


    na eh, common knowledge... :shock:



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 02.05.2005, 18:42


    Gaaaaanz genau!!



    Re: Matura .... und dann?

    Asile - 02.05.2005, 18:43


    der ausdruck war heute auch beim SA-listening, hab i natürlich in meine summary eingebaut :)



    Re: Matura .... und dann?

    FuFighter - 02.05.2005, 18:46


    Echt, des hob i jo gor nit mitkriagt, najo wossolls, die SA is vorbei, Romwoche folgt!!



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum Maturaball 2005

    treffpunkt der anonymen forumssüchtigen (AF) - gepostet von Asile am Freitag 06.05.2005



    Ähnliche Beiträge wie "Matura .... und dann?"

    Dann will ich mich jetzt auch mal vorstellen... - Berit (Montag 26.03.2007)
    na dann HALLO - Angel (Samstag 17.03.2007)
    So dat wär dann ich *gg*$ - ~Mona~ (Donnerstag 11.08.2005)
    liebe Gäste... erst registrieren... dann lesen :) - miramour (Dienstag 24.10.2006)
    So, dann mach ich auch mal ... - Al (Dienstag 20.02.2007)
    Mausi030 is dann auch endlich dabei... :) - Mausi030 (Dienstag 12.10.2004)
    Unknown but Intresting Part !? - WNF (Dienstag 29.03.2011)
    na dann guten Tag:-)) - frausumse (Freitag 02.06.2006)
    Das wär dann mal ICH - [[fAlLiN]] (Sonntag 20.08.2006)
    EH wat geht dann heute ab? - Tobey (Dienstag 31.10.2006)