URLAUB 2005 reload

spastenhausen.info
Verfügbare Informationen zu "URLAUB 2005 reload"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: mfr0001 - lockncharli - boulangerhub$ - thomung
  • Forum: spastenhausen.info
  • aus dem Unterforum: URLAUB 2005
  • Antworten: 49
  • Forum gestartet am: Donnerstag 23.12.2004
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: URLAUB 2005 reload
  • Letzte Antwort: vor 17 Jahren, 4 Monaten, 5 Tagen, 12 Stunden, 30 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "URLAUB 2005 reload"

    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 02.01.2005, 16:39

    URLAUB 2005 reload
    oiso nochdem ich so gscheid wor des aktuelle HD (holiday !) 2005 topic nicht zu verschieben sondern gleich zu löschen, beginnst hier neu. a kleine summery der aktuelle statements made by mir,grabsy,seier:

    mögliche destination: lingnano

    mögliches verkehrmittel: öbb nachtzug ab 29,- (ober leider nach rom)

    kosten: hotel max. 400€

    termin: anfang juli
    -----------------------------------ergänzungen möglich

    weitere reisevorschläge bitte!!!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 02.01.2005, 16:46


    jo du kaschpal

    oiso noch lignano mit SAB is a net tueuer und wir kumman direkt indn Ort. oiso die hotels was i scho vorgeschlagen hätte .. :roll:
    worn Nettuno und Columbus. Fotos :







    kostenpunkt VOLLPENSION wäre beim hotel COLUMBUS bei maximal 400€ und wir hätten einen pool und den strand direkt vor unserer nase.

    die zweite possibility - nettuno wär natürlich billiger, nur keinen pool..



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 02.01.2005, 16:50


    um 29,- gehts zb auch nach venedig, hob i grod glesen!! (aktion also nu aktuell) is allerdings vo wien aus



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 02.01.2005, 16:56


    fliegen bringst net, nächster flughafen wäre mailand, und außerdem kostet da flug bei da AUA rund 200 euro !



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 02.01.2005, 17:00


    hier für alle rechner: http://lignano.at/Tn/Nettuno/

    im ***hotel nettuno wären also 53 EUR pro tag mit hp fällig!

    ich wär allerdings fürs ****hotel falcone: laut genannter hp neu gebaut, pool,whirlpool,billig! (54 EUR/tag/hp)

    Ganz allgemein: die homepage http://lignano.at is sehr guat!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 02.01.2005, 17:03


    burschn i werd eich telefonisch kontaktieren .. entweder DI oder MI diskussionsrunde bei mir mit videodreh und restlsauf ...

    DER ERNST DER LAGE MUSS UNS BEWUSST SEIN ;
    WONN MAS NET DIE WOCHE FIXIEREN KENNA MAS VERGESSEN , weil meine parents buchen a bald.. :? oiso zack zack



    Re: URLAUB 2005 reload

    boulangerhub$ - 02.01.2005, 17:23


    auf an pool kon i persönlich gern vertichten wenn i strand und meer zur verfügung hob. wegen da hotelwahl
    wie schaut des aus wüvü gengan in a zimma ?



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 02.01.2005, 17:39


    Columbus gibts appartments ... oiso von am 2 bett zimmer bis 4 bett is alles drin...!!!

    bei die anderen keine ahnung



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 02.01.2005, 19:26


    wer kamat überhaupt aller in frage zum mitfahren? d.h.: wessen gesellschaft wäre uns angenehm?



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 02.01.2005, 19:30


    i sogat minimal 4,5 maximal 7,8 !!

    seia tomi, huba chrisi, mayr flo, kolb phill, grawi chrisi...
    so hot nu wer an vorschlog ?



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 02.01.2005, 21:19


    oiso...geht des übahaupt so leicht das do 4 16 jährige a 4ra zimma griagn ???
    is des ned detta für familien?
    und najo i bin scho unbedingt für a pool!!!! wei des mehr kau saumäßig zum scheißen sei in lignano...



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 02.01.2005, 21:32

    Andere Länder
    Jo oiso Italien is sicher saugeil...nur mi persönlich reizt heud a laund wo i nu nia wor total....und jo i hob moi spanien vorgschlogn...was ned und in an club fliagn dat i a saugeil finden nur is heud sauteuer



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 03.01.2005, 21:02

    spasten go south!!!!
    so burschn! jetzt ghert amoi auzaht!!! oiso weida dor und glei buchn!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 03.01.2005, 21:19


    jo jetzt ghert ozaht!!!
    soda wir miassn moi checken wer aller derf, i und tomi san fix huba und flo schaut guat aus , kolb was nu net ...
    flo und huba ruafn mi heit an
    kolb sagts dir morgn oda thomi ?

    tjo guat, wonn ma zu 4 san is alles klar ein 4 bett appartment !!
    wie dama zu fünft ( i hoff wir san 5) => ein 3 bett ein 2 bett ? preislich is des glaub i ziemli wurscht ..

    najo de sab buse gehen übrigens nur SAMSTAGS um 1 : 00 früh , des bast owa eh supa don fohr ma vo SAMSTAG bis SAMSTAG 7 tage
    sama dann am samstag in da fruah glei da haben in ganzn tag vor uns des is perfekt junx..


    sodaa anzahn



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 03.01.2005, 21:28


    oida ich liebe nachtfahrten!!! des wird so da wahnsinn werdn burtschungen!!!
    jo und i bin sehr stork für de erste ferienweek!!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 03.01.2005, 21:34


    samstag 9 juli - samstag 16 juli
    mei dad bucht uns wonns soweit is
    i siag uns scho bei guter musik und einem bier in da sonne liegen :wink:



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 03.01.2005, 21:41


    wuui allane der gedanke!
    und i man mid eich is sowieso ois nurmehr lustig! wie geil wirds daun erst in italy



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 04.01.2005, 12:24


    jo, oiso i hob amoi mit meiner mutter gredt und sie hat des net fir sonders koordiniert drum i derf eigentlich net. ober nu a frage: wie is des mit de sab-busse??? vielleicht losst sie nu wos mochn wonn des geplant ausschaut....glaub aber eh net und finds ehrlich gsogt selbst besser wonn ma do alle 17,18 waradn, mitn auto obefahren usw. so find i's eher a weng a waglade gschicht....



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 04.01.2005, 12:40


    oida haums da ins hirn gackt!
    ma bitte mEIer!!!! wos isn do drau bitte woglad?
    wir steigen in wös in an bus ei und kuman genau vorm hotal au!
    daun bleima do a wochn haum a mega gaude und daun fohrma wieda vom hotel weg mid de busse ham!!!
    und nochdem da grabsy do scho 13moi wor wermma sie do zurechtfinden!!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 04.01.2005, 12:48


    quote: Originally posted by mfr0001jo, oiso i hob amoi mit meiner mutter gredt und sie hat des net fir sonders koordiniert drum i derf eigentlich net. ober nu a frage: wie is des mit de sab-busse??? vielleicht losst sie nu wos mochn wonn des geplant ausschaut....glaub aber eh net und finds ehrlich gsogt selbst besser wonn ma do alle 17,18 waradn, mitn auto obefahren usw. so find i's eher a weng a waglade gschicht....


    homs dir a grewas krapfal ins hirn gsetzt ?
    bua du bsit 16 johr und du foast mit uns auf urlaub und des is sicher ka waglade gschicht net. des mit die sab busse lauft so ob das mei ehemalige nachbarin beim sab arbeitet und meiner mum gsogt hot dass an dem genannten samstag um 1 uhr früh ein bus nach LIGNANO geht !!!!! und wir mit dem bus a wieda hamfohrn 1 woche drauf, versteht sie. und wonn du net mit fohrst konnst mi vagessn du eierbär sonst loss dei mama ba meine mama oruafn und don soins des klären!!
    AUFGEBEN , dann wir nu long net bube !!



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 04.01.2005, 12:50


    oida der urlaub muas wos werdn!
    oba ned zu 2. sondan mindestens zu4.!!!! wei sosnt is nurgacken...oiso anstrengen meia



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 04.01.2005, 13:23


    gute NEWS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    mei mum hat grad mit der bekannten vom sab telefoniert und des klappt FIX. eigentlich gangat des jo net weil des nur a reise zu am gewissen hotel is, owa wir derfn mitfohrn und werdn 10 meter vorm columbus abgesetzt. oiso organisatorisch warat jetzt eigentlich alles geklärt. wir wissen wie ma hin kommen wie lang ma dort bleiben, zimmer san 1000% nu frei, die frage is jetzt wegn die leute.
    hab grad mim huber telefoniert und er befindet sich noch in der diskussionsphase aber es schaut guat aus.
    flo wonn du dei mum net überredst loss ma uns gemeinsom wos eifoin, glaub mas do fint ma a lösung.
    so da tomi ret heit mim kolb und die gschicht is erledigt.



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 04.01.2005, 13:25


    jawoi!!
    oiso daun wird des scho wos!
    i man bitte wir san oid gnuag!! 16! bessa gehts nimma oiso nix scheißn durchbeißn und obi noch IT und auf Putz haun!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 04.01.2005, 13:43


    a gröberes problem gibts allerdings :

    PREISE :

    wonn ma wirklich ins columbus gehen kostet die Unterkunft doch
    455 € !!!!!
    die busfahrt (habe ich soeben erfahren) kostet
    115 € !!!!!
    d.h wir kumman insgesamt 570 juro :evil:

    najo, dann hab i nu des hotel daneben unter die lupe genommen (dreistern hotel) => A ANZIGE FRECHHEIT , de san grod um 2 euro billiger pro tog..

    OISO burschn wos dama ?



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 04.01.2005, 15:30


    *** Hotel La Lampara in Lignano: 49,-
    ** Hotel Daniele Lignano: 36,-

    san allerdings nu preis vo 2004

    und woher nimmst du jetzt de columbus-preise?



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 04.01.2005, 15:31


    ganz a anders problem bei mir: i missat jo wonn i mitfahr des a finanzieren,....i wü aber net arbeiten geh.....



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 04.01.2005, 15:42


    flo des wird da urlaub unseres lebens für den zoit sis orbeitn aus.
    die preise vom columbus nimm i von sämtliche unterlogn die ba uns daham liegen.
    i hett a nix gegen a anderes hotel in lignano, hab a riesenprospekt daham und werd ma heit amal alle a weng anschauen.

    www.doimohotels.it

    columbus war hoit a wahnsinn, do warat echt alles perfekt. ma derf net vergessen wir wern higfiat, obghoit, essen, pool, 5 meter vor uns da strand,



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 04.01.2005, 16:25


    jo oiso wegam göd!
    oiso meine ötan werdn ma sicha wos zuschießen und a konto hot jo a nu jeda vo uns!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 05.01.2005, 21:49


    oiso wir suchen uns jetzt amoi a gscheits hotel wo die preise stimmen (unter 400 € ). Wonn ma nix ordentliches finden , bin i stork dafir dass ma mit a poor mehr leit auf irgendan see a woche campen foan. natürlich nur ois notlösung.

    mbwg.



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 05.01.2005, 23:26


    jo scho nur i wü ehrlich gsogt ned in so am loch mid 37 kakalaken hausen im urlaub!
    jo oiso des mim seefoan is sicha a supa idee!! weil billig und saugeil! oiso wenn ma foan bin i fia kärnten...oba ned in so a gackloch wiema auf spowo worn!!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 06.01.2005, 15:19


    hmjo donn warat i dafir dass ma uns a ordentliches Zelt kaufn ( und die leute die ans daham habn nehmen des nu mit ) und owizischn noch slowenien.. woifgongsee bassat eh.
    d.h für des geld wos ma braucht hettn für italia , kauf ma ordentlich a por kistn bier ein und ein zeltchen und trommeln a boa leit zom ( i man do kunnt ma scho mit 10-15 auftrumphn) und die gschicht is erledigt.

    die erste ferienwoche ?



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 06.01.2005, 16:13


    endlich mal a guader vorschlag.... :lol:



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 06.01.2005, 20:19


    nur is wichtig dass ma an plotz nehmen wo ma laut sei derfn...
    kennt wer a geeignetes platzal ?



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 06.01.2005, 20:20


    hier mal preise vo am campingplatz am wolfgangsee:

    Preisliste Camping Ried 2004
    Euro
    Personen / Nacht
    Erwachsener 5,--
    Kind 2 - 13 Jahre 3,--
    Kind 0 - 2 Jahre frei
    Standplatz / Nacht
    Auto + Wohnwagen oder Auto/Motorrad + Zelt 6,50
    Wohnmobil 6,50
    Zelt 4,--
    zusätzliches Motorrad 1,80
    zusätzliches Auto 2,20
    Boot 1,50
    Sonstiges / Nacht
    Kurtaxe (für Personen über 6 Jahren) 0,90
    Hund 1,80
    Sonstiges / nach Verbrauch
    Warmduschen (Dauer 6 Min.) 0,80
    Strom je kWh 0,50



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 06.01.2005, 21:38


    oida dass die auflegt !!!
    do is üwaroi um 22:00 (in worten ZEHN UHR) bettruhe ...
    do war i stork für a jugendherberge !!! die san billig, wir hom a zimmer mit betten und san nahe bei am see..



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 06.01.2005, 22:30


    jugendherberge war sicher ah sehr guat; frage nur wo gibts ane?



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 06.01.2005, 22:34


    hier hätt ma a große auswahl vo jugendherbergn in deutschland: http://www.jugendherberge.de

    chiemsee is eh geil, segeln,...

    oder faaker see:
    http://www.net4you.co.at/jugendherberge-faak/

    http://www.jugendherberge.at/



    Re: URLAUB 2005 reload

    thomung - 12.01.2005, 21:19


    oida fuck jugendherrberge!
    wie is des do mid de zimma??? in so an schlafsaal fohr i sicha ned!!!
    wei des is nur zum scheißen do bin i eha fias zötln



    Re: URLAUB 2005 reload

    boulangerhub$ - 13.01.2005, 19:28


    jo wir soidadn uns jetz amoi entscheidn....meine ötan wern scho lästig
    wenn is ned boid was ko i ned mitfoan :?



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 13.01.2005, 20:18


    lol oida
    am samstag beim seier hots ghassn jo bast 1 ferienwoche FIX !!!
    oiso wos is ?
    wo ma hinfahrn is jo donn wuascht auf olle fälle dama die erste ferienwoche wos ..



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 14.01.2005, 17:45


    wos warn am samstag beim seier susnt nu los? :)



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 14.01.2005, 18:36


    Jugendherberge Klopeiner See
    Unterburg, Lerchenweg 2
    A-9122 St. Kanzian/Klopeiner See
    TEL 0043-4239-401 60
    FAX 0043-4239-401 60 20
    Buchungszentrale:
    TEL 0043-463-230 019
    FAX 0043-463-230 019 13
    EMAIL jgh.klopeinersee@oejhv.or.at

    Unser Haus:
    Unser Gästehaus liegt an der Ostseite des Klopeiner Sees, des wärmsten Badesees Österreichs, im südlichen Teil Kärntens in der Gemeinde St. Kanzian.

    Ausstattung:
    Es bietet Platz für 72 Personen in insgesamt 24 Zimmern, 14 davon mit Balkon. Die meisten Zimmer sind mit Dusche und WC sowie Vor- und Schlafraum ausgestattet.
    Um das Haus befinden sich eine Liegewiese, ein Tischtennistisch sowie Kinderspielgeräte. Im Aufenthaltsraum bieten wir unseren Gästen SAT-TV sowie eine kleine Ludothek.

    Essen und Trinken:
    Unser Haus bietet neben einem reichhaltigen Frühstücksbüffet auch Voll- oder Halbpension. Auf Vorbestellung gibt es sowohl große als auch kleine Lunchpakete. Getränke sind jederzeit im Haus erhältlich.

    Besondere Hinweise:
    Direkt vor unserer Jugendherberge befindet sich ein geräumiger Parkplatz für PKW´s und Busse.
    Für Gäste unseres Hauses gibt es bei Vorzeigen einer bei der Rezeption erhältlichen Bestätigung reduzierte Eintrittspreise im nur vier Gehminuten entfernten Strandbad Krainz. Weiters gewährt das Sportcenter Klopeiner See (direkt neben der Herberge) unseren Hausgästen Ermäßigungen beim Verleih von Rädern und anderen Sportgeräten.

    Was die Region bietet:
    Sport, Kultur, Exkursionen, Unterhaltung, Veranstaltungen.
    Die Gegend um den Klopeiner See - mit rund 900.000 Übernachtungen auf Platz drei der österreichischen Urlaubsregionen - ist ideal für Bade-, Sport-, Wander- und Erholungsurlaube. Kultur- und Geschichtsinteressierte kommen hier genauso auf ihre Rechnung wie jene, die Sommer/Sonne/Nightlife lieben.
    Zahlreiche Sport- und Freizeitmöglichkeiten laden zum Mitmachen ein: Reiten und Tennis (beides direkt neben der Herberge), Golf, Tauchen, Schwimmen, Radfahren, Wandern, Bergsteigen, Beach Volleyball, Bungy Jumping, Museumsbesuche. Der Hemmaberg sowie die Tropfsteinhöhlen im Obir und in Griffen. Viele Buschenschanken laden zum Genießen lokaler Köstlichkeiten ein - so manche auch mit einem Streichelzoo für Kinder.
    Unser Tipp: Eine Seeumrundung - entweder laufen, spazieren oder per Rad - Gesamtlänge 5 Kilometer.








    oder wir gengan einfoch irgendwo campen...
    auf alle fälle 1 ferienwoche.



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 24.01.2005, 21:42


    juhu die sache is fix ...

    EUROPACAMP WIR KOMMEN !!! UNd JAQUELINE AUCH !!!!!111



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 24.01.2005, 22:04


    wos is do jetzt fix?



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 24.01.2005, 22:08


    dass ma aufs europacamp foan und uns dort a bungalow nehman !!
    1 ferienwoche
    huber
    mayr
    kolb
    seier
    grabner


    3 san nu erwünscht... wos mants ihr ?



    Re: URLAUB 2005 reload

    mfr0001 - 25.01.2005, 14:32


    jo schick amoi an link oÄ, wü des europacamp amoi angucken!



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 25.01.2005, 19:21


    www.europacamp.at


    steht des mim dienstag bei dir besaufen nu ?



    Re: URLAUB 2005 reload

    boulangerhub$ - 19.02.2005, 11:43


    jo i schlogat jez amoi die buchung vor...



    Re: URLAUB 2005 reload

    lockncharli - 11.04.2005, 21:04


    soda,
    mecht moi aufn neichn stond sei.
    wos isn jetzt mit eich gackwiascht?

    tomi und i foan hundat pro noch italy.
    am coolsten warat natürlich camping in lignano.
    hin und rückfahrt mit bus 115 € und camping platz wird net recht vü kostn.. nu dazua homa do an strand und a geils wetta und a geile stodt. wos wü ma wer...



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum spastenhausen.info



    Ähnliche Beiträge wie "URLAUB 2005 reload"

    2.12 Inihaus Soliparty (12.02.2005) - marcel (Mittwoch 02.02.2005)
    Bilder aus dem Urlaub - OzzKaa (Montag 05.03.2007)
    Höingen 2005 - Daniel (Montag 25.04.2005)
    *Erledigt* Brushless-Regler 33A Pulso - Dragonfly (Freitag 16.05.2008)
    Lieblingsserie - anja1994 (Donnerstag 18.09.2008)
    Bin in Urlaub - Ilf (Mittwoch 09.08.2006)
    eRose 05.10.2005 - dunnoy (Mittwoch 05.10.2005)
    Hanghühner Cup 12.06.2005 - Teamchef (Samstag 26.02.2005)
    Fotos Skifreizeit 2005 - Sarah-Mond (Dienstag 15.02.2005)
    entlich Urlaub - Locke (Freitag 09.03.2007)