neues CMS und neues Design

Untitled
Verfügbare Informationen zu "neues CMS und neues Design"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: Redfish - mobius - Raider - serell - spyro - M16M203
  • Forenurl: Klick
  • aus dem Unterforum: Page:
  • Antworten: 30
  • Forum gestartet am: Donnerstag 25.05.2006
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: neues CMS und neues Design
  • Letzte Antwort: vor 17 Jahren, 8 Monaten, 11 Tagen, 17 Stunden, 28 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "neues CMS und neues Design"

    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 13.08.2006, 22:36

    neues CMS und neues Design
    Hallo Leute

    Ich bin der Webdesign welcher im Auftrag der Clanführung, gratis eine neue und professionelle Clanpage erstellt soll.

    Die Website wird unter --- erreichbar sein!

    Das momentane Design auf sa-squad.ch.vu ist das Standarddesign des CMS.

    Bitte beachtet, dass das Design noch in der Beta-Phase ist, also noch nicht fertig...

    Mfg Redfish



    Re: neues CMS und neues Design

    mobius - 14.08.2006, 00:08


    zuerst will ich wissen, wer dir den auftrag gegeben hat, den ich bin die Clanführung wo das letzte wort hat, (=SAS= Fate-of-Soul) und (=SAS= Staff-Sergeant-Foley). Ich kann mich nicht dran errinnern, dass ich oder mein bruder einen solchen auftrag in arbeit gegeben haben soll. Danke für deine bemühungen aber ich muss das zuerst abklären wie es am schluss aussehen wird.


    mfg Clanführung

    Fate und Foley



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 14.08.2006, 11:39


    Serell hat mir den Auftrag gegeben... naja, wenn ihr die Website nicht wollt könnt ihr es mir immer noch sagen... :roll:

    Btw, die Website ist zu 75% fertig!



    Re: neues CMS und neues Design

    Raider - 14.08.2006, 12:08


    Mir gefällt das design der neuen Seite. Mir ist es aber egal, weleche das wir nehmen...



    Re: neues CMS und neues Design

    serell - 14.08.2006, 13:17


    he !!
    erstans hab ich dich beworben als member und dann hastu gesagt unsere page ist nicht so toll.du könntest uns helfen
    zweitens ja ich habe gesagt du solst mal was probieren aber nicht dass wir sie nehmen.
    find ich net das du einfach mal alles so schnell machst aber easy.
    wollte heut nämlich mal fragen wie es aussieht und dich vorstell so wie ich es mit dem neuen der den server sponsort, gemacht habe.



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 14.08.2006, 13:20


    sry... ich hatte halt gestern gerade Bock eine Website zu basteln... wollte nicht voreilig sein!

    Wie gesagt, wenn ihr die Website nicht wollt, dann müsst ihr sie auch nicht nehmen!

    Heute Abend ist die Website fertig!



    Re: neues CMS und neues Design

    serell - 14.08.2006, 13:23


    ok danke aber wir müssen alles erstmal noch besprechen gib uns noch bissel zeit. dachte nicht das alles so schnell geht und eben wenn du intresse hast komm zu uns



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 14.08.2006, 17:52


    Das Design ist zu 100% fertig....

    Nun kann die Clanführung entscheiden!



    Re: neues CMS und neues Design

    spyro - 14.08.2006, 18:49


    ich finds na guät also mir is glich was neus wer scho guät
    :razz:



    Re: neues CMS und neues Design

    mobius - 14.08.2006, 19:21


    ich hasses eifach wänn ohni mini känntniss öpis gmacht wird, schriebed is forum wän öpis isch, und was ich vo afang a gseit han ich will eusi page sälber mache, und nöd wiä ihr eifach en profi wo scho zig pages hinder sich hät angaschiäre zum eini mache.



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 14.08.2006, 19:39


    tja ihr müsst die Page nimmt nehmen... achja, was ist so schlimm wenn ein "Profi" (danke fürs Kompliment) die Page macht und nicht der Clanleader?



    Re: neues CMS und neues Design

    serell - 14.08.2006, 20:23


    verstani au ned aber merci vürd bemühig chani aber page pahltä eifach mal de banner usanäh

    edit:
    findi eifach schad mobius du seisch immer aber msche tusch nüt. dini page isch scho sit über einem monat ohni öppis. du wesch scho welli. de weg em sever mussi au na lugä went eifach wider degotour machsch lömmers lieber sie und sorry ha das ned gwüsst das de redfish grad was so edles zauberet und denn eifach schnell so in einer stund. wa eu ja wele informierä hüt aber easy



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 14.08.2006, 21:30


    Serell kann nichts dafür...!

    Ich weis selber, dass ich gerade ein bisschen schnell war, dafür möchte ich mich bei allen entschuldigen. Aber wenn ein Künstler in Schuss ist, darf man ihn nicht aufhalten. :wink:

    Btw, im Battlefield 2 trifft man mich als "Joghurtfresser" an...

    Cya!



    Re: neues CMS und neues Design

    M16M203 - 14.08.2006, 22:01


    Ich finds eigentlich ganz ok, die neu page.. und merci fürs "zaubere" :wink:



    Re: neues CMS und neues Design

    mobius - 14.08.2006, 23:26


    also lüt

    bin dra ä neui page am mache und zwar mitm gliche züg wiäs dä redfish gmacht hät, t standard siete hani äfang, muesi nur na style finde en banner und sander halt. nur chli geduld. und was heisst da ich mache nüt, im gägesatz zu andernä hani viel gmacht, nur wills eu die ganz ziet langwielig isch und eifach e neui page wänd münder nöd immer stresse, han schomal gseit mir sind im ufbau, es mues nöd alles uf eimal gmacht si. han au na ander z tue. aber wiä gseit nur geduld, ich weiss ich han en sture chopf, und wäni öpis säge, dän mach ichs au, ich bin hald au chli schlampig, und mach nöd gad alls uf zmal aber deswäge nöd gad hässig werde ok? :wink:

    wasi aber nöd checke isch, wän ich äs design mit small ftp ufelade dän chunt immer failed und ihc cha dä style gar nöd aktivierä, awas liet das?



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 15.08.2006, 09:42


    ist die Frage an mich gerichtet?

    Wenn ja, dann sag ich nur: "Ich helfe dir nicht!"

    Btw, an alle anderen Member: Hoffentlich sieht man sich mal im BF2. Ich habe mir schwer überlegt, eurem Clan beizutreten. Aber naja... nun hab ich keinen Bock mehr!


    @Mobius: Wenn es mit deiner Website nicht klappt könnt ihr immer noch die Website haben, welche aus meiner Kreation stammt. Ihr müsst mich einfach informieren. Die Website wird noch einige Wochen online sein. Serell ist darüber informiert...

    Mfg Redfish



    Re: neues CMS und neues Design

    spyro - 15.08.2006, 11:26


    lol mann ich glaubs nid fäbe was lauft !! immer wothc ud alles selber mache du lasch der eifach nid helfe ioch mach jetzt mini cs siete du heshc ja zuägseit °_° :argue: :wav: :whax:



    Re: neues CMS und neues Design

    serell - 15.08.2006, 12:47


    ok im gamez club bisch du als leadder über cs itreit (musch guggä) sust weg de cs page chanich dir helfe de redfisch würd sicher au helfe und wen wotsch chasch ja die site ha. würd der au alles gern erklärä



    Re: neues CMS und neues Design

    Raider - 15.08.2006, 13:25


    mobius hat folgendes geschrieben: also lüt

    und was heisst da ich mache nüt, im gägesatz zu andernä hani viel gmacht, nur wills eu die ganz ziet langwielig isch und eifach e neui page wänd münder nöd immer stresse, han schomal gseit mir sind im ufbau, es mues nöd alles uf eimal gmacht si.

    Irgendwie han i jetzt s gfühl, dass du gstresst hesch? Was isch an dere Site us zsetze? i find die guet! chansch jo au mol öbis neh, wo nid selber gmacht hesch... Und wenn die öbis nid gfallt, chan er das sicher ändere!

    I währ defür das mir die site würdet neh ;)



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 15.08.2006, 15:43


    @spyro - Ich kann dir sicher für deine CS Website helfen! Für irgendetwas habe ich ja Webdesign gelernt...

    Die Website ist für SAS immer noch zu haben!

    Mfg Redfish



    Re: neues CMS und neues Design

    mobius - 15.08.2006, 18:59


    tssssssss ihr chönd mich mal, nur will ich das gern wür sälber mache, dünd alli blöd, und du redfish nur will jez beleidigt bisch musch nöd gad afange brüele, han ganz normal gfrögt ob mir öper cha hälfe, z.B nur will ihr jez hässig sind hilft mer keine, aber naja, ich bin das gwöhnt dasi immer zämegschisse wird.... findi eifach nöd fair aber mached doch was ihr wänd, ich schaffs au allei



    Re: neues CMS und neues Design

    M16M203 - 15.08.2006, 19:17


    überleg der das doch nomole, wegem clanbitritt... isch doch glich, mobius wemmer jetzt scho e site hei. du chansch se jo mache und mir chöne denn entscheide, weli asmer neme.



    Re: neues CMS und neues Design

    mobius - 15.08.2006, 19:35


    naja... chum ich säg nüt me, äs isch ja eh jedä gäge mich und was ich mache und wiä ichs mache, ich mein sry isch min 1. clan und versueches so guet ichs chan für dä clan dazie und sache bereit stelle. wär ich nöd gsi, hettemer am afang gar kei page gha. aber weisch wän niämer mini arbeit schezt, findi das eifach schad, isch mir langsam egal. mached doch waser wänd passts öperem nöd wasi mache gönds eifach en ander go akicke. naaaja :angry7:



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 15.08.2006, 19:40


    jo das wär doch die beste und demokratischste, wenn die Member die Website auswählen dürfen...

    So ich möchte mich nun aber nicht mehr in Claninterne Sachen mischen und werde nur noch Kontakt mit serell (welcher sehr sympathisch ist) führen. Wenn jemand meine MSN-Adresse will, soll er sich bei Serell melden!

    Mfg Redfish



    Re: neues CMS und neues Design

    mobius - 15.08.2006, 19:45


    du weisch das genau so guet wiä ich und jedä ander i däm forum, dasses dini würde nä, will du erfahrig mit dem hesch, ich han k.A han gad mal t standart siete und muss jez luege wiä ich das hie bechum, und namal han die sicher nöd welle afigge, aber so öpis regt mi halt uf, ich mein ich bi geschter extra bi s am 01.00 am morge ane ghocket zum das züg installiere, zersch hät das nöd gfunzt und das und namal mache und usprobiere. aber schlussändlch häts sich glaub glich nöd glond, ich weiss doch au nöd man.....



    Re: neues CMS und neues Design

    Redfish - 15.08.2006, 20:51


    so die Website ist nicht mehr zu haben...!

    Cya



    Re: neues CMS und neues Design

    M16M203 - 15.08.2006, 21:55


    denn han ich doch eifach die eifachschdi idee..
    Mach du an dinere hp witer und zeig sie eus doch eifach mol, vilicht isch sie jo no besser, oder eifach praktischer für eus als die jetzigi...
    Und no öbis.. Niemer het gseit, und ich denk ich cha im name vo ALLNE rede, dass mer dini arbet nid schetzte...

    aber eigentlich isches nur drum gange, dass mir e anderi page bechömed, aber du hesch halt eifach lenger, verstoh das jetzt nid falsch, als der joghurtfresser...

    Zuedem, ich denk nid dass ich dir gegeüber unsympatisch gsi redfish bin... :P :roll:



    Re: neues CMS und neues Design

    mobius - 15.08.2006, 21:56


    also min letschte post zu dem thema

    also 1. sry dasi all agfiggt han, will ich gfunde han das all gäge mich sind was ich ma usw.
    2. ich ha niä ade page gschaffed will ich nüt im internet gfunde han z.B styles usw für das phpKit und au kei anderi kits. bis dä redfish di neu bracht hät. dän hani das uf ilch.de gmacht und bin au na dra.
    3. niämer isch mit mir häreghocket und gseit chum jez machemer diä page, ich meine ihr wänd ä neui page, da liet das au i eume interässe öpis biezträge und mir au zhöälfe, nöd i dem sinn das eine eusi page macht.ich will ja das mir zäme öpis mached, es söll ja au öpis sie wome cha säge ( hammerfett was mer da kreirt händ.will ich bruch nöd unbedingt ä neui (also i nächschter ziet nöd) und ich finde zersch mümmer gnueg member ha, guets train und au ide liga und dän chömmer ä page mache. aber wasi säge wott es isch alles chli durrenand cho und eigentlich föllig blöds, mini meinig isch ja nöd akzeptiert worde. und das hät mi dän hal ufgregt die ganz ziet über diä scheiss hp z diskutiäre. ich find eifach wäg so öpisem vo jez a nüm so lang diskutiäre und äs duet mer leid wäni scheiss posts usela ha, jez machemer zäme e page, jedä bringt sini ideä und dän luegemer wiä mer das umsetzed. sobald mer das händ würdi meine lets rock.

    ps chan verstah wän jez all hässig uf mich sind, chani halt au nüm ändere und nimms eu au nöd übel.



    Re: neues CMS und neues Design

    spyro - 16.08.2006, 13:00


    1 fäbe niemmert ishc gege dich aber sini siette ishc würkli guät du chöntisch ja nomal eini mache wenn sie besser isch ok np nemmemer die aber du mushc nid immer alles als agriff empfinde 2 thx redfish en koleg ishc au programierer er hilft mer scho thx für unterstützig chum doch in clan bisch sicher au sympatsisch 8)



    Re: neues CMS und neues Design

    mobius - 16.08.2006, 22:38


    hey sry, ich weiss im fall ächt nöd was ich da fürn scheiss gschriebe, han, hans eigentlich chli immenä ander ton welle schriebe aber egal, es gaht no ganzes wieli mit dä page, aber ich finde mir händs au nöd pressant, es gaht ja eher um bf2 gameplay, hauptsach mir mached anderi clans fertig



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum Untitled

    Eischreiben - gepostet von serell am Freitag 30.06.2006
    fertig finito aus amen - gepostet von mobius am Sonntag 27.08.2006
    Update 5.8.2006 - gepostet von serell am Samstag 05.08.2006



    Ähnliche Beiträge wie "neues CMS und neues Design"

    Unser neues Forum! - ChrisKH (Sonntag 02.05.2004)
    Frohes Neues!! - Anonymous (Sonntag 01.01.2006)
    Wer kommt in Mohrenkönig! Neues Programm!! - dussi (Montag 16.04.2007)
    Neues Design - kaurwaki (Freitag 10.11.2006)
    neues zu AMD - Miroslav (Samstag 21.04.2007)
    Neues board - Rasta Admin (Mittwoch 22.03.2006)
    Neues Design - Vero (Dienstag 14.03.2006)
    neues Insel - McCat (Dienstag 10.04.2007)
    Cooles neues Topic - Matthias (Donnerstag 17.03.2005)
    Neues Forum !!! - TRAUNER (Samstag 25.02.2006)