GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

mpower-team
Verfügbare Informationen zu "GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: ZM4000 - M Driver - M-Driver - ///M Gilles - ollm3
  • Forum: mpower-team
  • Forenbeschreibung: HP: www.mpower-team.com /// Forum: www.mpower.iphpbb.com
  • aus dem Unterforum: ///M 3 E46
  • Antworten: 17
  • Forum gestartet am: Donnerstag 02.02.2006
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox
  • Letzte Antwort: vor 13 Jahren, 6 Monaten, 8 Tagen, 14 Stunden, 32 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox"

    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ZM4000 - 04.10.2010, 15:38

    GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox
    Salut alleguerten hun Auspuff RPI ze verkaafen 650 euro en ass 5 Wochen aal an hun en net mei um Auto machen en just drop wann ech op Rennstreck gin.
    Auspuff huet keen TüV :) RPi seet et gewennt een 8ps net vill mee daat wichtegst ass Gewicht gewenn deen ass extrem.
    ASS MEGA HART an nemen fier Hardcore Leit.
    Hai eng Foto.


    :twisted: :twisted: :shock:



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ZM4000 - 14.10.2010, 09:47

    VERKAAF :)
    VERKAAF :)



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    M Driver - 14.10.2010, 18:55


    Wei dann, hues de en schons verkaaft, has en jo net lang. Wat gett et als next?



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ZM4000 - 14.10.2010, 20:27


    gruppe M wharscheinlech krien jo keng carbon box fier den z4m :(



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    M-Driver - 15.10.2010, 19:51


    Dach kriss eng Airbox fir dain Z4, Göke Carbon Technik, hun meng fir main E46 och vun do

    http://www.carbon-goeke.de/airboxen.html



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ZM4000 - 15.10.2010, 21:22


    M-Driver hat folgendes geschrieben: Dach kriss eng Airbox fir dain Z4, Göke Carbon Technik, hun meng fir main E46 och vun do

    http://www.carbon-goeke.de/airboxen.html

    Hun hinen geschriwen an krut nie eng äntwert schon fierun zwou wochen? well net ondiskret sin mee wou laien mer do mam Preis an wei ass et mat Fehler meldungen? Alpha-N?



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    M-Driver - 17.10.2010, 12:50


    Preislech wärs de wuel iwer 2mille leien bei sou enger Box
    Loftmassenmiesser entfällt an muss eng aner Software opspillen lossen oder eben bei een goen, deen um Preifstand alles rausfiert.
    Ech war bei VGS zu Köln



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ZM4000 - 18.10.2010, 10:28


    jo u need cash to play.
    bleiwen wahrscheinlech beim Gruppe M kascht ongefeier 1000 euro an huet ganz gudd kritiken



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ///M Gilles - 18.10.2010, 15:43


    Du wees jo awer och dass de mam Gruppe M un Leeschtung verleiers?
    Bei der Airbox ass et emmgedreint an et klengt nach mei gail,vlait net sou härt mee mei schein fannnen ech.. as zwaer och e gudd Steck mei deier mee et lount sech;) ( ass meng Meenung)



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ZM4000 - 18.10.2010, 16:13


    bei der Airobx verleiers de 4-5ps un leeschtung. Mierkt een daat iwerhaapt... wees net.
    Hun mat vill Leit geschriwen dei en schon hun an se all soen dass et top ass an dass de guer net spiers dass de 5ps maner hues. Giff soen mat enger naier Software mist deen Probleem awer geleist gin nee?
    1000+700€ software dann sin ech bei 1700
    an wann ech eng richteg carbon box hun ass et min. 2000 + software
    dann sin ech baal bei 3000. daat ass net schlecht :)
    an do gewannen ech just 10ps MAX.
    An wei ass et mat Sandweiler iwerhaapt duerno machen sie Probleemer duerno muss een daat unmellen Carbonbox oder Gruppe M?
    ass villeicht en bessen frei fier driwer ze schwetzen oder nozedenken well mein Auto elo steet mee kann jo schon drun denken fier unfank next joer :)



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    M-Driver - 18.10.2010, 18:08


    Ech haat unfanks och geduecht, sou eng Gruppe M Unsaugung geed deck duer, ass mei belleg an muss naischt un der Software änneren.
    Mengen haat se iwer gudd 1,5-2 Joer drop ier ech dunn schlussendlech awer eng richteg Airbox verbaut hun. Haut beissen ech mer an den Knei, dass ech mer iwerhaapt dei GruppeM kaaft haat, haet besser gehaat dei Zeit schons an den sauren Appel ze beissen an direkt Neel mat Käpp ze machen. Dei 1300.- haet ech mer spueren kennen, mee daat wees een emmer mei speit.
    Waat ech damat soen well, wanns de Klang wells, kenns de net lanscht eng richteg Airbox dalanscht. Dei GruppeM heiers de guer net mei, wann bis en aaneren Auspuff bis drop ass.
    Ok daat kascht lo bessen Geld fir Airbox an eng aaner Software, mee wanns de dei eichten Keier bis damat gefuer bass, dann deed Geld net mei wei an du bereits et net mei...

    An zum Thema Sandweiler, ech haat bis lo nach nie Probleemer weilt der Airbox, och dei Zeit virdrun mat der GruppeM och net.



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ///M Gilles - 18.10.2010, 20:10


    Ech haat lo gemengt dier geift vun engem Gruppe M Auspuff schwätzen :?
    Do verleiert een jidefalls Leeschtung, demno wei suguer iwer 5 Ps..



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ollm3 - 18.10.2010, 21:48


    ///M Gilles hat folgendes geschrieben: Ech haat lo gemengt dier geift vun engem Gruppe M Auspuff schwätzen :?
    Do verleiert een jidefalls Leeschtung, demno wei suguer iwer 5 Ps..

    Majo, ech duecht och et giff iwwert en Auspuff goen, setzen Thema mol bei E46 M (an editeieren den Titel), ass jo relativ interessant... an den Auspuff ass jo verkaaft.



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ZM4000 - 19.10.2010, 09:24


    Also wei gesoot um z4-forum.com ass deen thema oft um desch an gett emer hin an hier op et besser ass oder net.
    Ech hun meng Richtung komplett geänert mat mengem Z4M roadster. Wollt am unfank mech voll op leeschtung konzentreieren. An elo soen ech mer dass ech besser hun mech einfach en bessen op Optik ze kuken an en scheinen klang wei Leeschtung. Dann haett ech besser en Coupé kaaf fier leeschtung. Gesin mech net mat 450 ps an mengem Roadster. Coupé schon en klengen ESS kompressor :twisted: :twisted: :twisted:
    Dofier hat ech geduescht Gruppe M wär en guden Kompromiss.
    KLOER gesait eng Carbon box VILL besser aus an klengt och besser mee fanen dass sie den PReis gudd rop zeien fier esou sachen.
    En plus ass alles fier den Z4M vill mei daier wei fier en M3. SUCKS.

    Wei haas de gemach fier sie vun Carbon Goeke ze kontakteieren?
    Hun hinen nämlech geschriwen an nie eng äntwert krut.



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    M-Driver - 19.10.2010, 19:09


    Telefonsnummer geholl un ungeruf :lol:

    Bass jo och well am M-Forum mat dem Thema, do ass Resonanz jo genau selwescht wei hei och.
    Kaaf der entweder eps anstänneges oder loss et einfach sin, daat war an ass nach emmer dei beschten Leisung.



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    ZM4000 - 20.10.2010, 09:04


    Jo machen ech och!!! :D ech kaafen mer eng Carbon box hun lang driwer nogeduescht (2stonen) :)

    An krut elo och äntwert vun Carbon goeke an alles leeft ab Januar mist alles an d'Gäng kommen.

    elo hun ech een Probleem an daat ass mat ALPHA-N? ODER LMM' waat soll ech huelen



    Re: GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox

    M-Driver - 20.10.2010, 17:39


    Waats de huelen solls???

    Stell der Fro eichter, firwaats du dei Carbon-Airbox genau well..
    - haaptsächlech Optik an Sound --> dann mat LMM, dropbauen an sech freen
    - oder Sound an Leeschtung --> dann ouni an ab op en Preifstand (woubei's de dann natiirlech dain Auto mol muss mat Remorque bei een brengen deen Ahnung davun huet an him dain Auto unvertrauen.)

    Wanns de dobei mol kloer bass, dann entscheed et sech schnell wei engs de hells.
    Wann ech et bis lo net falsch verstan hun, geed et dir mei emt Optik an Klang, dann geif ech der dei Airbox mat LMM-Unschloss unroden.
    Wanns de Loscht engker drun verluer hues oder vleit den Auto verkaafen wells ouni, baus de rem op Original zreck an faerdeg.
    Dei aaner baus de net sou schnell zreck, do muss dann dain Steiergerät nees op Original emprogrameiert gin, also nees an Garage.
    An wanns de zimlech pingeleg baus, ween op dengem Auto fiert oder Hand unleed, dann loss dei Saach mat emprogrammeieren leiwer sin, ech kann der soen wei ech mein um Preifstand gesin hun an wei se en getest hun, do daerf een net zepingelech sin, do kann mol dei eng oder aner Trein an Aan kommen wanns de do nirwendrun stees :shock:



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum mpower-team

    Happy Birthday Oll - gepostet von ///M Flipy am Donnerstag 18.09.2008
    EISEN BEISEN GILLES - gepostet von wsteve am Montag 12.02.2007
    den bifi beim driften - gepostet von wsteve am Montag 04.06.2007
    könnt auch hier in Luxusburg passiert sein - gepostet von E28 am Sonntag 02.09.2007
    Fir E36: Alpina 8+9x17 mat Michelin Pilot Sport - gepostet von Georges am Samstag 07.03.2009
    sichen eng beifahrerdirr - gepostet von E30 am Sonntag 08.04.2007
    Pokerturnéieren - gepostet von jayjay am Mittwoch 04.06.2008
    Crash - gepostet von White E30 am Sonntag 20.05.2007
    Biete ///M Alu Handbremsgreff - gepostet von chrescht am Donnerstag 28.06.2007



    Ähnliche Beiträge wie "GruppeM Unsaugbreck vs Carbon Airbox"

    Liebe auf den "Zweiten Blick" - gepostet von *fallenAngel* am Samstag 05.08.2006
    Die Ränge - gepostet von DJ-Snopy am Montag 28.08.2006
    Auffälligkeiten bei den Angriffen - gepostet von drzaius am Sonntag 08.10.2006