Börse im AA

[SKY] !!
Verfügbare Informationen zu "Börse im AA"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: [SKY]neweden21 - [SKY] Greg - [SKY]Fox - [SKY] Shadow - Infi - Anonymous - knutti - [SKY]Marcel - Limitless - Möbe - Edel - Snake - Pool - Oli - moroheus - Suhr - [SKY]truubezucker - Theo - Swintercell - nicesniper - [SKY]B.t.K. - [SKY] her0 - [SKY]Sentax - Chavez - DonBerto - Swiss
  • Forum: [SKY] !!
  • aus dem Unterforum: Allgemeines
  • Antworten: 129
  • Forum gestartet am: Dienstag 10.08.2004
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: Börse im AA
  • Letzte Antwort: vor 16 Jahren, 11 Monaten, 23 Tagen, 1 Minute
  • Alle Beiträge und Antworten zu "Börse im AA"

    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 10.05.2006, 18:35

    Börse im AA
    vilicht händ ihr au scho schlechti erfahrige gmacht im AA

    ihr chönd die gern da ine schriebe :)

    mir mached so eh art BLACK LIST

    ich han eim es battery pack abkauft.. das isch ih 3 teili und so guet wie jedes teili fehlt..

    er het mer gseit sie segi nah ih "gutem zuestand" jaja lol
    verzelled, wer isches süscht nah würdig uf eusi blacklist z cho?
    ich glaube de gregi kennt nah wer... ;)

    BLACKLIST:
    "Ryback"
    "ronin"
    "SoL"
    "Seby"
    "pras"
    "derknut"
    ''Gianni''
    ''Beliar''
    "jus" (isch immer unfründlich, bringts zügs nie rasig ufd poscht, hät kei ahnig, sini g36 isch schrott und sowiso :D )
    "löli"
    'Future17''
    ''Warheadmeiky''
    ''Bushmaster''
    "nici"
    "[OST]Oli"
    "DOG-SNIPER"


    doch selbstverständlich chönd mir au eh WHITELIST mache
    da drie chömed ali wo guet sind im handle, schnell und fründlich und gern uskunft gäbed
    ahmerkig: üserscht gueti idee vom ruben :)

    WHITE LIST
    "boffi" <--- jede wo mit ihm handelt söti sich mit mir ih verbindig setze... den gahts viel schneller und ringer :)
    "marcel"
    "lukas"
    "donberto"
    "holla" (nöd rolla)
    "lupo"
    "blackthorn"
    "oli"
    "(kag90)" [gueti priise, fachwüsse]
    "lupo" [fründlich, entgägekommend]
    "coni" [nimmt vill uf sich für en deal ]
    "foxhound" [sehr zueverlässig, schnälli liferig, gueti waar]
    "1893" [zwar wenig infos, aber schnälli liferig vo guetem zügs]
    "Pyranha"



    Re: Börse im AA

    [SKY] Greg - 10.05.2006, 19:33


    Ja de Ronin!!!
    Stiiiiirb ronin! stiiiiirb!

    Ich han mis mag zwar hüt wieder übercho, aber es het anstatt 1 wucheend 2 oder meh monät dured, und er het nie zruggschriebe und ich weiss au nöd öbs no ganz isch...



    Re: Börse im AA

    [SKY]Fox - 11.05.2006, 12:32


    uuhh cooli idee... han da au no äs paar für t BLack&White List:

    Black:
    -SoL
    Uf sis begehre han em es Päkli uf Nachname zuegschickt obwohl er nur 4 KM ewäg im nögste Dorf wohnt. Aber s geilste isch gsi: ernimmts ned a und SCHICKTS ZURG mit de Begründig.... SIN Käufer (JA ER VERCHAUFTS GRAD WIITER) hegi noni zahlt.... HEADSHOT eh....

    White:
    -lupo
    -blackthorn
    -oli


    Gruess

    Fox



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 11.05.2006, 13:12


    dr Seby kört na sicher zu de Black Gays...

    Sini AEG isch in guetem Zuestand...

    mr hei glaubs 15 Mängel gfunde?

    unteranderem isch dr verbindigsstecker mit alufolie *gflickt* gse...
    Oder dverkabelig lotteret im Magazinschacht umenander...
    oder...

    jaja :D

    Sini Antwort zu däm verzell ich lieber nit, will nit das ihr euch todlached :rolleyes: :rolleyes:



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 11.05.2006, 13:24


    verzell!!!

    :D

    apropo:

    "ryback"

    Zitat: Ich will nichts mehr hören, ich habe dir die Box in einem einwandfreien gepolsterten Kuvert zu geschickt. Es ist unmöglich das durch den Postweg die Box beschädigt wurde.

    Ich habe schon viel getauscht und gekauft aber solche Unterstellungen habe ich noch nie hinnehmen müssen.

    Nach deinem Bild scheint es entgüldig, das du etwas daran gebastelt hast, und jetz willst du mir die Schuld zuweisen!

    Solche Tauschgeschäfte habe ich nicht nötig!

    jaja arschloch hesches sehr wol nötig...



    Re: Börse im AA

    [SKY] Greg - 11.05.2006, 19:16


    namal apropos ryback:

    jo du weisch wie hässlich und futsch mini mk23 isch?
    bim tusche hets gheisse "einwandfreier zustand".
    Ja mol, pe so gseht sie nur shco vo usse us.. stiiiirb!



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 11.05.2006, 20:44


    de blödi dreckswichser...

    zum glück hend mer ja so eh schöni blacklist damit ali vo sötig scum gwarnt sind :)



    Re: Börse im AA

    Infi - 11.05.2006, 20:52


    white:
    nico (kag90) [gueti priise, fachwüsse]
    lupo [fründlich, entgägekommend]
    coni [nimmt vill uf sich für en deal :ja: ]
    foxhound [sehr zueverlässig, schnälli liferig, gueti waar]
    1893 [zwar wenig infos, aber schnälli liferig vo guetem zügs]
    JuS [hät sogar mini SPR gflickt! :) ]

    und di meischte andere, mit däne ich ghandlet han! sälte en fall für d'blacklist gfunde.

    gruess, infi



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 11.05.2006, 21:06


    white: Pyranha



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 11.05.2006, 21:28


    Ohh ich han wer vergässe...

    derknut kört au na zu de böööse....



    Re: Börse im AA

    knutti - 29.05.2006, 19:29


    nur so als info dä gianni heisst im aa neuerdings löli



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 29.05.2006, 19:30


    das merken wir uns doch gleich...



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 29.05.2006, 20:19


    Und witteri bösi Gays :D

    'Future17''
    ''JD''
    ''Warheadmeiky''
    ''Bushmaster''



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 29.05.2006, 20:27


    de jd?????

    sie sorry aber ähm! de nämed mer sicher nöd ufd blacklist!

    was hät er ahgstellt?



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 29.05.2006, 20:39


    Er schickt en BA nit ab und chunt mit 1000 usrede...



    Re: Börse im AA

    [SKY]Marcel - 30.05.2006, 17:38


    was ich grad so gsehnä isch das än "marcel" bi dä whits schtoht ich hoffe doch das das nöd ich bin oder? ;(



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 30.05.2006, 18:29


    neinei kei angscht das isch de vom NEAC



    Re: Börse im AA

    [SKY]Marcel - 30.05.2006, 19:41


    dänn isch guät het nöd gwüsst wiso grad ich detä sött sie
    ;D



    Re: Börse im AA

    Limitless - 02.06.2006, 18:21


    White: Cris (mit "s" - es git nämlich au no en Chriz)



    Re: Börse im AA

    Möbe - 02.06.2006, 18:25


    White: Blackthorn
    Mücke
    EL Tunelo
    Kampfratte



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 20.06.2006, 22:07


    Und wiedermal en *komische* User :D


    Ich han welle en Handguard ihm abkaufe, er schickt mir sini Kontodate:

    Zitat: Es hat mich gefreud mit dir geschefte zu machen die Kontodaten wären diese:/Alexander Walker 75904540.F/

    Zitat: Postkonto?
    Bank?
    Bankclearingnr.?
    Adresse?

    So viele Fragen

    Nach 5 Täg han ich dene wieder gschribe, ich nimms nöd will er sich nüme mäldet und das en schlächte idruck hinterlot...

    sini Antwort:

    Zitat: Tut mir leit weiss eben die Daten noch nicht, weil ich die Daten von meinem Vater brauche und der ist eben noch nicht von seinen Ferien zurück gekommen, spätesten Morgen den 20 .Juni kann ich sie dier schicken, aber eben wenn du keine Lust mehr hast ist das dein Pech weil ich hab viele die sich für diesen Handguard interessieren.

    Er het sich en schöne Platz uf de Blacklist verdient...

    nici heisst de komischi Mensch :rolleyes:



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 07.09.2006, 13:22


    weis wer was über de "nicesniper"? isch de vertrauenswürdig?



    Re: Börse im AA

    Edel - 07.09.2006, 13:40


    ja zimli, und au zimli vorsichtig, isch au scho es paar mal verarscht wurde, ha aber au scho mini m11 bi ihm kauft, easy typ wo glaub echli sehr zvel gäld für airsoft usgit :rolleyes:



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 07.09.2006, 17:43


    Sehr vorsichtige Typ, will alles wüsse... und ja, er zahlt gnueg defür ;)



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 29.09.2006, 16:40


    auwauwau!!

    han grad was intressantes entdeckt:

    http://www.airsoftarea.ch/forum/viewtopic.php?t=5019

    aso nie mit em

    DOG-SNIPER

    -rede
    -pm'le
    -flirte

    und erscht recht nöd handle



    Re: Börse im AA

    Snake - 12.10.2006, 12:44


    Ich han mitem Kampfratte mol e schlächti Erfahrig gmacht. Hoffentlich bin ich de einzig...



    Re: Börse im AA

    Edel - 12.10.2006, 13:17


    bisch, de rafi isch sehr zueverlässig, ussert er isch weder mole im usland



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 12.10.2006, 17:53


    Also ich han na en Deal mit em Dog.sniper am laufe...
    mol guggen... :|



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 12.10.2006, 17:59


    de dogsniper heist au "DOOOG OF DOOOOOOOOM!!!"

    alles kloar?

    :D

    neii, wird vilicht en usnahmefall gsie sie..



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 12.10.2006, 18:00


    Hoffe mr mal...
    Suscht han ich 5 Weschte dihei :D



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 12.10.2006, 21:41


    [SKY]neweden21 hat folgendes geschrieben: weis wer was über de "nicesniper"? isch de vertrauenswürdig?

    Super typ
    Geizt ned
    Gueti deals



    Re: Börse im AA

    Pool - 13.10.2006, 07:51


    [SKY]Shorty hat folgendes geschrieben: [SKY]neweden21 hat folgendes geschrieben: weis wer was über de "nicesniper"? isch de vertrauenswürdig?

    Super typ
    Geizt ned
    Gueti deals
    chani bestätige! isch en geile siech... en psycho was Spielforme aagaht ;) aber en easy siech!



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 13.10.2006, 09:06


    Kennen scho länger. Hends komischerwis nie zeme zume Game gschafft... Eher de Sammler.



    Re: Börse im AA

    Pool - 13.10.2006, 11:07


    hmm... scho möglich, kännen nur vom telefon här... und vo dem was er denn so verzellt ;)



    Re: Börse im AA

    Oli - 15.10.2006, 22:42


    Hallo Leute

    Habe mit dem Benutzer [OST]Oli (und nein, das bin nicht ich ;) ) eine ziemlich üble Erfahrung gemacht. Begründung:

    Hat mir einen Karabiner mit defekter hop-up unit verkauft (wurde nur noch durch den Leim zusammengehalten), mir hinterher die Schuld in die Schuhe geschoben und ist bis heute nicht für den Schaden aufgekommen, auf PNs und E-mails kommt schon seit zwei Monaten keine Antwort mehr.

    Link dazu: http://www.airsoftarea.ch/forum/viewtopic.php?t=3921&highlight=

    Denke das spricht für sich...

    Gruss Oli



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 16.10.2006, 10:01


    TOD UND VERDAMMNIS! über din namens vetter! :D



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 30.10.2006, 18:58


    nomal zum scho behandelte "DOG-SNIPER"

    Zitat: Ich weiss dass das nicht hierher gehört aber da die betroffene Person per PN nicht antwortet und sie nicht mal liest, weiche ich mal nach hier aus.

    1. Warum beantwortest du meine PN's nicht?
    und
    2. Warum schickst du mir meine Ware nicht einfach die du mir seit Ende August schuldest und mir schon mehrmals versprochen hast sie am nächsten Tag abzuschicken?

    Greez Scarabs


    AAAALSO?



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 30.10.2006, 19:01


    ghört uf die schwarz liste. isch zudem i pn's huere unfründlich. :<




    mit em beliar han ich persönlich immer gueti gschäft gmacht. :ja:



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 30.10.2006, 19:57


    Boffi hat folgendes geschrieben: ghört uf die schwarz liste. isch zudem i pn's huere unfründlich. :<




    mit em beliar han ich persönlich immer gueti gschäft gmacht. :ja:

    boffi du misch es MNSS! zerscht bezeichnisch mis forum als spasstie vereinigung und jetzt schriebsch frisch fröhlich da ume.. schlime schlingel!

    de dogi wogi isch uf de bläckende lischte!



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 09.11.2006, 22:32


    de dog-sniper heisst aunah:

    -zürich
    -sturmgeist

    also.. nix kaufen!



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 09.11.2006, 23:16


    quelle?



    Re: Börse im AA

    Pool - 09.11.2006, 23:26


    Sturmgeist? der Typ mit dem m4 s-system? der hat mir ein Mail geschrieben und ich habe ihn dann auf die AA-Börse verwiesen. Er bedankte sich und deshalb gehe ich davon aus, das "Sturmgeist" vorher das AA-Forum noch nicht kannte.



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 09.11.2006, 23:47


    ooohje.. ich gang grad mal d nachrichtezentrale vo SKY go zämeschiesse



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 13.11.2006, 18:54


    Baddy chunt uf die schwarz Liste...



    Grund: Han mis M4 RAS für 500.- id Börse gstellt und gseit mer chön mer es Agebot mache... (logischerwies es realistisches...)

    Nachher chunt dä Schnuderi per PN und seit er geb mer 300.-. :<

    Uf guet dütsch nenn ich sowas en förige, chline .... ;)



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 13.11.2006, 18:59


    ts! für din schrott würdi aunur 300 fr zalle :D

    neiii jetzt mal im ernscht. das isch doch egal. ich meine das seit ja nöd us öb öpert den bi transaktione shiat macht oder so.. klar es chan "eher" sie. aber ebe.. meh chan ehr säge das er eifach dämlich gizig isch ;)

    aber wend UMBEDINGT wötsch nim ich ihn natürlich gern ufd blacklist, nur für dich :D



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 13.11.2006, 19:01


    naja. bi mir chunt soeine direkt uf die schwarz Liste. Dä bechunt au in Zuekunft kei Zeugs vo mir, es sei denn er zahlt meh als all andere. (aber sogar denn muss ichs mer überlege)



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 13.11.2006, 19:08


    boffi, du bisch so eh mimose! :D lööllölllööll

    hmmm jetzt chöntet mer eus natürlich fröge öb sötig lüüt schuld sind das d AA börse im moment so schlecht lauft, aber ich persönlich bezwifle das, ich glaub es liit ehr drah das eifach zu viel "pro's" d AA börse als ablage für ihre schrott gsend.

    guet mach ich au..

    aber... nunja...



    Re: Börse im AA

    Oli - 13.11.2006, 19:17


    Isch es nöd eher so dass mittlerwile vil z`vil Spate und Spastis im AA aktiv send?

    Ich mein früehner isch alles no wie en grossi Community gsi, jedä het jedä meh oder weniger persönlech kännt, mer het gwüsst dass mer au gueti wahr für sis Gäld überchunnt und eigetlech fasch nie Problem mitenand gha.



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 13.11.2006, 19:22


    aber ich ebe ich glaube es sind nöd nur d spasste.. ;)

    de holla hät mir gseit er verbringi huere viel ziit demit zum rechtshilfe leischte will derb viel deals fürn arsch sind. er chöni s ganze or im schlaf uswendig... :)

    holla isch en halt en held xD

    jetzt chund den de boffi.. mit: "alles sperre!" "alles erschüsse!!" "alles in arsch figge!!" "GROAAR!!" :D



    Re: Börse im AA

    Oli - 13.11.2006, 19:34


    Naja, ich han ja au bereits en Betribig in Ussicht will mir min Namensvetter bullshiat adreiht het.

    Das sich eigetlich au de Grund werum ich nur no Sache vo Lüüt chaufe wo ich scho chlei länger persönlich kenne (naja, wobii...bim Jo wür is au so la sii ;) ).



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 13.11.2006, 19:45


    Dr Jo verkauft eh nur schrott G36 ;)



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 13.11.2006, 19:49


    meyer, du bisch en verlürer!

    jedes chind fürchtet sich hützutags vor dere waffe...!

    zudem bini eineweg scho uf de blacklist :D



    Re: Börse im AA

    [SKY] Shadow - 13.11.2006, 20:01


    Damals, währi en Steischlüder gföhrlicher gse ;)



    Re: Börse im AA

    Oli - 28.11.2006, 02:57


    Also es isch fasch nöd zum glaube, aber mini Ahdrohig vor Betribig het Würkig zeigt: han hüt tatsächlich z`Geld für d`Reparatur übercho. :)



    Re: Börse im AA

    moroheus - 02.12.2006, 00:13


    Würde den User Rock.Adio aus dem AA forum ganz klar auf der Blacklist sehen, da er mir zugesagt hat und dann nie mehr zurückgeschrieben hat.
    :smilemp5_1ani :2up :D

    MFG MOROHEUS



    Re: Börse im AA

    Möbe - 02.12.2006, 03:20


    Meldet sich au nüme Michi552!



    Re: Börse im AA

    Oli - 02.12.2006, 05:39


    moroheus hat folgendes geschrieben: Würde den User Rock.Adio aus dem AA forum ganz klar auf der Blacklist sehen, da er mir zugesagt hat und dann nie mehr zurückgeschrieben hat.
    :smilemp5_1ani :2up :D

    MFG MOROHEUS

    Also ich kenne de Rock.Adio persönlich, isch villecht en chlei en Siffchopf aber ich erlebe ihn nöd als öppert wo d`Lüüt muetwillig verarsche wot, muess ja au nüt heisse nur will er dir nöd zrugggschribe het. Chasch ne ja au mol im MSN ahaue oder ihm nomol en PN schribe.



    Re: Börse im AA

    moroheus - 02.12.2006, 10:26


    Seg ned, dass er extra Lüüt verarscht aber ich han em 2 gschriebe und er het am afnag mal gseit er zahli , den hani nomal gfrögt und denn het er gseit er zahli grad am nöchste Tag a und es isch bis hüt nüt druf und uf die letscht het er ned gantworted...
    So öpper ghört ned in es Forum :rolleyes: :cool:

    MFG MOROHEUS



    Re: Börse im AA

    [SKY] Greg - 05.12.2006, 23:25


    Kennt öper, bzw. weiss öper wie ich de Eagle Eye chan kontaktiere?
    Ich hanem vores paar tägli e PM gschickt, wo aber nonig mal usem Postusgang gange sind.

    naaa?



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 07.12.2006, 13:14


    Revenant = verkauft psg-1 wo nöd funktioniert :D

    http://www.airsoftarea.ch/viewtopic.php?t=5878&highlight=

    tod un verdammnis über ihn!



    Re: Börse im AA

    Oli - 07.12.2006, 18:02


    [SKY]neweden21 hat folgendes geschrieben: Revenant = verkauft psg-1 wo nöd funktioniert :D

    Villecht isch das ja au nur "Articore customs" und es gaht nur dänn wend weisch wie? ;)



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 05.02.2007, 19:59


    heyy nei de jäger und sammler isch soo en pisser!

    de het bim darcole zwei m16 magazin kauft und het EN MONAT LANG NÖD ZALLT!!

    soo es dumms arschloch! chaufed oder verkaufed dem blöde pisser um himmels wille nie öpis.

    den het er immer so gseit: jah ich han geschtert grad ihzallt oder jah ich zalle grad ih, au wend er ganz genau gwüst het das er gar kei geld het. sooo es arsch!





    jaja ich schäme mich ja selber für mich



    Re: Börse im AA

    Suhr - 05.02.2007, 20:59


    ähmm de Molekuel isch na easy..Schnelli lieferig etc und alles mit original verpackig und werbe fötzel



    Re: Börse im AA

    Oli - 07.02.2007, 10:07


    De Seimn isch na zimli kommunikativ.

    Het sich immer gmäldet wänn öppis nöd klappt het oder es en Verzögerig het geh. Wer na öppert für die grüeni Lischte.



    Re: Börse im AA

    Suhr - 07.02.2007, 14:15


    Zitat: De Seimn isch na zimli kommunikativ.





    Logisch isch ja au de Teamchef fomene Allianzverein fo üs... :D



    Re: Börse im AA

    [SKY] Greg - 18.02.2007, 01:10


    Weiss öper vo eu nähers vomene gwüsse "Drake"? Er het mir so zsege öpis (welle) abchaufe, und meldet sich nüme, vll. ischer kickt worde wege de agabe... ???



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 18.02.2007, 01:31


    @Greg: Dä Drake ghört zum VSAS (Walliser), wenn mi ned alles tüscht.

    Sowit ich weiss isch er ganz en flotte. Kick suscht mol dä Theo ah. Dä wär ja (wenn mich ned alles tüscht) mit em Drake im gliche Verein. :)

    Und säg am Theo grad, ich warti immer na uf mis Gäld. :gruebel: :D



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 18.02.2007, 01:34


    de theo isch soo geil was das ahbelangt! er isch wie ich, nur weniger schlimm!

    da fallt mir eh mega geili gschichtt ih, losed zue: also de vsas isch ja mal vo gaaanz langer ziit noobs wie mir ali gsie und noobs wie mir ali hend ja mega eis müll so grusigi sache und so. den werded noobs so mega plötzlich so meeega elitär und so und den brucheds ihre grusig müll nüme. :D guet den verkauft de theo am beni so es müll holschter (und glaubed mir das ding isch müll gsie wils so grusig isch) für 20 fr oder so. guet de theo het irgendwie en mega chrimsch kramsch gha mit em schicke und so, den hend ali ihri wahr scho meega lang becho usert de armi beni, debie het er ja nur sis müll holschter wöle. aber will de theo so en geile sich isch, het den am schluss de beni s holschter sogar gratis becho und er het em glaubs nah so bb's oder so waht gschickt.

    also boffi, d moral vo de gshcicht isch: wends de theo versaut, den bügt ers immer wieder grad! :D freu dich jetzt bechunsch das zügs wo gschickt hesch gratis über!! erm.. momentmal........ :rolleyes:

    er luegt übrigens immer wieder da ine, ich weis eifach bis hüt nöd was er so alles dureliest, aber vilicht gseht er das ja grad nah, den hets sichs erledigt :D



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 18.02.2007, 01:50


    @ jo: Jup. Dä Theo isch en colle Cheib. :)

    Neinei. Ich weiss scho, dass ich mis Geld bechume. Isch bis jetzt au immer guet gange mit ihm. Sowohl wenn ich öppis vo ihm kauft han, als au wenn er öppis vo mir kauft hät. :cool:


    Bruche trotzdem bald mal mis Gäld... :D ;)



    Re: Börse im AA

    Suhr - 19.02.2007, 07:24


    nomal öpper fo de guäte...

    De User Master isch no easy...

    Het mis M60 echli verspötet abgschickt und het sich defür so gschemmt das ich no es gratis Zf dezuä becho han. Also es sei ihm verzihen :D :D



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 19.02.2007, 10:07


    hesch sie jetzte? :D :D



    Re: Börse im AA

    [SKY]truubezucker - 19.02.2007, 10:29


    ich dänkä dä wärti Leon sött mär au no id whitelist ufnäh... :top:

    nettä kontakt, schnälli lifärig und s'zügs isch ersch no guät värpakt....
    äs git ja da so dütschi shops wo no niä öppis vo polschtärigsmaterial ghört händ, da häts mal än BB sack uf dä reis värsiächäd.... hät ä schöni sauärei gäh... :nein: :<
    naja wie dem auch sei dä Leon isch ä guäti wahl :D



    Re: Börse im AA

    Theo - 19.02.2007, 16:14


    @JO:

    gmeinsamkeit mit dir? -ach welch schreck ;D

    ja und noobs bliebed noobs bis in alli noobigkeit i - ist so weil ist so.

    an die gschicht vam müll holster chanimi leider wirklich nimme erinnero, freuomi aber in dem fall, dass der beni doch no freid het kha an miner offerta mim 4free-holster und dum 4free-BB. :)

    @boffi und JO: iär wissed beidi: äs sind nit mini standards, so apropos zahligsverzögerig und so, normalerwis bini vill schlimmer :D - aber irgend uf än art und wiis versüächis de trotzdem wider güät zmacho - isch schwör man! :rolleyes:

    wiäso dass ich täglich in das forum lüägu: -äs isch eifach elitär hiä dri, der ganz off topic bereich (gits än andere eiguntli eu :D ) und dliit hiä sind wirklich ganz lustig und lässig druf!

    züädem wart ich uf mini negscht verwarnig :juggle:

    nei im ärnst: forum und sky-truppe isch kult - und das meini so


    grüäss usuum fasnächtlichu wallis



    Re: Börse im AA

    Swintercell - 19.02.2007, 19:10


    @truubi, jao dä leon ischen

    dä Exo hät bi mir au guet gliferet

    Theo hat folgendes geschrieben: züädem wart ich uf mini negscht verwarnig :juggle:

    ich au!!!



    Re: Börse im AA

    [SKY]truubezucker - 19.02.2007, 20:19


    Swintercell hat folgendes geschrieben:

    Theo hat folgendes geschrieben: züädem wart ich uf mini negscht verwarnig :juggle:

    ich au!!!

    Haaa haaa..... muschäs nur richtig ahstellä dänn bechunsch grad drü ufsmal...



    Re: Börse im AA

    [SKY]truubezucker - 19.02.2007, 22:14


    [SKY]neweden21 hat folgendes geschrieben: heyy nei de jäger und sammler isch soo en pisser!

    de het bim darcole zwei m16 magazin kauft und het EN MONAT LANG NÖD ZALLT!!

    soo es dumms arschloch! chaufed oder verkaufed dem blöde pisser um himmels wille nie öpis.

    den het er immer so gseit: jah ich han geschtert grad ihzallt oder jah ich zalle grad ih, au wend er ganz genau gwüst het das er gar kei geld het. sooo es arsch!





    jaja ich schäme mich ja selber für mich

    ahhh hilfe.... ja chani där dänn etz no värtrauä.... odär ziäsch mi komplett übär dä tisch.... :eek: :n27:



    Re: Börse im AA

    [SKY] Greg - 20.02.2007, 01:29


    Gr3g hat folgendes geschrieben: Weiss öper vo eu nähers vomene gwüsse "Drake"? Er het mir so zsege öpis (welle) abchaufe, und meldet sich nüme, vll. ischer kickt worde wege de agabe... ???
    Hät sich erledigt!
    Isch nur uf grund "Technischer Problem" gsi ;D



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 20.02.2007, 02:26


    Zitat: gmeinsamkeit mit dir? -ach welch schreck

    jah hie und da muen mer da eifach durre! :D :D

    Zitat: ja und noobs bliebed noobs bis in alli noobigkeit i - ist so weil ist so.

    scho? :D aber ihr sind doch kei noob's meh! :D

    Zitat: - aber irgend uf än art und wiis versüächis de trotzdem wider güät zmacho - isch schwör man!

    ach bruder.. mir gahts gnau au so!!! :D was ich aber stolz vo mir behaupte chan isch, das alles was mis huus verlaht, ah AEG's immer nach mim beschte wille gwartet und zäme gsetzt worde isch, wends den nöd gaht hani eifach verseit und wend ich verseit han, liets drah dasi fehler gmacht han, aber nie absichtlich. :)

    Zitat: und dliit hiä sind wirklich ganz lustig und lässig druf!

    :D :D :D

    so: http://www.google.ch/search?hl=de&q=marcel+systema+ptw&meta=&gbv=2 ??? :D :D :D



    Re: Börse im AA

    nicesniper - 21.02.2007, 17:29

    DARCOLE
    D Darcole isch woll d dümmst!!!! Im November han em en akku abkauft. Sit öpe 2 Mönät stresst er mi wieder ich heg naned zahlt :ja:. Jetzt wot das gschiede chind extra na uf züri fahre zum mi azeige :D :lach: :loldev:



    Re: Börse im AA

    [SKY]truubezucker - 21.02.2007, 20:10


    d'oh..... isch dä än lüt-übär-dä-tisch-ziär?
    hanäm 5 maggis abkauft....



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 21.02.2007, 20:13


    es git vieli wo nöd zfriede sind mit em darcole...

    ABER.. ich bins :D



    Re: Börse im AA

    Suhr - 21.02.2007, 20:20


    Jop Darcole isch en Depp

    Han en Monet uf en blöde Schalli derfe warte :rolleyes: :rolleyes:



    Re: Börse im AA

    [SKY]truubezucker - 21.02.2007, 20:23


    oje.... mal luägä....
    hoffäntli machtär bi miär ä usnahm mit sinnärä deppigkeit...



    Re: Börse im AA

    Suhr - 21.02.2007, 21:09


    truubezucker hat folgendes geschrieben: oje.... mal luägä....
    hoffäntli machtär bi miär ä usnahm mit sinnärä deppigkeit...


    ähmm ja de samichlaus isch schwarz ;)



    Re: Börse im AA

    [SKY]B.t.K. - 22.02.2007, 08:30


    Hmm kennt öppert de Feenix? Het bock ihm sini M700 abzchaufe... :rolleyes:



    Re: Börse im AA

    [SKY] her0 - 22.02.2007, 10:41


    ja mer kenneden sogar persönlich und isch echt en zwäge siech! Bisher het jede Kauf bestens funktioniert! Aso nur zue!



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 22.02.2007, 10:46


    nöd de "Fennek" er meint ehr de "Feenix" sind zwei verschiedeni user.. aber wer chund scho bimene ex sacjr drus :D


    zudem isch eh m700 sicher nöd s richtige für dich! :D



    Re: Börse im AA

    [SKY] her0 - 22.02.2007, 10:57


    oke hans demfall verwechslet! :rolleyes:



    Re: Börse im AA

    [SKY]B.t.K. - 22.02.2007, 10:58


    jaja isch ja guet, lebe ja sit 2 wuche eh nurno im dunkle und hinder zuezogene Feister...


    Schämi mi de nonig gnueg?

    *gg*

    tzz das het mer devo wenn mer am "feind" mal es Mag zuerüert :rolleyes:


    Warum sött e M700 nid s richtige sii?



    Re: Börse im AA

    [SKY]truubezucker - 01.03.2007, 18:48


    [SKY]neweden21 hat folgendes geschrieben: es git vieli wo nöd zfriede sind mit em darcole...

    ABER.. ich bins :D

    ja jo da chani där nur zuästimmä... han ä absolut riibigslosi abwicklig vom gschäft gha... :top:



    Re: Börse im AA

    [SKY] her0 - 12.03.2007, 15:30


    Au ich chan eui bestätige das es ken bessere verkäufer git als dä Theo..
    chaufed alles vom Theo! :D
    Hanem ä NVG Mount abkauft und obwohl eigentlich gar nüt falsch gloffe isch het er s gfühl gah er mösi mir na ä zuesätzlichi überraschig bilegge. Guet er muss mer na d Befestigungsschrube für an helm ahne schicke aber das isch ja würkli egal. Namal dank für dini grosszügigkeit Theo :)



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 12.03.2007, 15:53


    was het er den nah biegleit? :eek:



    Re: Börse im AA

    [SKY] her0 - 12.03.2007, 15:59


    wertvolls Zitigspapier gmischt mit es paar WC-rolle!! :D

    nei seich.. en light-Stick in rot wo 12h brennt (es lüüücht stäbli joel :) )
    http://www.airsoftarea.ch/viewtopic.php?t=6105
    Ja isch nöd grad WOA aber würsch du überhaupt na öpis däzue legge? Aso mir wärs ehrlichgseit egal öb dä käufer jetzt 3 wuche oder 4 mönet wartet :D "ACHTUNG ICH ÜBERTREIBE GERNE"



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 12.03.2007, 16:04


    UUHUHUHUUHU!!!

    :D

    lang lebe theo!



    Re: Börse im AA

    Theo - 12.03.2007, 16:32


    gschätzti SKY-gnosseschaft:


    ich hä zdanku, zdanku ver unzähligi amüsanti minüte uf eiwum forum. :D :cool:

    da machtmu doch gäro mal äs gscheich, gäl numo Jo?!

    Ps.: dine negscht üftrag winkt scho! :tanz:



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 12.03.2007, 16:38


    Zitat: Ps.: dine negscht üftrag winkt scho!

    mini legione vo polymechs stönd zu dienschte :)



    Re: Börse im AA

    [SKY]Sentax - 12.03.2007, 18:04


    was muen mer fertige? co2-adapter han ich am do fertig :D muen nacher eifach mal no s beavel gear mache, denn han i wieder ziit ;)



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 12.03.2007, 19:04


    60er wahrschindlich

    aber reded mer für das im 60er thread wiiter

    da gaz ja umd AA börse ;)



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 13.03.2007, 01:29


    Weiss eine was mit em Nicesniper los isch?

    Hät mer voremene Zitli en Patch abkauft. Han bis hüt aber kei Geld becho und antworte tuet er mir au ned.... :boese:



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 13.03.2007, 16:17


    strange

    er isch nah oft da im forum, wird er wohl gseh.

    süscht schient er mir ziemlich vertrauenswürdig zsie



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 13.03.2007, 16:42


    ischer suscht au.... aber jetzt meldet er sich nüm. :nein:

    naja. mal warte. und suscht mälden denn da mods ;)

    gaht zwar nur um 5.-. aber egal. sgaht ums Prinzip. :D



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 13.03.2007, 17:11


    Er isch komisch... ehem... ja er isch es ziitli lang ide RS gsie und het sich s bei gschlisse. unterdesse müesst er wider im militär sie. Er isch devinitiv eine vo de zueferlässigschte dealer.

    Aber chaufed nie bim Shorty! er verarscht oi, zockt oi ab und het ewigs...



    Re: Börse im AA

    Theo - 13.03.2007, 18:29


    @Boffi:

    hatte ihm letzte Woche einen Patch geschickt mittels A-Post-Brief. Es sollte lediglich ein Tauschgeschäft mit einem seiner Patches werden. habe bis heute weder eine Nachricht über den Erhalt noch sonst was von ihm gehört. :boese:

    Ich warte aber auf alle Fälle noch bis diesen Freitag zu, allenfalls.... naja.... :D



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 14.03.2007, 01:42


    Das mit em Nicesniper hät sich so wies usgseht greglet. Dä arm Cheib häts chli bös troffe im Dienst.

    Demfall alles wieder guet vo minere Site. :)

    A dere Stell nomal gueti Besserig :)



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 30.03.2007, 21:58


    @ Nicesniper: Ich han bis hüt na immer kei Geld becho..... Und uf mini letscht PN häsch ned gantwortet..... :/

    Meld dich bitte mol. Danke ;)



    Re: Börse im AA

    nicesniper - 31.03.2007, 00:56

    Schön brav
    @ Theo: Du sötisch wüsse das ich kei lüt abzocke. Hoffe magsch di na a d MP7 erninnere. Ich weiss dete hesch du au nüt defür chöne, aber dete bini ich öpe drü Mönät mit em Swiss Fire Arms am Chriege gsi das du din Stutz wieder gse hesch.

    @ Boffi: Batzeli underwegs



    Re: Börse im AA

    Theo - 02.04.2007, 09:00

    Re: Schön brav
    nicesniper hat folgendes geschrieben: @ Theo: Du sötisch wüsse das ich kei lüt abzocke. Hoffe magsch di na a d MP7 erninnere. Ich weiss dete hesch du au nüt defür chöne, aber dete bini ich öpe drü Mönät mit em Swiss Fire Arms am Chriege gsi das du din Stutz wieder gse hesch.



    ciao

    het schich ja eu scho erledigt. Dreho nur siänta im rotu berich weni täglang kei nachricht vernimmu, aber anschinund bisch ja iner armee immo.

    also keis problem und merci numal ver zgäld

    status edited: "nicesniper kultig & sympha" :D



    Re: Börse im AA

    Limitless - 06.04.2007, 21:14


    hmmm, de Holla verchauft en 75.-$ AEG für 200.- CHF !!! en kurs vo x2.66 isch doch au ned schlecht, oder? :juggle:

    http://www.airsoftarea.ch/viewtopic.php?t=7086



    Re: Börse im AA

    Pool - 07.04.2007, 12:40


    Aber das macht doch de Jo au ;D



    Re: Börse im AA

    [SKY] Greg - 07.04.2007, 18:24


    Ja aber de Jo dörf das!



    Re: Börse im AA

    [SKY] her0 - 08.04.2007, 11:42


    tütüüütütüü :D sölledses doch türere inestelle! ihr mönds ja nöd chaufe



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 18.04.2007, 00:05


    chrigi1 --> uf die ganz ganz bösi schwarzi Liste! :boese:


    Grund: Seit definitiv zue, meldet sich nüm und wenn mer denn mol nachfragt, wos gäld bliebt heissts eifach, dass mer dä Artikel nüm well und mer ja na Minderjährig seg, PN's ned als Vertrag gältet und vor Gricht ned verwertbar wäred.... Somit heg er ja nix zbefürchte. (ja. aha. Einiges wär mer neu.... aber ok... :rolleyes: )


    En riese Wixxer. Das isch eine vo dä ganz wenige, wo eifach mal sött vomene Quatradgrind so richtig vermöblet und in A**** p*** wärde.

    Villicht benimmt er sich denn mol. :juggle:


    Sorry. Aber vo so Schnudergofe hani eifach langsam d'Schnauze gstriche voll! Und falls er bi gwüsse Spiel im In und Usland ned sötti zueglah wärde....Evt bini halt chli en böse gsi....:D :lach:



    Re: Börse im AA

    Limitless - 18.04.2007, 01:46


    Hehe, das isch ganz en geile. à la: Bin Minderjöhrig also F*** dich is chnü :rolleyes:
    Nei, jetzt im ernst. Wenn ich für jede chäufer wo mir zuegseid hed und denn wieder abgsprunge isch en stutz hett chönnt ich mir de Blick e paar mal chaufe :D
    aber ehrlich gseid findis ned so schlimm wenn eine abschpring und mich höfflich informiert. aber das isch en frechheit nüt der gliche :nein:

    P.S. villicht ischs zspat, ich bin zmüed oder susch öppis wo verhindert das ich normal denke chan - aber was söll de Quadratgrind mit sim A**** mache?
    studiere und studiere und chan an nüt denke wo mit "P" afangt. 4 buechstabe hed und sinn macht!!!??



    Re: Börse im AA

    Pool - 18.04.2007, 07:36


    @Boffi: so en stronzo!


    Chönt mer ned all die Lüüt wo uf dBlacklist ghöred im erschte Post mal sammle? vo wäge Übersicht und so...



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 18.04.2007, 11:43


    jah eh! mached das!


    .....




    rubi, wötsch du?



    Re: Börse im AA

    Pool - 18.04.2007, 12:06


    [SKY]neweden21 hat folgendes geschrieben: rubi, wötsch du?
    :D



    Re: Börse im AA

    Suhr - 18.04.2007, 12:07


    @ Boffi: Ja das isch es mega Arschloch...aber denk dran ned alli mkinderjährige sind so wie de! es git durchus au sottigi wo sich chönd beneh :D

    @ Chrigi1: FZH :cool: :<



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 18.04.2007, 17:06


    wie gseit. es gaht mer ned um die knapp 100.-. es gaht eifach ums Prinzip, dass mer so öppis ned macht und vor allem ned so.



    @ wort mit P: popt. ;)

    ok. im Schriftdütsch halt mit 2p :D



    Re: Börse im AA

    [SKY] her0 - 18.04.2007, 17:14


    aso am theo sin chäufer het na viel dä besser botte :D



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 18.04.2007, 19:07


    verzelle ;)



    Re: Börse im AA

    [SKY] her0 - 18.04.2007, 19:13


    Ich hoffe er wird nüt dege ha weni das da ine Zitiere

    Theo hat folgendes geschrieben: ... zuerst schick ich ihm meine m249 via nachnahme. auf einmal hatte er kein geld mehr und verweigerte die Annahme durch den Pöstler. und jetzt habe ich ihn gebeten, wenigsten die CHF 96.-- (express + Nachnahme gebühren) zu bezahlen.

    seither meldet er sich nicht mehr!

    ich dreh' ihm den kopf um und fiste ihn rückwärts hinein in meinen A***. solch' ein Spacko habe ich noch selten gesehen.

    danke für die Hilfe.

    Ps.: mittlerweile habe ich sogar seine Telefonnummer von zu hause ausfindig gemacht. :twisted:


    grüäss Theo 8)



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 18.04.2007, 19:15


    und de name vo dere person isch??

    :D



    Re: Börse im AA

    [SKY] her0 - 18.04.2007, 19:16


    Tyroon vo ASVR, dä wo sich bi mir au nie gmolde het, obwohl ich ihm nur öpis ha welle abchaufe! :D



    Re: Börse im AA

    [SKY]neweden21 - 18.04.2007, 19:22


    am onki sin brüeder??

    onki!!

    mach dim brüeder füür underem arsch :D

    isch das nö de wo gross am game umeposaunt het: yeah! ich chauf mir jetzt au grad eh m249? ah dem spiel wo ich mit minere gsie bin?


    aber scho de hertischt..
    isch aber scho krass was so spacko pack sich da erlaubt.. au wend mer d sach vom boffi ahluegt.. de hertischt..



    Re: Börse im AA

    Chavez - 18.04.2007, 19:25


    will o mal no en Post i dä Thread pflanze...
    I bi scho lenger nümme so dr "massig gäld i Occasion Gear/whatever stecker", i choufe z züg lieber neu, vo däm här manimi nume no a di würklech herusragende sache erinnere...
    mini Absolut bevorzugte Handelspartner si dr Holla, dr Boffi und dr Theo, dies vorallem us 2 Grund -> si verchoufe nur (odr emel fasch) geile shiat wome o cha bruche und 2.nts bi dene weis das das wosi verchoufe o mal überchunsch und dases dr agäbnig zuestand het..!

    Würklech schlächti Deals oder Problem mit so idiote hani nie gha oder scho lenger verdrängt, bi halt o meischtns relativ vorsichtig gsi ;)



    Re: Börse im AA

    Anonymous - 19.04.2007, 11:44


    @ onki: ich wart immer no uf s Gäld vom CA Magi.... :rolleyes:



    Zitat: mini Absolut bevorzugte Handelspartner si dr Holla, dr Boffi und dr Theo, dies vorallem us 2 Grund -> si verchoufe nur (odr emel fasch) geile shiat wome o cha bruche und 2.nts bi dene weis das das wosi verchoufe o mal überchunsch und dases dr agäbnig zuestand het..!


    Freut mich doch zghöre :ja:



    Re: Börse im AA

    DonBerto - 21.04.2007, 11:42


    hi

    sorry, aber nach rücksprache mit einem seriösen händler muss ich dir sagen dass ich das ding nicht will.

    merci trotzdem für die auskunft und hilfsbereitschaft!

    ich glaube einen ersatz-interessenten gibts schon

    merci, bis zum nächsten geschäft

    mfg Celica

    ..wollen sie dir 150.- für die L96 geben und dann kommt so ein scheiss back.. also wen ihr wollt ich bin anscheinend ein unseriöser händler wo ist eure blacklist?? Lach unglaublich... ach ja low sind ca 25.- und hi 39.- je nach typ des magazins

    Gruss Don



    Re: Börse im AA

    moroheus - 30.04.2007, 18:12


    Hey
    kennt eine vo eu de "Luky"?

    De sött mir sit weiss ich wenn Geld für öppis schicke und er machts ned!!
    Schrieb em di ganz ziit PNs und er meldet sich ned!!!

    Drecksack!!!
    Wenn en öpper kennt bitte wieterleite, merci :D

    :arrow: Blacklist!!!

    MFG MORO



    Re: Börse im AA

    Swiss - 01.05.2007, 15:11


    Hoi Zäme

    De Tauron chönder uf'd withlist neh. Gueti Abwicklig und gueti wahr.

    greez Swiss :)



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum [SKY] !!

    Archiv_5: 25.03.07 = SIEG - gepostet von [SKY]neweden21 am Sonntag 25.03.2007
    GV, am SA den 26.08.06 UPDATE - gepostet von [SKY]neweden21 am Montag 03.07.2006
    [SKY] Kontakt - gepostet von [SKY]neweden21 am Freitag 31.03.2006
    OP Biohazard vom 21. Oktober 2006 - gepostet von [ACM] Marcel am Montag 04.09.2006
    fishmac party sowiso - gepostet von [SKY]neweden21 am Donnerstag 17.05.2007
    für janne&jerome problem, mit [sky] kommentar - gepostet von [SKY]Sentax am Dienstag 16.01.2007



    Ähnliche Beiträge wie "Börse im AA"

    börse läuft langsam an - nauti (Dienstag 24.04.2007)
    Tausch/Such Börse - wohersollichdaswissen? (Sonntag 01.10.2006)
    börse - parasven (Samstag 19.08.2006)
    Spieler Börse und Team & Acc Börse - sergej90 (Samstag 07.10.2006)
    Spiele-Börse [VERKAUFE] - Harry (Dienstag 26.07.2005)
    Erstiparty am 25.Oktober in der Börse - Frederick (Freitag 12.10.2007)
    Ein Frage uber die Börse - xxMykaxx (Sonntag 20.01.2008)
    Börse? - Contract (Samstag 27.05.2006)
    Online-Börse - Warum? - eule (Sonntag 23.04.2006)
    Plan SPiel Börse - U3P3lLT43t0R (Dienstag 27.09.2005)