Politik...was isch das?!

ethanol.ch.vu
Verfügbare Informationen zu "Politik...was isch das?!"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: ott - Chicco - Mario
  • Forum: ethanol.ch.vu
  • Forenbeschreibung: De Träffpunkt vo de geilschte
  • aus dem Unterforum: Politik
  • Antworten: 3
  • Forum gestartet am: Freitag 26.03.2004
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: Politik...was isch das?!
  • Letzte Antwort: vor 20 Jahren, 20 Tagen, 22 Stunden, 36 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "Politik...was isch das?!"

    Re: Politik...was isch das?!

    ott - 01.04.2004, 21:20

    Politik...was isch das?!
    Vili Lüt interessiert Politik en Scheiss.... armi Lüüt chan ich da nur säge. Leider sind denn aber genau die wo nid gönd go abstimme die, wo die grösst Schnorre hend und am meiste über de Staat motzed. Doch Demokratie funktioniert nur, wenn mer sich beteiligt :!:



    Re: Politik...was isch das?!

    Chicco - 01.04.2004, 21:31


    jo hesch scho recht! aber ich interesiere mich nid voll hane...die einte sache sichr und zu dem sägi au öppis aber zu dem wo ich mich end informiere motzi au ned...isch mini istellig!... das die einte eifach säged politik sig uncool gib dr völlig recht...isch hald die gangsta jugend hüt....



    Re: Politik...was isch das?!

    Mario - 01.04.2004, 22:36


    politik isch mier glich bis ich 18 bin, nachher wird sich das aber ziemlich sicher ändere



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum ethanol.ch.vu



    Ähnliche Beiträge wie "Politik...was isch das?!"

    Isch bin datt Marion - Marion Leisten (Freitag 31.03.2006)
    NAP-Politik - Shamy (Montag 16.01.2006)
    Bush Politik - geri76 (Donnerstag 01.02.2007)
    Mario isch.. - Samsara (Donnerstag 20.12.2007)
    isch gucke - TaLaLe (Montag 21.08.2006)
    Politik - Salim (Samstag 06.01.2007)
    DIE ISCH SO.... - Black Angel (Samstag 24.02.2007)
    Klassen arbeit Politik - miau (Donnerstag 21.09.2006)
    WOW isch einfach +~~~BESCHDE~~~+ - Andy (Montag 22.01.2007)
    Was euch einfach alles stört an derzeitigen Politik - Angelfire (Donnerstag 05.10.2006)