Neues von TIC

Untitled
Verfügbare Informationen zu "Neues von TIC"

  • Qualität des Beitrags: 0 Sterne
  • Beteiligte Poster: Splash - kameli - witchhaex - schurkenstaatfreund - ZAUNFAHNE - Kiki - Gee
  • Forenurl: Klick
  • aus dem Unterforum: Betrieb
  • Antworten: 38
  • Forum gestartet am: Mittwoch 01.06.2005
  • Sprache: deutsch
  • Link zum Originaltopic: Neues von TIC
  • Letzte Antwort: vor 16 Jahren, 11 Monaten, 21 Tagen, 18 Stunden, 5 Minuten
  • Alle Beiträge und Antworten zu "Neues von TIC"

    Re: Neues von TIC

    Splash - 03.05.2007, 13:44

    Neues von TIC
    Neues von TIC

    Email vom CEO

    Leider scheinen einige Leute in unserer Firma die Spielregeln bezüglich dem Einsatz von Firmen PC’s nicht mehr zu kennen, oder halten sich nicht daran. Da werden illegal MP3 Files heruntergeladen, Online Spiele gemacht (Fussball, Skifahren, Flipper), private WebSiten besucht, Online Zeitung gelesen, Spiele und sonstige Software auf lokalen Geräten installiert usw.

    Die Firma stellt Firmen PC’s ausschliesslich zur Ausübung der beruflichen Tätigkeit zur Verfügung. Die Verantwortung bei Missbrauch des Internet’s (zum Beispiel illegaler Download von Musik usw.) tragen die Firmen Organe, also namentlich ich persönlich. Wir erhalten von Strafuntersuchungsbehörden regelmässig Auskunftsbegehren über Firmen und Privatpersonen die Straftaten auf dem Internet begangen haben. Diese werden heutzutage konsequent und rigoros mittels Strafverfahren verfolgt. Von den Gefahren (Viren, Würmer) die von gewissen Online Spielen usw. ausgehen brauche ich an dieser Stelle nicht weitere Erklärungen abzugeben. Als Internet Provider sollte diese Gefahr jeder in der Firma kennen.

    Deshalb ist die Missachtung der PC Einsatz- und Verhaltensregeln in vielen Firmen auch ein klarer Kündigungsgrund.

    Somit rufe ich der guten Ordnung halber nochmals in Erinnerung: In unserer Firma ist der Einsatz der Firmen PC’s ausschliesslich für die Ausübung der beruflichen Tätigkeit vorgesehen. Egal ob während oder ausserhalb der Arbeitszeit: Es ist untersagt, Software, Spiele, Songs, Filme oder jegliche andere Art von Programmen herunterzuladen oder zu installieren. Ebenso ist es untersagt privat WebSites zu besuchen, Online Spiele zu machen, oder WebSites mit anstössigem Inhalt zu besuchen usw.

    Die Firma behält sich das Recht vor die Internet Aktivitäten der einzelnen Mitarbeiter zu überwachen, Content Filters einzusetzen, oder Mitarbeitern bei Verletzung dieser Regeln zu kündigen.

    Cornelia, nimm diese Spielregeln bitte mit sofortiger Wirkung auch in unser Mitarbeiter Handbuch auf.

    Freundliche Gruesse, Meilleures Salutations, Kind Regards
    Franz Grüter, mailto:frgr@tic.ch
    CEO



    Re: Neues von TIC

    kameli - 03.05.2007, 14:17


    interessiert mich was de ceo vo tic laberet?



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 03.05.2007, 14:26


    das isch genau das, womer diskutiert händ und du gfunde hesch das isch läschtere...genau das...sorry aber so züg wörd ich jez ämel nie go verbreite, das isch eifach nur fimeintern...wott ja ned wösse, was de wör säge, wener das da wör gseh...
    unglaublich


    (looos ich warte uf kritik)



    Re: Neues von TIC

    schurkenstaatfreund - 03.05.2007, 14:30


    Haha Alain, das isch wieder mal de Hammer... ücheri Firma gfallt mer langsam... düdüdü, chli gha Pr0n aluege im Internet! :D Nei, sind aber geili Sieche... Haha! :D



    Re: Neues von TIC

    Splash - 03.05.2007, 14:32


    witchhaex hat folgendes geschrieben: das isch genau das, womer diskutiert händ und du gfunde hesch das isch läschtere...genau das...sorry aber so züg wörd ich jez ämel nie go verbreite, das isch eifach nur fimeintern...wott ja ned wösse, was de wör säge, wener das da wör gseh...
    unglaublich


    (looos ich warte uf kritik)

    Ech be halt ebe sozial und vermittle eu gärn neuigkeite!
    Eigentlich gahds ja nur eusi Jungs was a!



    Re: Neues von TIC

    schurkenstaatfreund - 03.05.2007, 15:08


    Ja voll, isch so'n typischs Jungenthema... und warum mönd ier immer so negativ sie? Nervt chli und so... Also ich finds de Hammer!!



    Re: Neues von TIC

    ZAUNFAHNE - 03.05.2007, 15:34


    Aber HALLOOOO!!! Das umegefigge brucht s jetzt ächt ned.



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 03.05.2007, 16:38


    sozial seisch du dem?

    aso wenns nur djungs agaht, denn mach doch eifach sones schöns ordnerli, wo mer kei zuegriff händ. susch bisch sälber schuld wemer euse sänf dezue gänd!



    Re: Neues von TIC

    Splash - 03.05.2007, 17:07


    witchhaex hat folgendes geschrieben:
    aso wenns nur djungs agaht, denn mach doch eifach sones schöns ordnerli, wo mer kei zuegriff händ

    Das hemer scho, aber dert semer ebe nor am läschtere öber euch ond drom wörs dert ned so änepasse!



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 03.05.2007, 19:02


    ja denn sind eifach ruig wenn mer euse sänf dezue gänd. chan au nüt deför wenn du so provokative stoff postisch



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 08:46


    witchhaex hat folgendes geschrieben: ja denn sind eifach ruig wenn mer euse sänf dezue gänd. chan au nüt deför wenn du so provokative stoff postisch

    Esch doch nüd provokativs?! Ned mal ei Schwanz bi eus im Gschäft hed das ganze als Provokation ufgno, sondern all zäme met emene riese lache!

    Wärsch du demfal of's WC go hüüle oder verusse go spaziere nach dem Mail?
    Chasch mers scho säge...



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 04.05.2007, 09:08


    ach mann de alain tscheggt mal weder gar nüt...provozierend dänk gäg eus, oder vell meh mich, well ich ja immer de senf dezue gibe...

    aber es isch ja langsam allgemein bekannt, dass de alain kein schnelldänker isch und verknüpft dänke gaht eh ned...



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 09:09


    witchhaex hat folgendes geschrieben: ach mann de alain tscheggt mal weder gar nüt...provozierend dänk gäg eus, oder vell meh mich, well ich ja immer de senf dezue gibe...

    aber es isch ja langsam allgemein bekannt, dass de alain kein schnelldänker isch und verknüpft dänke gaht eh ned...

    Aber du wärsch gliech ofs WC gange, gäll?



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 04.05.2007, 09:23


    zum dich abschlah vilicht ja



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 04.05.2007, 09:23


    abgseh devo, ich han mer nüt vorzwerfe in bezug uf settigi sache...und mis gschäft isch chli kulanter als dis



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 09:36


    witchhaex hat folgendes geschrieben: abgseh devo, ich han mer nüt vorzwerfe in bezug uf settigi sache...und mis gschäft isch chli kulanter als dis

    Mer hend aber meh Umsatz ond Gwönn 8)

    Mängisch zahlt sich s'Game und s'Relaxe ebe doch us!



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 04.05.2007, 09:40


    ja die umsätz und gwünn chömed sicher nöd vo dinere arbetsleischtig



    Re: Neues von TIC

    Kiki - 04.05.2007, 09:41


    Splash hat folgendes geschrieben:
    Mängisch zahlt sich s'Game und s'Relaxe ebe doch us!

    das wörd ech jetzt aber nie friwellig onderschribe...



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 09:42


    witchhaex hat folgendes geschrieben: ja die umsätz und gwünn chömed sicher nöd vo dinere arbetsleischtig

    Mol sicher!
    Erfolgriechs Marketing esch de Schlössel zum Gwönn!
    Hesch demfal no nüd glernt för LAP?



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 04.05.2007, 09:44


    ja doch...aber din name isch det leider ned erwähnt...ned im wiiitischte sinn

    wenn du game und relaxe als erfolgriichs marketing bezeichnisch...denn läb doch wiiter i dinere erschaffene wält, womer chan game und relaxe währendem schaffe, scheiss mache und schnore ide schuel, suufe nach em schaffe und nach de schuel, und im prinzip im ganze läbe nüt gschids usegla zha und nur uf de putz ghaut zha, ohni jemals wörkli was z erreiche



    Re: Neues von TIC

    schurkenstaatfreund - 04.05.2007, 09:45


    Haha!



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 09:45


    Neues von TIC

    Weiteres Email vom CEO

    Ich freue mich sehr euch informieren zu können das es Stephan Erni gelungen ist nach intensiver und seriöser Vorarbeit die katholische Kirchgemeinde Luzern als neuen Kunden von TIC zu gewinnen.

    TIC übernimmt dabei während der kommenden 10 Jahre die gesamte Vernetzung aller 11 Standorte der Kirchgemeinde Luzern inklusive aller Datenleitungen. Die Unterschrift wurde heute geleistet.

    Das AOIT beträgt rund CHF 190‘000.- und der Contract Value ist über CHF 900‘000.-.

    Stephan, ich freue mich sehr über diesen Auftrag und gratuliere Dir herzlich zu dieser tollen Leistung.


    Freundliche Gruesse, Meilleures Salutations, Kind Regards
    Franz Grüter, mailto:frgr@tic.ch
    CEO

    ---------------------------------------------------

    Hemer weder en Million!
    Ond de Steph esch imfal e geile siech!
    Hesch kei Chance gäge ihn im Online-Ski Game vo SF!
    Esch sogar id Top 10 gfahre!

    8)



    Re: Neues von TIC

    Kiki - 04.05.2007, 09:46


    da chamer ächt nor de chopfschöttle...



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 09:49


    witchhaex hat folgendes geschrieben: suufe nach em schaffe und nach de schuel

    Ech suufe nie! Max. ei mol pro 2 Mönet!

    witchhaex hat folgendes geschrieben: ohni jemals wörkli was z erreiche

    Hesch au scho mol privat es Webprojekt för 5000 Stotz verchauft? 8)
    Ond ich ha keis Auto vom Papi oder Mami, ech ha mis eigete!

    En Tipp för dich: wenns au mol so wiit schaffsch ond zuesätzlich stötz verdiensch, dänk au denn no a die arme lüüt of de wält ond geb dene öppis ab!

    ...oder a Waiserössli!



    Re: Neues von TIC

    schurkenstaatfreund - 04.05.2007, 09:50


    Haha geile Siech... sorry, aber genau so laufts! Wevel Provision chunnt echt de Steph für de Uftrag über? Wür mi ja mal interessiere... de Rubel lauft sicher nit so schlecht bi dötige Projekt!



    Re: Neues von TIC

    ZAUNFAHNE - 04.05.2007, 10:09


    witchhaex hat folgendes geschrieben:
    wenn du game und relaxe als erfolgriichs marketing bezeichnisch...denn läb doch wiiter i dinere erschaffene wält, womer chan game und relaxe währendem schaffe, scheiss mache und schnore ide schuel, suufe nach em schaffe und nach de schuel, und im prinzip im ganze läbe nüt gschids usegla zha und nur uf de putz ghaut zha, ohni jemals wörkli was z erreiche


    Die Welt gits scho und nennt sich Erde!



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 04.05.2007, 11:49


    Splash hat folgendes geschrieben: Ond ich ha keis Auto vom Papi oder Mami, ech ha mis eigete!

    En Tipp för dich: wenns au mol so wiit schaffsch ond zuesätzlich stötz verdiensch, dänk au denn no a die arme lüüt of de wält ond geb dene öppis ab!

    ...oder a Waiserössli!

    hei fuck you! ha sälber es auto! und ja, du bisch de bescht.



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 11:56


    witchhaex hat folgendes geschrieben: und ja, du bisch de bescht.

    Hmmm.... das gohd abe wie flüssige Butter! 8)



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 04.05.2007, 12:04


    ha si aber scho e wuche dusse stah lah...ischs ned chli suur?



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 12:55


    witchhaex hat folgendes geschrieben: ha si aber scho e wuche dusse stah lah...ischs ned chli suur?

    Egal, ha ja gnueg Kohle zum Medis chaufe!



    Re: Neues von TIC

    Gee - 04.05.2007, 13:09


    daniela....
    ich weiss au nid....aber ich han langsam aber sicher vu dir eifach d'nase volle!
    ich ha mich jetzt in letscher ziit chli zrug ghalte in Bezug uf dich....weiss nid ob das gmerkt hesch! han dich eifach mal chli beobachet...
    aber ich verstah dich nid....

    du hesch ständig irgendöpis zum motze...STÄNDIG!!!! und du gsesch das alles immer nur us dinere sicht....das wo du meinsch und seisch isch eifach richtig und wichtig....und es git kei anderi möglichkeit! DU FIGSCH NUR IMMER UME! teilwiis wenn mir jungs öpis underenand usredet und du bechunsch wind devo....hesch weder irgendöpis z'motze!
    es reicht langsam...



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 13:14


    Gee hat folgendes geschrieben: weiss nid ob das gmerkt hesch! han dich eifach mal chli beobachet...

    Ech dänke das hed sie secher gmerkt!
    Nico, der Beobachter!



    Re: Neues von TIC

    witchhaex - 04.05.2007, 13:30


    Gee hat folgendes geschrieben: daniela....
    ich weiss au nid....aber ich han langsam aber sicher vu dir eifach d'nase volle!
    ich ha mich jetzt in letscher ziit chli zrug ghalte in Bezug uf dich....weiss nid ob das gmerkt hesch! han dich eifach mal chli beobachet...
    aber ich verstah dich nid....

    du hesch ständig irgendöpis zum motze...STÄNDIG!!!! und du gsesch das alles immer nur us dinere sicht....das wo du meinsch und seisch isch eifach richtig und wichtig....und es git kei anderi möglichkeit! DU FIGSCH NUR IMMER UME! teilwiis wenn mir jungs öpis underenand usredet und du bechunsch wind devo....hesch weder irgendöpis z'motze!
    es reicht langsam...

    was wotsch du jez eigentli? aber weisch, eigentli gaht mer das alles eh am arsch verbii...und ich säg jez eifach no eis...wenn ehr vilicht amig chli wöred öberlegge, waser uselönd, wör au was anders zrugcho...
    jaja...blablablablabla



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 13:49


    witchhaex hat folgendes geschrieben: aber weisch, eigentli gaht mer das alles eh am arsch verbii...

    Das wössemer langsam!



    Re: Neues von TIC

    schurkenstaatfreund - 04.05.2007, 13:49


    Voll meine Rede Gee!



    Re: Neues von TIC

    Kiki - 04.05.2007, 14:06


    ech fende, ier hend ned ganz rächt, met dem wo ier säged. daniela esch halt eifach öpper, wo das seid was sie dänkt, fend ech super! ech ben eifach scho z'lang met euch zäme ond weiss gnau, das es nüt brengt, wenn ech öppis säge, drom säg ech vo afang a nüt, oder amel ned vell. natürli chamers au öbertribe, aber was sels, esch ja jedem sini eignig meinig ond mier send hie im ne friie land.
    was aber es grosses problem esch, esch wohl das, dass ier, allem aschin nach, en ehrlichi meinig öber euch ned chönd verträge. chönd mi ruhig korrigiere wenn er da ned miner meinig send.
    mier esch's scho emmer glich gsi, was anderi öber mich dänked, ech läbe mis läbe so wie ech's well ond wie ech's för rechtig halte. möched doch das au so, akzeptiered im anderne sini meinig, denn mues niemmert meh domm agfickt wärde...

    ond wenns i dere klass en stelle beobachter ged, denn behaupt ech eifach mal, dass ech das ben, ond scho set bald vier johr.

    sodeli, das hed jetzt eifach mal mösse gseit wärde, sorry för all die wos ned interessiert, (das gad mier am a** verbi) das esch eifach zor abwächslig mal mini meinig gsi.

    ond jetzt: Schlagt euch die Köpfe ein!!!!!!!!!!!!¨ 8)



    Re: Neues von TIC

    Splash - 04.05.2007, 14:32


    Voll das CVP Gelabere!



    Re: Neues von TIC

    ZAUNFAHNE - 04.05.2007, 14:37


    Splash hat folgendes geschrieben: Voll das CVP Gelabere!


    LOL



    Mit folgendem Code, können Sie den Beitrag ganz bequem auf ihrer Homepage verlinken



    Weitere Beiträge aus dem Forum Untitled

    Mediamatiker im Netz - gepostet von Splash am Mittwoch 13.12.2006
    3plus - gepostet von Splash am Donnerstag 07.09.2006
    Dingi raus?! - gepostet von Administrator am Donnerstag 02.06.2005
    Inhalt --> Flash - gepostet von ZAUNFAHNE am Donnerstag 30.11.2006
    Zmittag: - gepostet von ZAUNFAHNE am Donnerstag 21.09.2006
    Nach de Ferieee.... - gepostet von Splash am Dienstag 10.04.2007
    So vo wäge komischi Verpackigshiiwiis :) - gepostet von witchhaex am Freitag 23.06.2006



    Ähnliche Beiträge wie "Neues von TIC"

    Neues Forum unter GPZ / GPX 600R Plauderecke - Motorqueen (Mittwoch 18.07.2007)
    Neues Gebiet: Die Rotsteinhöhle [W1] - hsvtauli (Donnerstag 12.07.2007)
    neues aus wow - werrabbit (Donnerstag 12.07.2007)
    Neues Forum - El Grandemente (Donnerstag 12.07.2007)
    was neues?! - Erno (Donnerstag 12.07.2007)
    Lust auf ein neues Game ???? - poback (Donnerstag 12.07.2007)
    neues desing - GREENFITHER (Freitag 13.07.2007)
    Versprochen ist versprochen; Neues vom Fish ;) - DieAngel (Dienstag 26.10.2004)
    Frohes Neues Jahr - Lynn (Freitag 31.12.2004)
    Neues Forum - Geddoplaster (Donnerstag 12.07.2007)